Big Brother 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tigre
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ärsyttää tuo Jussin naama sitten ihan pikkusen. Luulin alunperin, että mulla hajois samantien kasetti tohon Joniin, mutta kaikessa häröydessään se onkin aika viihdyttävä tyyppi! Mutta toivon, ettei talo oo koko kautta jaettuna näihin kahteen leiriin, ois ihan jees nähdä mitä porukka saa aikaiseksi kun laitetaan kaikki samaan kasaan.

Tommy(/i) heitettiin pihalle, vaikutti siltä et sil päässä vähän vikaa.. pari kertaa kilahti iha ihmeellisesti.
virallinen ilmoitus oli, että bigbrother poisti tommyn talosta henkilökohtaiseten syiden takia.

+1
Äärimmäisen viihdyttävää myös huomata miten kulissit alkaa kaatumaan jossain vaiheessa ja perusluonne puskee väkisin läpi.. Tänä vuonna odotan mielenkiinnolla kuinka kauan esim : Tommyn kasetti kestää :D
Ja sitä lentääkö Joni ekassa äänestyksessä pois vai lähteekö itse, en tosiaan usko että yli 2 viikkoa tuolla kestää

Itse itseäni kehuen, mitä mä sanoin... Kehonkieli kertoi jo tyyliin toisena päivänä että nuppi kilisee ja kovaa.

Ei mulla oo vielä mitään asiaa mutta löydän tän ketjun helpommin jos kirjotan jotain.

Even analyyseja odotellessa

Et varmaan usko mutta en oo katsonut jaksoakaan, enkä tiedä keitä talossa on. Mulla ei oo siis mitään hajua asukkaista paitsi jossain näin sen Jonin ja Jonathanin (jälkimmäinen on mun kaverien kaveri ja moni hehkuttaa sitä ihanaksi tyypiksi FB:ssä), sekä olen kuullut että talossa on joku äiti ja poika.

Luin tän ketjun tässä lauantain ratoksi kun ei muutakaan tekemistä ollut, ja en nyt halua olla mikään moraalisaarnaaja mutta pakko sanoa että useastakin ketjuun kirjoittaneesta miespuolisesta henkilöstä tuli mulle oikein kunnon paskanmaku suuhun. Vaikea kuvitella että aikuiset ukot on noin vittumaisia ja pinnallisia, ja ilkeitä. Hyi yök mitä kommentteja. Jotenkin hiton surullista että naisten arvo on vain ja ainoastaan olla mallimitoissa ja kauniita, eikä mitään erilaisuutta (tai ns. normaaliutta) hyväksytä. Kauhea arvostelu ulkonäön perusteella.

Mutta joo, en ala läksyttämään tän enempää. Ehkä mä innostun jossain vaiheessa ja alan katsomaan BB:tä. Nyt on jotenkin tosi vähän kiinnostusta, ja on muuten eka kerta kun oon näin kujalla koko sarjasta. Oisko tää 35v syynä siihen etten jaksa innostua BB:stä ja alan nillittämään pikkupoikien ja moukkien kommenteista.

:kukkahattu:

Ps: Heittereille eritteet feissiin.

Etkös sä tykkää vaan miehistä joilla on kalju,isot lihakset (eikö pinnallista?) ja iso sukupuolielin? Saahan miehetkin olla kiinnostumatta ylipainoisista naisista, muutenhan se kuulostais aika tekopyhältä jos vaan naiset saa kritisoida miesten ulkonäköä.

Etkös sä tykkää vaan miehistä joilla on kalju,isot lihakset (eikö pinnallista?) ja iso sukupuolielin? Saahan miehetkin olla kiinnostumatta ylipainoisista naisista, muutenhan se kuulostais aika tekopyhältä jos vaan naiset saa kritisoida miesten ulkonäköä.

Odotinkin milloin joku takertuu moiseen epäkohtaan ja offtopicciin. Mutta joo, kyllä. Sillä ei ole mitään merkitystä mikä on oma maku, eihän mua pakoteta kiinnostumaan lyhyistä, heikoista, pitkätukkaisista, laitatähänjotain miehistä. Mutta se että oma ihanne on joku tietty, ei tarkoita automaattisesti sitä että ihanteita vastaamattomia ihmisiä tulisi arvostella jatkuvasti negatiivisesti ja ilkeämielisesti. Hyvät tavat kaunistavat, huonot tavat rumentavat. Tajuat varmaan itsekin pointtini. Se että tykkää isorintaisista naisista, ei varmaan tarkoita että haukutaan kaikki muut hyviksi laudoiksi jotka on pilattu reiäillä ja lattarinnoiksi.

Ihanne voi olla ihan mitä vaan, mutta tekee ihan pahaa lukea kilpailijoiden vioista ja seurata jotain mollaamista. Kehuttaisi ennemmin niitä keistä on hyvää sanottavaa, ja jätettäisi haukkuminen vähemmälle. That's all.

Edit: Mutta jatkakaa BB:llä. Tästä turha alkaa vääntämään enempää offtopiccia.

Eipä nuo nyt mitkään missikisat ole, itseä kiinnostaa henkilöiden tekemisten ja sanomisten analysointi ja muu semmoinen lässytys enemmän kuin se kelle pakkislaiset runkkaavat. En oo kyllä ehtinyt katsoa yhtään jaksoa tiistain jälkeen, että sinänsä tän viestin arvo ketjulle nolla, palaan asiaan kunhan saan kiinni.

Kellarin mimmit laski laskutehtävässä ensin 15-6 = 1
Ja sitten korjasivat myöhemmin, että 15-6 = 11

mimmit = Jonna ja Armi
Ketkä sitä matikkaa laski? Ei kai vaan sama mimmi joka kirku siinä älykkyystehtävässä kuinka älykäs on (ja muistaakseni asettu vie jonon etupäähän? :D)

Joonas sai synttärilahjaks valita kuka menee kartanon puolelta kellariin.. ois valinnu ittensä, mut bb ei antanu, valitsi sitten Jonin. (vaihto tapahtui samantien, Joonaksen vielä ollessa pk-huoneessa, muut näki tv:stä realiajassa sen)

Ketkä sitä matikkaa laski? Ei kai vaan sama mimmi joka kirku siinä älykkyystehtävässä kuinka älykäs on (ja muistaakseni asettu vie jonon etupäähän? :D)

Siinä älykkyyjono -tehtävässä muuten oli hyvä kun kellarin porukka alkoi arpomaan oikeasti ketä on älykäs ja on erillaista älykkyyttä jne muuta paskaa. Kun taas kartanon väki nosti heti tassut ilmaan ja olivat valmiit. Erittäin hyvä veto ryhmältä ja Jarnolta.

Molempien puolien johtajat/päälliköt tms sai valita et luopuuko asemastaan vai jatkaako.. Jarno jatkoi, Jussi luopui (varmaan eilisen lähetyksen takia, kun asiaa käytiin läpi siinä) ja antoi oman paikkansa Annalle.
Kieltämättä Anna oli sellainen valinta, että oiskohan Jussille jäänyt jotain hampaan koloon ja valinnut Annan, joka luultavasti heikoin johtaja noista kaikista.

Kieltämättä Anna oli sellainen valinta, että oiskohan Jussille jäänyt jotain hampaan koloon ja valinnut Annan, joka luultavasti heikoin johtaja noista kaikista.

Jussi aloitti imagonkorjausviikon. Valitsi Annan, koska haluaa osoittaa, että ei ylikorosta enää älyllä ratsastamista. Kaikki joukkueessa ovat nyt yhtä arvokkaita, katsokaa miten hienosti Jussi osaa antaa tilaa kaikille jne jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom