Big Brother 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tigre
  • Aloitettu Aloitettu
Aika "arjensankarin" ainakin itsestään kirjotellut, kun tuon normi arkipäivä tekstin lukee. Tokkopa ihan noin, että pyörittää kahta työtä, hoitaa lapset, vaimo nukkuu aina pidempään ym. ym. No samapa tuo, peliä tuo talossa olo onkin, se siitä tekee jännää.
Jussi - Ohjelmat - MTV.fi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänä vuonna odotan mielenkiinnolla kuinka kauan esim : Tommyn kasetti kestää :D

Tommy vaikuttaa aika lehmänhermoiselta jantterilta, epäilen että kestää pitkäänkin jos ei äänestetä talosta pois tylsyyden takia. Mielenkiintoisinta kaverissa on tällä hetkellä se, että näiden youtube-videoiden perusteella mies on todellinen Jeesus-hihhuli. Ei vain selvästikään halua tuoda sitä talossa esille, ainakaan vielä, koska ei esim.kommentoinut juuri mitään Tuulikin kertoessa hänelle uskostaan Jumalaan. Haluaa siis selvästi pitää tuon puolen itsestään salassa ainakin toistaiseksi. Aikoo myös kuulemma pyrkiä eduskuntaan seuraavissa vaaleissa, joten siinä varmaan on selitys BB-talooon hakemiselle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jussillahan on ihan helvetin kaunis vaimo, oli siellä katsomossa sunnuntaina. Ihme että niin hyvän näkösen vaimokkeen löytänyt.

Sillä on ihan hyvännäköinen vaimo ja nyt parin talossavietetyn päivän jälkeen on jo aikalailla kietonut kellarin nuoret naiset pikkusormensa ympärille, näkevät kaverin jo aivan mahtavana isänä ja aviomiehenä, "naisesi on todella onnekas blaa blaa". Viime yönäkin kauheat hihittelyt päällä, kun Jussi vähän antoi hierontaa ja viihdytti supliikillaan.

Mutta kaikki mitä tämä kaveri tekee on suorittamista ja laskelmoitua kauden voittamiseksi. Kauhea tarve luoda itsestään kuvaa todella huippurentona tyyppinä, juuri hyvänä isänä ja aviomiehenä (naisille) ja kaikkien tsempparina ja hyvänä johtajana. Menee todella yli jo, on koko ajan äänessä ja dominoi liikaa ryhmätilanteita ja on sillä jo alkanut ärsyttää katsojia. Talon asukkaisiin taktiikkansa on toiminut toistaiseksi todella hyvin, varsinkin naisiin, mutta epäilen että ei ymmärrä olevansa jo yksi vihatuimmista talon ulkopuolella. Tulee todennäköisesti kompastumaan lopulta omaan näppäryyteensä.

En epäile ollenkaan etteikö ole, varmasti! Niin on ollut niillä kaikilla tilittäjilläkin. Jotenkin usein näyttäisi tässä omassa subjektiivisessa kokemusmaailmassani siltä, että se on ihan sama miten hyvä tilanne on aikuisena, kun aika harvalla tuollaisella itseään ääneen älykkääksi mainostavalla johtajatyypillä on ollut nuoresta asti samanlaiset elkeet, vaan ne taidot on opeteltu vähän myöhemmin paikkaamaan jotain vanhaa traumaa. Sori keittiöpsykologia, mutta tuossa kaverissa näkyy niin hyvin mun nuoruuteni Itä-Vantaalta muualle paenneet myöhemmän elämän menestyjät joilla on jäänyt jotain hampaankoloon :D

(pidätän oikeuden olla väärässä, sitä on käynyt ennenkin)

Mä katon kaiken vasta jälkikäteen netissä joten en ole nähnyt vielä mitään järkevää koko talosta, sinänsä mielipiteitä ei ole kauheasti muodostunut. Ihan kivan oloista porukkaa. Jonilla selvästi tarve alleviivata ja kuvailla omaa persoonaansa paljon, tai niin hänet ainakin esitetään ohjauksen puolesta. Ite tykkään ehkä enemmän ihmisistä jotka antavat sen persoonansa tulla ajan kanssa luontevasti esiin eivätkä selosta koko ajan että mä oon tämmönen ja tämmönen.

Jostain syystä tykkään Armista.

En epäile ollenkaan etteikö ole, varmasti! Niin on ollut niillä kaikilla tilittäjilläkin. Jotenkin usein näyttäisi tässä omassa subjektiivisessa kokemusmaailmassani siltä, että se on ihan sama miten hyvä tilanne on aikuisena, kun aika harvalla tuollaisella itseään ääneen älykkääksi mainostavalla johtajatyypillä on ollut nuoresta asti samanlaiset elkeet, vaan ne taidot on opeteltu vähän myöhemmin paikkaamaan jotain vanhaa traumaa. Sori keittiöpsykologia, mutta tuossa kaverissa näkyy niin hyvin mun nuoruuteni Itä-Vantaalta muualle paenneet myöhemmän elämän menestyjät joilla on jäänyt jotain hampaankoloon :D

Tuo kuvaus voi hyvinkin sopia Jussiin ja jossain sivulauseessa se jo ehti jotain mainitakin, että nuoruus meni vähän läskiksi tms. Eihän nämä tällaiset piirteet ihmisestä vielä mitään paheksuttavaa tee, epäilen vain että jampasta voi kuoriutua vähän rasittava jankkaaja kauden edetessä. Tai tavallaan on sitä jo.

Ite tykkään ehkä enemmän ihmisistä jotka antavat sen persoonansa tulla ajan kanssa luontevasti esiin eivätkä selosta koko ajan että mä oon tämmönen ja tämmönen.

Nimenomaan, juuri tämä Jussissa ärsyttää. Kaikesta näkee, että se kuva mikä itsestä halutaan antaa on mietitty jo hyvin tarkkaan etukäteen ja nyt sitä tungetaan ensipäivistä lähtien jokaisen kurkusta alas vähän liian innokkaasti.

Tämä Jussi on kyllä nyt noussut esiin noista kaikista käytöksellään. Ihme kun noi kellarinasukkaat ei ole huomannut Jussin ärsyttävyyttä, vaan pitävät tätä alfauroksena. :D Kartanonpuoli musta alkaa olla vähän ärsyyntynyt Jussiin.

Jussi on kukkona tunkiolla.. ei taida kellarissa montaa muuta kundii olla (59vee Tommy, joka nyt vaan hengailee siel), joten saa härvää rauhas ku vanhat mummot ja nuoret mimmit tekee mitä se sanoo.

Sain BB-24/7:n ilmaiseksi kaapelin kautta, joten nyt on tullut seurattua noiden säätöjä useampi tunti päivässä (olen lomalla!). Tähän mennessä on ollut aika vaisu meno, koska ei ole ollut mitään kiinnostavia tehtäviä tai bileitä.

Sen verran on jäänyt mieleen noista asukkaista, että Joni on älyttömän rasittava. Minulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, mutta toi jätkä vetää jo kaiken niin yli, että huhhuh. Hän tosin tuo hyvää viihdearvoa taloon myöhemmin, kun pitää liata kätensä tai tehdä jotain henkisesti stressaavaa pidemmän aikaa. Jussilla on harvinaisen pitkä pinna, koska se ei ole vielä karjunut kellarin asukkaille. Heille pitää selittää kaikki säännöt ja tehtävät useita kertoja (usein vielä erikseen jokaiselle henkilöille yksitellen) eikä kukaan siltikään kuuntele. Varsinkin Tuulikki ja Armi ovat aina aivan kujalla ja väittävät vastaan. Lisäksi se nuori blondi tyttö ei tunnu ymmärtävän mitään selityksiä.

TV:n 24/7:ssa ei pääse valitsemaan kameraa, joka on ajoittain todella rasittavaa. Eilen seurattiin lähinnä kellarin asukkaiden elämää, vaikka olisi ollut mielenkiintoisempaa nähdä mitä kartanossa tapahtuu.

Mä katon kaiken vasta jälkikäteen netissä joten en ole nähnyt vielä mitään järkevää koko talosta, sinänsä mielipiteitä ei ole kauheasti muodostunut. Ihan kivan oloista porukkaa. Jonilla selvästi tarve alleviivata ja kuvailla omaa persoonaansa paljon, tai niin hänet ainakin esitetään ohjauksen puolesta. Ite tykkään ehkä enemmän ihmisistä jotka antavat sen persoonansa tulla ajan kanssa luontevasti esiin eivätkä selosta koko ajan että mä oon tämmönen ja tämmönen.

Jostain syystä tykkään Armista.

Joo Jussista tulee mieleen: koulukiusattu ja yksin inttiin asti josta edelleen neitsyenä TKK:lle Otaniemeen esim tietotekniikalle.. Varmaan ollut ihan hyvissä töissä koko ajan ja ajelee 5 vuotta vanhaa 3-sarjan BMW:tä jonka nillittävänä nörttipoikana huollattaa aina merkkihuollossa ja vaihdattaa kaikki mahdolliset bensansuodattimet jotta auto on sitten täydellisessä kunnossa.

Naisia sai säkällä yhden, tod näk yhteisten tuttujen kautta ehkä 24-vuotiaana. Ei muita naiskokemuksia. Ärsyttävä kaveri siis kaikenkaikkiaan. Juuri sellainen loggaan koko elämän lukuarvoina exceltaulukoihin. Kirjanpitäjäluonne, ei omia ideoita.

Armeijassa varmaan alikessu..

No joo ja mun mielestä ne jotka aktiivisesti tuo millainen on esille: ei ole sitä oikeasti eikä uskalla olla aitoja koska se oikea oma persoona on jollain tapaa huono omasta mielestä, feikkejä tyyppejä ja itsellä niskakarvat pystyyn sellaisista!

Tämä on ehkä kauheinta paskaa mitä telkkarista tulee :D Mut ilmeisesti katsojia riittää. Täytyykin ehkä yksi kiintiöjakso sivusilmällä katsoa loppuviikosta että tietää mistä muut puhuu ;)

Muutamia minuutteja silloin tällöin vilkaissut ja tullut sellainen miete, että joku röökifirma tota sponsoroi. Suurin osa taitaa vedellä röllöä.

Muutamia minuutteja silloin tällöin vilkaissut ja tullut sellainen miete, että joku röökifirma tota sponsoroi. Suurin osa taitaa vedellä röllöä.

Tupakointi, päihteiden käytön ohella, on varsin yleistä alemmissa kasteissa.

Luulis tupakoinnin olevan jonkin sortin valintakriteeri ko. formaattiin, koska monet draamathan on kautta aikain saatu juurikin röökien pois viennistä. Eikös tälläkin kaudella ole jo itketty kun röökit on loppu?

Ei röökit ole loppu, mut ei pääse röökille koska haluaa :D Ainaki se Nimo itki sitä, mut se nyt itki muutakin (ei saa suoristaa hiuksia :D). Alku hämmennystä.

Jussi/Tommy/Tuulikki siinä on kolmikko jonka uskoisin pelaavan ihan saatanasti tuolla, jotenkin sellainen olo että kukaan noista ei ole vielä näyttänyt sekuntiakaan omaa itseään katsojille.. Saa nähdä kauanko paketti kestää.

Eilen Kartanonpuoli veti soppaa.
Joni ja Andte ainakin ylijurrissa, Jenna roikku Danissa kii koko loppuillan ja meni "väkisin" sen viereen nukkumaan.

Jennahan teki myös eilen etukyykkyä. Joonas sylissä ja olisko ollu 1x10 tiukka sarja. Hetki tämän jälkeen olikin vuorossa pyllyjen vertailua Joni vs Jenna. Voittaja jäi vielä epäselväksi. Oma mielipide: molemmat 9/11. Myöskin Jonat Hanin seksusalista suuntautumista kyseltiin. Lopputulos: ei vastausta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom