En epäile ollenkaan etteikö ole, varmasti! Niin on ollut niillä kaikilla tilittäjilläkin. Jotenkin usein näyttäisi tässä omassa subjektiivisessa kokemusmaailmassani siltä, että se on ihan sama miten hyvä tilanne on aikuisena, kun aika harvalla tuollaisella itseään ääneen älykkääksi mainostavalla johtajatyypillä on ollut nuoresta asti samanlaiset elkeet, vaan ne taidot on opeteltu vähän myöhemmin paikkaamaan jotain vanhaa traumaa. Sori keittiöpsykologia, mutta tuossa kaverissa näkyy niin hyvin mun nuoruuteni Itä-Vantaalta muualle paenneet myöhemmän elämän menestyjät joilla on jäänyt jotain hampaankoloon :D
(pidätän oikeuden olla väärässä, sitä on käynyt ennenkin)
Mä katon kaiken vasta jälkikäteen netissä joten en ole nähnyt vielä mitään järkevää koko talosta, sinänsä mielipiteitä ei ole kauheasti muodostunut. Ihan kivan oloista porukkaa. Jonilla selvästi tarve alleviivata ja kuvailla omaa persoonaansa paljon, tai niin hänet ainakin esitetään ohjauksen puolesta. Ite tykkään ehkä enemmän ihmisistä jotka antavat sen persoonansa tulla ajan kanssa luontevasti esiin eivätkä selosta koko ajan että mä oon tämmönen ja tämmönen.
Jostain syystä tykkään Armista.