Big brother 2012

Minkähän takia tuo BB:n ääni on tänä vuonna todella robottimainen tuolla päiväkirjahuoneessa.. Onkohan siinä joku idea taustalla, että kilpailijoilla leviäisi pää entistä enemmän, kun ei saa mitään ihmismäistä kontaktia tuolla päiväkirjahuoneessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkähän takia tuo BB:n ääni on tänä vuonna todella robottimainen tuolla päiväkirjahuoneessa.. Onkohan siinä joku idea taustalla, että kilpailijoilla leviäisi pää entistä enemmän, kun ei saa mitään ihmismäistä kontaktia tuolla päiväkirjahuoneessa.

Eikös talo näytä hieman aikaa edellä olevalta?

Musta tuntuu, että tää kausi on aika hirveetä kuraa. Sain pyöriä tuskissa lattialla sen kivestenäpäyttämis "MM- rekordin" ajan. En kestä.

Tiiäkkö mikä auttaa?

Älä katso. :face: :david:

crybaby.jpg

Joko on joku kissa saanut keppiä? Ei ole päässyt seuraamaan kun tulee niin "myöhään"

Yllättäen joku tollanen julkkisräppäri panee jotain julkkistyrkkyjä kuten toi Leina. Johanna ei pane joidenkin tollasten julkkisten kanssa siinä toivossa, että pääsisi noihin piireihin. Luulen, että tuo Johanna on vielä neitsyt ja etsii sitä oikeaa, sellaista rehellistä suomalaista miestä joka on ollut pitkään sinkkuna.

Kannattaa muistaa että toi Leina siis seurusteli Uniikin kanssa 10 vuotta sitten, eli teininä. Leinahan taitaa olla suhteellisen lahjakas tyttö loppujen lopuksi, hän kun on tehnyt tuota musiikkia muutenkin kuin näyttämällä hyvältä parissa videossa.

Kannattaa muistaa että toi Leina siis seurusteli Uniikin kanssa 10 vuotta sitten, eli teininä. Leinahan taitaa olla suhteellisen lahjakas tyttö loppujen lopuksi, hän kun on tehnyt tuota musiikkia muutenkin kuin näyttämällä hyvältä parissa videossa.

Jotenkin oli sellanen muistikuva, että kapasiteettiyksikön jollain vanhalla biisillä olis ollut feattaamassa Leina. Eli muistin oikein jos tekee musahommia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Nyt se on todistettu, kun antaa piparia "räp-tähdelle" pääsee musavideolle.

ps. Jotain spekulointia kuin monta tuntia päivässä Johanna peilaa ja puleeraa itseään päivässä? Veikkaus n.4-5 tuntia. :wtf:

Tuli eilenkin katottua.. Käytettiin ajasta melkein puolet siihen et kuvattiin yhen ämmän oksentamista, täytyykö sanoa enempää.

Sit kans tää kivesnäpyttelijä jannu hämmentää mua pahasti, kiinnostais tietää et mitä duunii tommonen jäbä tekee / meinaa tehä ton ohjelman jälkeen :D

Katarina näyttää ihan samalta kuin yks mun entinen tyttöystävä, vaik onki tylsä ni toivottavasti ei tipu vielä ku ihan mielellään sitä pällistelee.

Jatketaan seuraamista ihan hyvää viihdettähän tää on.

Johanna suihkussa. katso liitettä 86721 Vittu mikä killerikroppa :kuola:
[video=dailymotion;xt763x]http://www.dailymotion.com/video/xt763x_5-day-31aug-johanna-shower_sexy[/video]

Viimeksi olin yhtä innostunut naisesta kun näin Maisa Torpan Viidakontähtösissä.

offtopiccia: mistä tommosen runkkaus hymiön saa? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom