Tuo "saavutus" on sitten hienoa kertoa lapsille.
Tai lapsenlapsille. Samaa sarjaa kuin runkkauksen sm-kisat. Joku kaunis päivä tollekkin joku soittaa radiosta kun aikaa on kulunut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo "saavutus" on sitten hienoa kertoa lapsille.
kundi anto toisen kundin luunaputella säkkejään 500 kertaa. teki jonkun maailmanennätyksen..:face:
Asiallinen blogi :D
Toi Johanna on ihan mieletön kissa.
Nonii nyt joku on pistänyt blogin pystyyn Big Brotherin olennaisimmasta asiasta.
http://finbbexposed.blogspot.fi/
Tuota näkee ihan tarpeeksi muuallakin ihan ilman kameroita...Haha, tää on kyllä ainoa tositv ohjelma mitä oon suostunu lähi vuosina kattomaan.
Taattua viihdettä kun ihmiset tekevät itsestään pellejä..
Toi Johanna on ihan mieletön kissa.
Sehän on ihan järkyttävä! :wtf:
Tuo Leina on noista ainut oikeasti kaunis nainen.
Siis tämäkö on järkyttävä?
Minun mielestäni kyllä. Piti ensin ihan miettiä, että kuka niistä oli Johanna, kun ei niistä kukaan ole jäänyt mieleen (wonder why). Minun tekisi mieli ensiksi repiä nuo helvetin typerän näköiset blingbling ripset irti, ja laittaa sille ripsiväriä. Seuraavaksi pyyhkisin pois nuo idiootin näköiset kulmakarvat ja tekisin niistä luonnolliset. Ja on ihan helvetin rumat silikonit. Ja hiustenpidennykset, voi huoh. Eikä päässäkään vaikuttanut liikkuvan mitään.
Mutta mistäs minä mitään tiedän, kun en katsele noita siinä mielessä.
Minun mielestäni kyllä. Piti ensin ihan miettiä, että kuka niistä oli Johanna, kun ei niistä kukaan ole jäänyt mieleen (wonder why). Minun tekisi mieli ensiksi repiä nuo helvetin typerän näköiset blingbling ripset irti, ja laittaa sille ripsiväriä. Seuraavaksi pyyhkisin pois nuo idiootin näköiset kulmakarvat ja tekisin niistä luonnolliset. Ja on ihan helvetin rumat silikonit. Ja hiustenpidennykset, voi huoh. Eikä päässäkään vaikuttanut liikkuvan mitään.