Big brother 2012

Johannalla on hyvä persoona. Mitä luin tuota BBplazaa, niin siellä sitä on kehuttu paljon ja sitten tuossa Big Brotherin uudessa jaksossa se oli minusta kiltin oloinen.

edit. Petite miksi sitten kyselit sen tatskoista, siitä tykkäänkö enemmän Megan Foxista jne. ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
edit. Petite miksi sitten kyselit sen tatskoista, siitä tykkäänkö enemmän Megan Foxista jne. ?

En tiedä, kai minä kysyin vain, koska kiinnosti tietää tai jtn?

e: Toivoisin, että nuo vanhemmat naiset alkaisivat ihan tosissaan vikitellä ja ahdistella noita talon miehiä.

2012_08_27_503ba9072f9b5.jpg

Mä en ole katsonut tänä vuonna BB:tä kuin kaksi kertaa joten en ihan tiedä kuka on kuka, mutta ilmeisesti tämä on se paljon puhuttu Johanna? Mä googletin noita kilpailijoita ja oli vaikea siitä BB:n mainoskuvasta ja tästä yhdistää onko sama tyttö (ne aloituskuvat kaikista oli niin erilaisia jotenkin), mutta oon tosi yllättynyt jos Johanna on vain 24 vuoden ikäinen? Mä olisin esim. tämän kuvan perusteella arvioinut ikäisekseni, tai mua muutaman vuoden vanhemmaksi :wtf: En toki tiedä millaiset taustat hänellä on, mutta oletan aika monen tuolla BB:ssä olevan perinteisesti jotain Onnelan siideripissiksiä, joten tuo viinalla läträys ja harrastuksena "biletys" taitaa tehdä veronsa iholle.

Pitää vissiin yrittää katsella tuota enemmän. Siitä Leinan ulkonäöstä mä pidin. Oli varsin kaunis nainen.

1288496242351.jpeg

Saatanan tyhmä tuo johanna ainakin on. Teki ihtestään idiootin siinä alku jutussa. Toivottavasti on rauhottunu siitä.. :rolleyes:

Jahas, jokos se tuokin paska on alkanu. Pidetäämpä töllö kiiinni :) Ja tämän postin informatiivinen arvo oli 1000 jopa ellei 100. Kuhan lämpimikseni lätisen.*

* iwebissä pitää aina mainita jos pulisee turhia, eikä perustele näkemyksiään tai jättää linkittämättä lähteitä omaan mielipiteensä.

SIC ottaisitko Johannan mielummin vaimoksesi kuin Megan Foxin?

Varmaankin Johannan, koska Megan Foxilla on lapsi ja en kauheasti haluaisi isäpuoleksi. Kumpi vaan olisi kyllä unelmien täyttymys.

Johannan ja lähikaupan kassan kesken pitäisi miettiä tosi pitkään ja harhaasti. Se kassa varmaan soittas poliisille ja vaihtais työpaikkaa ja kaupunkia jos tietäis mitä mietin kun katson sitä. On se niin ihana niissä kaupan vaatteissa :love:

- - - Updated - - -

Mä en ole katsonut tänä vuonna BB:tä kuin kaksi kertaa joten en ihan tiedä kuka on kuka, mutta ilmeisesti tämä on se paljon puhuttu Johanna? Mä googletin noita kilpailijoita ja oli vaikea siitä BB:n mainoskuvasta ja tästä yhdistää onko sama tyttö (ne aloituskuvat kaikista oli niin erilaisia jotenkin), mutta oon tosi yllättynyt jos Johanna on vain 24 vuoden ikäinen? Mä olisin esim. tämän kuvan perusteella arvioinut ikäisekseni, tai mua muutaman vuoden vanhemmaksi :wtf: En toki tiedä millaiset taustat hänellä on, mutta oletan aika monen tuolla BB:ssä olevan perinteisesti jotain Onnelan siideripissiksiä, joten tuo viinalla läträys ja harrastuksena "biletys" taitaa tehdä veronsa iholle.

Tuossa kuvassa Johanna näyttää tosi vanhalta, mutta muuten se on nuoren näköinen. Ei se vaikuta sellaiselta bilehileeltä, vaan on enemmän sellainen hiljainen sivustakatsoja.

Jos olet 33v ja sinut ja tuo Johanna laitettais kadunkulmaan seisomaan ja ohikulkijoilta kyseltäis kumpi teistä on vanhempi, niin veikkaan, että juuri kukaan ei arvioisi sinua nuoremmaksi. Paitsi tietysti sinä. Tietenkään en tiedä millainen babyface olet todellisuudessa, mutta eiköhän tässä ole kysymys taas vain siitä, ettet satu pitämään tuolta näyttävistä naisista ja halusit väkisin keksiä jotain kritisoitavaa sen ulkonäöstä.

Siitä olen samaa mieltä, että Leina on silti vielä kuumempi. Jösses mitkä hinkit :kuola:

On kyllä pakko ihmetellä näiden sirpojen arvomaailmaa. Joku näistä itki, että kun tuli sohlattua, vaikka juuri ennen ohjelmaa meni kihloihin. Siviilissä ei kuulemma tekis ikinä mitään samanlaista. Kuvitteleeko ne oikeasti, että olemalla esillä ja vaikka voittamalla ton ohjelman ne saavuttaa jotain muuta kun muutaman rivin Seiskasta? Yksikään Suomen bb-voittaja ei oo päässy sen parempiin hommiin voittonsa myötä. Ilmeisesti suurin osa kilpailijoista on oikeasti niin lapsellisia ja sinisilmäsiä, että ne kuvittelee pääsevänsä jonnekin tollasella täysin turhalla julkisuudella.

Sori avautuminen, oli tylsää.

On kyllä pakko ihmetellä näiden sirpojen arvomaailmaa. Joku näistä itki, että kun tuli sohlattua, vaikka juuri ennen ohjelmaa meni kihloihin. Siviilissä ei kuulemma tekis ikinä mitään samanlaista. Kuvitteleeko ne oikeasti, että olemalla esillä ja vaikka voittamalla ton ohjelman ne saavuttaa jotain muuta kun muutaman rivin Seiskasta? Yksikään Suomen bb-voittaja ei oo päässy sen parempiin hommiin voittonsa myötä. Ilmeisesti suurin osa kilpailijoista on oikeasti niin lapsellisia ja sinisilmäsiä, että ne kuvittelee pääsevänsä jonnekin tollasella täysin turhalla julkisuudella.

Sori avautuminen, oli tylsää.

Plussataan tuohon yhtälöön vielä se, että moni BB:ssä olleista kuitenkin yrittää vetää sitä "ihq-glamour-life-Tigeriin-sisäpiirin-kaa-bilettään"-roolia mediassa ja ympärillään. Moni jo ennen BB:hen osallistumista. Sellainen kolahtaa helposti hieman tyhmempään päähän ja näin ollen kuuluu näitä puheita, että tuon roskaohjelman kautta pääsee jonnekin... vaikka netistä/lehdistä löytää helposti sen karun totuuden; roolista huolimatta BB:hen menee pääsääntöisesti pennittömiä tapauksia, joista merkittävä osa on pennittömyyden lisäksi vielä ryssiny luottotietonsa/ylivelkaantunu.

Johanna.. :face:

^^Täysin totta. Ei sitä itsekään aina kaikista fiksuimpia valintoja tee, mutta jollakin tavalla nuo omanikäiset tyypit vaikuttaa täysin todellisuudesta irtaantuneilta. Toisaalta BB on paikka, jonne niitä tarkoituksella valitaan.

Joo emmä kuvittele itestäni mitään... Mua arvioidaan livenä yleensä n. 25 vuoden ikäiseksi. Paperit kysytään jatkuvasti kaikilla ovilla ja uudessa työpaikassa mua luultiin melkein puoli vuotta lähes 10 vuotta nuoremmaksi kuin olen ennenkuin ikäni paljastui, joten oletan näyttäväni ikäistäni nuoremmalta. Omasta mielestäni näytän kyllä ihan ikäiseltäni (varmaan koska tiedän olevani 33v), ja ne ketkä tietää ei tietysti muuta kuvittele. Johannaa arvioin vain tuon ison kuvan perusteella ja mitä sieltä BB:n sivulta siitä yhdestä virallisesta kuvasta katsoin, muuten en ole häntä ehtinyt tarkkailla kun en ole BB:tä katsonu kuin vajaat kaksi jaksoa. SIC jo tuossa totesikin että siinä näyttää huomattavasti vanhemmalta joten... Kuva ei kai ole vaan eduksi. Fakta on se että tuossa kuvassa menisi ihan mun ikäisestä.

Ja ei, kyse ei siis ole siitä etten pitäisi Johannan näköisistä naisista ja väkisin keksisin jotain kritisoitavaa. Johannassa ei ole mitään vikaa, ihan kivalta näyttävä peruskasvoinen tyttö, mutta hänestä linkitetty kuva vanhensi roimasti ja nuoruuden freesiyttä ei ollut kyllä missään.

:)

Joo kyllä toi on ainakin ns. "valkokaulus" - hommiin ihan helvetin iso miinus ceeveessä, seuraavat 20 vuotta.

Nooh, valkokaulushommaa se on chattijuontajankin homma ;)

No ei, kyllä menis aika suoraan ö-mappiin, jos hakija olis ollut BB:ssa panemassa ihmisiä kameran edessä ja ilmoittanut elämänsä suurimmaksi haaveeksi saada silikonit ja olla julkkis. Tyhmiä haaveita sitä on itselläkin (heitetty helvetisti rahaa menemään, että pääsee sukeltamaan johonkin kolkkaan jumalan selän taakse), mutta joku raja nyt sentään!

Huh. Onpas Leinalla kyllä todella isot silikonit... Tajuttomat pallot :worship:

Hyökkään keskusteluun takavasemmalta.

Onhan tuolla Leinalla kyllä hyvä runko, mutta eihän tuo naama nyt oo hyvännäkönen.. eihän?

Minusta kaikista miellyttävimmän näkönen on tuo jonna joka on nyt "häätöäänestyksessä".

[QUOTE=>MiKa

Samaa mieltä, kasvoissa "liikaa" Aasialaisia piirteitä ;) runko kyllä tiptop

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom