Big brother 2012

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oon vähän pettynyt että tänä vuonna ei julkistettu asukkaita ennen taloon menoa, kuten viime vuosina on tehty.

Monelta menevät taloon? Pitää viritellä laitteisto valmiiksi ennen sitä.

Saa nyt nähdä millainen kausi tulee. Viimeiset 2 kautta ollut täyttä kuraa IMO. 2009 oli ihan jees. Esa A oli hyvä jätkä.

Varmasti tänäkin vuonna mukana on kiintiö homo, muutama kunnon hörhö, nörtti, blondi, brunette, wannabeebilehile, yksi tai kaksikin guidoa, että saadaan vähän kilpailu talon misuista. Viime vuonnahan kauden koko positiivisin juttu mielestäni oli se, kun pakkotoistoltakin ja cbb kisoista tuttu bodaaja oli mukana! Mitään muuta hyvää tuossa viimekaudessa ei sitten ollutkaan. Eipä tuota nyt muutenkaan tullut seurattua, mutta tuon bodaajan mukana olemisen takia kiinnostuin seuraamaan sitä viikonajan. En usko, että koko sarja tarjoaa mitään mullistavaa uutta. Koko formaatti on jo aika loppu.

Lopettaisivat jo.
Niinpä, viimeset 3kk vituttanu jo valmiiks kun kohta alkaa taas lehtien lööpit olla täynnä BB-Jaria, BB-Kimmoa, BB-Marjukkaa, BB-Jaanaa ja BB-sitä ja BB-tätä ja AAARGGGHHH sekä se, että kohta joka toinen puhuu jostain helvetin BB:stä. Ei voi välttyä tältä paskalta, vaikka ei itse seuraisi.

Taas jälleen kerran on luvattu kausi mikä on niiiiiiiiin erilainen ja yllätyksellinen.. Joka vuosi sama ja silti mikään ei niin kamalasti muutu. Noh, en tuomitse enempää ennen ku nään.

Monelta menevät taloon? Pitää viritellä laitteisto valmiiksi ennen sitä.

Mulla on 247 hankittuna. Otin nettiin kun ei näy kaapeli. Voipahan kuljettaa ipadilla sen parhauden myös mukanaan esim. vessaan.

Olisiko järkevää, että ne ketkä tulee vaan tähän ketjuun sanomaan kuinka paska bb on niin olisi suoraan hiljaa? :D Pakkohan se on alkaa seuraamaan, mutta 24/7 on mielestäni turha. Paljon paremmin näkee koosteesta kaikki, ellei nyt kokoaikaa ole nenä ruudussa kiinni.

Pakko se on ruveta seuraamaan. Yleensä vihaan suurinta osaa porukasta mutta silti katson ja sitten veri kiehuu. Esim viimevuoden ben.... huhhuh et voi olla tyhmä jätkä ja niin vitun ärsyttävä mammanpoika. Vituttaa vieläkin niin pajon että voisin tökätä sitä silmään. Mutta oma vika kun katson. Ja ehdottomasti toivon jotain kuumia muijia niin on jotain silmänruokaakin. Vaikka useimmiten ne ämmätkin on vähän vitun ärsyttäviä. Ja huoria. Innolla odotan.

Hauskintahan toi on katsoa että mimmosta jengiä taloon menee. Sit tietysti "taustakatseluna" tv auki koko ajan ja asuu tavallaan niiden kanssa siellä. Oon varmasti hullu. Harmi kun ei ole kaapelii niin ei näe telkusta.

Hauskintahan toi on katsoa että mimmosta jengiä taloon menee. Sit tietysti "taustakatseluna" tv auki koko ajan ja asuu tavallaan niiden kanssa siellä. Oon varmasti hullu. Harmi kun ei ole kaapelii niin ei näe telkusta.

Mulla on kerran ollu 24/7 ja sillon bb oli päällä aina ku olin kotona. Sitä kieltämättä koukuttu siihen ja tuntuu ihan ku ne tyypit tuntis oikeesti. En hanki kyllä enää toista kertaa, mulla ei ollu elämää sinä 3kk aikana ollenkaan. :D ainaki siltä se tuntu. Ihan vessaan asti en kuitenkaan raahannu konetta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom