Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

^(^) Joo toi oli aika perseestä ton äijän kommentti.. Heti kun on vähän lihaksia ollaankin steroidien suurkuluttaja.. Mut helvetin hyvä oli se niiden "helvetillinen myrsky" -video Benille :D Hahaha vieläki naurattaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^(^) Joo toi oli aika perseestä ton äijän kommentti.. Heti kun on vähän lihaksia ollaankin steroidien suurkuluttaja.. Mut helvetin hyvä oli se niiden "helvetillinen myrsky" -video Benille :D Hahaha vieläki naurattaa :D
Niin oli loistava! En kyllä osaa sanoa oliko se tarkoituksella niin GAY vai tekikö ne siitä vahingossa sellaisen :D

Sä voit pitää kuumempana kundeja, mutta kaikilla ei oo sama maku nääs. Onks Ben sun märkä päiväuni, koska mun ei ainakaan ois kuuna päivänä, tykkään erityyppisistä miehistä.

Komean ruskettunut, saa baarista kenet haluaa...Vai niin. Komean teennäinen kasa maalia iholla ja Dtm:stä ehkäpä joo. ;)

En nyt tarkoita sillä, että Benissä mitään vikaa olisi oikeastaan, vaan eipä ainakaan ois mun tyyppiä ulkoisesti, muuten en kys. ihmistä tunne. :)
katso liitettä 72177

21-vuotias Ben kertoo olevansa aktiivinen, reipas ja iloinen mies, joka ei luovuta koskaan. Mies kuvaa parhaiksi puolikseen muun muassa kykyään ruskettua nopeasti, sillä siitä "tytöt tykkäävät".

Jaa, no nyt teki poika vaikutuksen. NOT. Toikin lause kertoo musta jo aika paljon kundista..mutta joo, onneksi kaikkien ei tarvitse tykkää kaikista. :)
Okei, anteeksi virheeni. Unohdin, että sä olet niitä kuuluisia pakkis-naisia, jotka elävät ihan omassa maailmassaan.
Mä en voi uskoa, että sä väität kirkkain silmin, että naiset on talossa ihan yhtä hyvännäköisiä ihmisiä näin seksuaalisesti katsottuna, mitä miehet ovat? :D Täälä ei mun mielestä puhuttu mistään kenenkäkin nais tai mies ihanteesta, koska eihän niitä voi lähteä vertailemaan, mutta... jaksa ruveta edes väitteleen näin naurettavasta asiasta jos tosiaan väität, että naiset on iha yhtä ''kuumia''.. Mä näin heteromiehenä panisin mielummin, vaikka Pastoria, kuin puoliakaan talon naisista, jotka muistuttavat lähinnä jotain jokinorsuja.
Kyllä mä uskon, että tälläinen Benin tyyppinen kaveri aika helposti saa sieltä baarista itselleen piparia, mutta ei tokikaan pakkisnaiselta, jotka ei katso alle 50cm hanskan omaavia miehiä, eihän nyt tokikaan..

Terveisin katkeroitunut maalaispoika, jonka kaikki naiset aina vie tälläinen ''Komean teennäinen kasa maalia iholla ja Dtm:stä'' ..kyynel..

Oliko kenenkään muun mielestä outoa kuulla, että Mikael näyttää heidän mielestään "eniten suomalaiselta"?
Niin, kaippa sen Stefanin pitäis olla.

Hävettää taas miten paljon paremmin norskit on ottanut Janican huomioon talossa, verrattaen Siv Anitan kohteluun. Tosin en ole katsonut kuin päälähetyksiä, mutta siltä se vaikuttaa. Muutenkin meno paljon lepposampaa norskeilla, porukka tulee paremmin toimeen eikä seassa ole samanlaisia "ääripäitä kuten meillä esim. Tanja.

Oivoi, miksi tuo puhuva saapas meni voittamaan oljenkorsikilpailun. Jälleen olis ollu mahdollisuus tiputtaa se, mutta ei niin ei.

Okei, anteeksi virheeni. Unohdin, että sä olet niitä kuuluisia pakkis-naisia, jotka elävät ihan omassa maailmassaan.
Mä en voi uskoa, että sä väität kirkkain silmin, että naiset on talossa ihan yhtä hyvännäköisiä ihmisiä näin seksuaalisesti katsottuna, mitä miehet ovat? :D Täälä ei mun mielestä puhuttu mistään kenenkäkin nais tai mies ihanteesta, koska eihän niitä voi lähteä vertailemaan, mutta... jaksa ruveta edes väitteleen näin naurettavasta asiasta jos tosiaan väität, että naiset on iha yhtä ''kuumia''.. Mä näin heteromiehenä panisin mielummin, vaikka Pastoria, kuin puoliakaan talon naisista, jotka muistuttavat lähinnä jotain jokinorsuja.
Kyllä mä uskon, että tälläinen Benin tyyppinen kaveri aika helposti saa sieltä baarista itselleen piparia, mutta ei tokikaan pakkisnaiselta, jotka ei katso alle 50cm hanskan omaavia miehiä, eihän nyt tokikaan..

Terveisin katkeroitunut maalaispoika, jonka kaikki naiset aina vie tälläinen ''Komean teennäinen kasa maalia iholla ja Dtm:stä'' ..kyynel..

Ai mä elän omassa maailmassani..no ei se väärin oo. :D

Musta ne on kaikki ihan samalla tasolla (musta tätä aihetta ei oo kivaa ees alkaa ruotimaan, kuten sanoin niin kyseessä ei ole ulkonäkökilpailu) niinsanotusti eikä sieltä ole hypännyt mitenkään musta selkeää jakoa ulkonäöllisesti. Mimmit on ollu ihan viehättäviä taloon tullessaan, nyt siideripöhöinä lookki ei ole ollut mitä parhain.

Mun henk. koht mielipide on se, ettei miehet ja naiset ole musta yhtä kuumia tms., vaan musta ne on kaikki yhtä epämielenkiintosia.
Tosin jos aletaan miettii kummasta sukupuolesta niitä helmiä tällä kaudella on löytynyt, niin esim Amanda oli musta kovinkin nätti. Tosin ei sit ku avas suunsa ja senkin tytön siideripöhnä nopeasti valloitti. :D Mutta eihän tytöissäkään sen kummempaa vikaa oo keskimääräsesti ollut, olihan siellä Amandan lisäksi Tia, Kaisa, Liana + nykyset tytsyt ja mä veikkaan ettei kukaan heistä joudu esim. baarissa yksin olemaan.

Mattihan väitti että ei ole piikkiä ottanut, mutta onhan niitä aineita muitakin kuin pelkästään piikillä tökättäviä.

Jos sä vertaat Salarin ja Matin kielenkäyttöä niin aika vähän olet seurannut jos väität, että Matti on suustaan kovempi, kuin Salar? :D Sanoikos se Salar jo ensimmäisellä viikolla, että mee horo polvilles ja ota mun muna suuhun tai vastaavaa, eikä se näyttänyt tuottavan minkäänlaista ongelmaa hänelle..
Matti taas näyttää olevan suustaan sellainen, että miettii tarkasti mitä sanoo ja yrittää olla sanomisillaan uskottava, vaikka mun mielestä se on vain naurettavan näköistä.. Esmes eilinen jakso, kun Tanjalle alkoi raivoamaan ihan turhasta. Tanja on myös aika kova suustaan, joten vähän antoi kuittia takaisin niin Matti-poika hiljeni, kuin muuri ja lähti paikalta pois.. :dance:

Voi olla, että mun mielipiteeseen vaikuttaa se, että mä en erityisemmin pidä tosta Matista, mutta ei se Salarkaan mun suosikki talossa ollut, mutta en mä lähtisi noita kahta vertaamaan millään tasolla, koska matti jäisi kakkoseksi jos ei mittanauhalla mitata..
Niin, mutta tosiaan Mattihan heittää sen seinästä läpi, kusee sen silmään ja kuristaa sen hauiksellaan samalla kun paskoo sen naamalle.. Meinasi unohtua.. Mikähän todennäköisyys sille on, että edes jonkinlainen fyysinen kontakti olisi edes mahdollista :D

Ja ylempään miehet ja naiset asiaan.. Naisethan on täys lehmiä tuola talossa :D ja en mä usko, että kukaan voi kieltää, etteikö miehet olisi paremman näköisiä, kuin naiset. Yllätyksenähän se ei tullut, että pakkiksen naisen mielestä Matti on se ainoa kiinnostava, eikä komean ruskettunut, saan baarista kenet haluan, joka tytön märkä päiväuni Ben.. :hyper:

Tässä video venäjän BB:stä, ei me niin kaukana sieltä asuta. Tälläinen fiktiivinen tilanne: Matilla on taas verensokerit alhaalla ja Salar alkaisi soittamaan suutaan...;)

Sokerin ollessa alhaalla vois tulla Matille tukkapöllöä aika äkäseen, fyysinen rasitus ja alhanen sokeri niin lähtee taju vikkelään.

Aivan. Oon kattonut noita jaksoja boksilta ja suomiosuudet on mennyt pikakelauksella. Aivan saatanan tylsää katottavaa toi suomi-bb.
Voisivat ensi vuonna näyttää suomessa tuon norski version ja jättää suomalaisen tekemättä.

Tuo video on dom2 -nimisestä tv-show'sta, jossa muunmuassa Suomen Big Brotherista tuttu Antti Kurhinen on ollut mukana. Kuulemma aikalailla käsikirjoitettua, tuotanto päättää ja ns. kiristää äänestyksissä, yllyttää tappelemaan jne. Eli sieltä sanotaan, että nyt teet näin tai viikonloppuna lähdet. Tappeleminen säännöissä kiellettyä, mutta kukaan ei puutu ja siihen jopa yllytetään.

Että ei tuota nyt voi suorana vertauksena käyttää.

Sokerin ollessa alhaalla vois tulla Matille tukkapöllöä aika äkäseen, fyysinen rasitus ja alhanen sokeri niin lähtee taju vikkelään.

Mihin viittaat, että alhaisessa verensokerissa taju lähtee välittömästi? Henkilö joka on alhaisessa verensokerissa ja saa raivarit on aika vaarallinen ympäristölle näin omakohtaisten kokemusten kohdalta. Käyttäytyminen vastaa piripään/hullun toimintaa, kaikki mikä tehtävissä tehdään sitä enempää ihmettelemättä. Tietysti raivonpuuska ei kovin kauaa kestä, mutta tuho on sitäkin pahempaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom