Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

Onko porukka täällä tosissaan että Matti jäisi Salarille kakkoseksi :wtf: Voin kuvitella Salarin jauhamassa Matille jotain tyyliin: "Kuka sä oiken luulet olevas" jnejne. Siihen Matti toteaa "Suksi läski itikka v**tuun", samalla heittäen Salarin ovesta läpi tms. Vähän realismia nyt kaverit, onhan toi nyt puolet isompi&miehekkäämpi&fiksumpi&sanavalmiimpi ja listaa voi tosiaankin jatkaa?

Janica taas horoillu huolella Norjassa, kyllä taas Suominaisten maine kasvaa :jahas:

Juuri näin, ei lisättävää tähän kommenttiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko porukka täällä tosissaan että Matti jäisi Salarille kakkoseksi :wtf: Voin kuvitella Salarin jauhamassa Matille jotain tyyliin: "Kuka sä oiken luulet olevas" jnejne. Siihen Matti toteaa "Suksi läski itikka v**tuun", samalla heittäen Salarin ovesta läpi tms. Vähän realismia nyt kaverit, onhan toi nyt puolet isompi&miehekkäämpi&fiksumpi&sanavalmiimpi ja listaa voi tosiaankin jatkaa?

Näin mäki veikkaan. :D

Äijät IMO paljon paremmannäkösiä talossa. Ben, Rami, Matti, Mikael...Lesnari 150kg nyt vähän tunkkanen mut muut aika priimaa. Muijista ei samaa voi sanoa, suurilla meikkimäärillä saa jotku suht kohtuullisiksi, mutta natuina kaikki Janicaa lukuunottamatta aika karseita.

Makuasioita. Musta kaks nimeltä mainitsematonta näyttää ihan keijoilta ja ei ne muutkaa yhtää sen kummallisempii ole, ei kyllä nappais. Matti nyt musta ainoo sellanen miehekäs. Mut niinku sanoin, eihän tollasella mitään väliä edes tuossa formaatissa ole, siksi jätinkin nimet mainitsematta. Kys. henkilöt eivät kuitenkaan ole osallistuneet mihinkään ulkonäön raatimiskilpailuun.

Minkä ihmeen takia noitten pitää puhua Suomea niin paljon, kun Siv Anita on tuolla?? idiootit. Siv Anitaa tais vituttaa tollanen, kun yhdessä vaiheessa pyöritteli päätä ja sitten myös pk huoneessa kertoi, ettei oikein tykkää kun puhuvat Suomea.

Jotenkin mun silmään näyttää että, aikaisemmilla kausilla porukka olisi ottanut paremmin huomioon vaihtoasukkaan kuin tämän vuoden porukka.

Vähän samanlainen vastaanotto kuin Nikolla siellä Sloveniassa, puhutaan vaan omia juttuja ja välillä tarkastetaan onko vieraalla kaikki hyvin. Kyllähän siinä tulee ulkopuolinen olo. Toisaalta pitää ymmärtää asukkaitakin, on se raskasta koko ajan puhua englantia, varsinkaan jos siihen ei ole tottunut.

Janica taas horoillu huolella Norjassa, kyllä taas Suominaisten maine kasvaa :jahas:

Oikeesti tuossa ois käyny niin että Salar ois pitäny mölyt isossa mahassaan, tuskin ois alkanu Masalle isottelemaan. Salar on sen tyylinen (eli raukka) että valitsee selvästi fyysiseti heikoimpia kelle isotella kuten esim. Sebastian ja Jeppe. En ymmärrä miksi porukka äänesti sen ulos juuri kun Matti ja Rami olivat tulossa taloon ja kaikkihan tiesi miten ne oli Salaria rassanneet ennakkoon. Prkle!

Vaikkakin paljon "tasoa" nostanut tuo Sebastian meikäläisen silmissä, silti vaikuttaa että vetää pahasti ennalta sovittua roolia talossa. Kuten tuo solarium juttu ja mieleen tulee myös se kohta kun jäi eräs ilta yksin muka tupakoimaan kun muut menivät sisälle. Kaveri tietää liian hyvin että kansa katsoo, jutut menee liikaa esittämisen puolelle. Vieläkö se rukoilee vai onko uskonto unohtunut kun ei ole enää näytetty päälähetyksessä?

Vaikkakin paljon "tasoa" nostanut tuo Sebastian meikäläisen silmissä, silti vaikuttaa että vetää pahasti ennalta sovittua roolia talossa. Kuten tuo solarium juttu ja mieleen tulee myös se kohta kun jäi eräs ilta yksin muka tupakoimaan kun muut menivät sisälle. Kaveri tietää liian hyvin että kansa katsoo, jutut menee liikaa esittämisen puolelle. Vieläkö se rukoilee vai onko uskonto unohtunut kun ei ole enää näytetty päälähetyksessä?
Ei vaan Jumala ilmiselvästi hylkäsi Sebun, koska hänellä rupesi stondaamaan Janicaa katsoessa. Syntinen.

Ei vaan Jumala ilmiselvästi hylkäsi Sebun, koska hänellä rupesi stondaamaan Janicaa katsoessa. Syntinen.
Jos sebastian olikin salaa valmis upottamaan jaakobin sauvansa eesaun pyhään virtaan, vai miten se meni :D

Ettei vaan ollu se ilta milloin sillä oli se salatehtävä?

Hyvä huomata että tässäkin ketjussa on vähäsen elämää vaihteeksi... mistähän mahtaa johtua :)

Ettei vaan ollu se ilta milloin sillä oli se salatehtävä?

Nii mikä salatehtävä ja milloin? :o Oon tainnut missata.

On muuten pienoinen ihme jos joku muu kuin Mikael tai Sebastian voittaa tän koko paskan.

Hyvä huomata että tässäkin ketjussa on vähäsen elämää vaihteeksi... mistähän mahtaa johtua :)

Nii mikä salatehtävä ja milloin? :o Oon tainnut missata.

On muuten pienoinen ihme jos joku muu kuin Mikael tai Sebastian voittaa tän koko paskan.
Ite veikkaan Sebastiania tai Ramia.

Jos sä vertaat Salarin ja Matin kielenkäyttöä niin aika vähän olet seurannut jos väität, että Matti on suustaan kovempi, kuin Salar? :D Sanoikos se Salar jo ensimmäisellä viikolla, että mee horo polvilles ja ota mun muna suuhun tai vastaavaa, eikä se näyttänyt tuottavan minkäänlaista ongelmaa hänelle..
Matti taas näyttää olevan suustaan sellainen, että miettii tarkasti mitä sanoo ja yrittää olla sanomisillaan uskottava, vaikka mun mielestä se on vain naurettavan näköistä.. Esmes eilinen jakso, kun Tanjalle alkoi raivoamaan ihan turhasta. Tanja on myös aika kova suustaan, joten vähän antoi kuittia takaisin niin Matti-poika hiljeni, kuin muuri ja lähti paikalta pois.. :dance:

Voi olla, että mun mielipiteeseen vaikuttaa se, että mä en erityisemmin pidä tosta Matista, mutta ei se Salarkaan mun suosikki talossa ollut, mutta en mä lähtisi noita kahta vertaamaan millään tasolla, koska matti jäisi kakkoseksi jos ei mittanauhalla mitata..
Niin, mutta tosiaan Mattihan heittää sen seinästä läpi, kusee sen silmään ja kuristaa sen hauiksellaan samalla kun paskoo sen naamalle.. Meinasi unohtua.. Mikähän todennäköisyys sille on, että edes jonkinlainen fyysinen kontakti olisi edes mahdollista :D

Ja ylempään miehet ja naiset asiaan.. Naisethan on täys lehmiä tuola talossa :D ja en mä usko, että kukaan voi kieltää, etteikö miehet olisi paremman näköisiä, kuin naiset. Yllätyksenähän se ei tullut, että pakkiksen naisen mielestä Matti on se ainoa kiinnostava, eikä komean ruskettunut, saan baarista kenet haluan, joka tytön märkä päiväuni Ben.. :hyper:

Matti on kyllä alkanut vaikuttamaan päivältä päivältä enemmän kusipäältä. Jotenkin se tuntuu hirveän ylimieliseltä ja itserakkaalta ihmiseltä. Tähän kun vielä lisää suht heikot sosiaaliset taidot ja surkean tilannetajun niin ei se kauhean pidettävä paketti ole. Toisaalta saattaahan se olla erilainen talon ulkopuolella, talo kun tahtoo tuoda ihmisistä niitä huonoimpia puolia enemmän esiin.

Ja ylempään miehet ja naiset asiaan.. Naisethan on täys lehmiä tuola talossa :D ja en mä usko, että kukaan voi kieltää, etteikö miehet olisi paremman näköisiä, kuin naiset. Yllätyksenähän se ei tullut, että pakkiksen naisen mielestä Matti on se ainoa kiinnostava, eikä komean ruskettunut, saan baarista kenet haluan, joka tytön märkä päiväuni Ben.. :hyper:

Sä voit pitää kuumempana kundeja, mutta kaikilla ei oo sama maku nääs. Onks Ben sun märkä päiväuni, koska mun ei ainakaan ois kuuna päivänä, tykkään erityyppisistä miehistä.

Komean ruskettunut, saa baarista kenet haluaa...Vai niin. Komean teennäinen kasa maalia iholla ja Dtm:stä ehkäpä joo. ;)

En nyt tarkoita sillä, että Benissä mitään vikaa olisi oikeastaan, vaan eipä ainakaan ois mun tyyppiä ulkoisesti, muuten en kys. ihmistä tunne. :)
BB-Ben_206097a1.jpg

21-vuotias Ben kertoo olevansa aktiivinen, reipas ja iloinen mies, joka ei luovuta koskaan. Mies kuvaa parhaiksi puolikseen muun muassa kykyään ruskettua nopeasti, sillä siitä "tytöt tykkäävät".

Jaa, no nyt teki poika vaikutuksen. NOT. Toikin lause kertoo musta jo aika paljon kundista..mutta joo, onneksi kaikkien ei tarvitse tykkää kaikista. :)

Jos sä vertaat Salarin ja Matin kielenkäyttöä niin aika vähän olet seurannut jos väität, että Matti on suustaan kovempi, kuin Salar? :D

Ei kyse oo siitä kumpi on kovempi suustaan, kokonaisuus ratkasee. Matin ei tarvis kun nauraa omalla tyylillään Salarille vastaukseks ni se on jo niskan päällä. Vaikka en oo seurannu muuta kun koosteet ja niistäkin vain todella pienen osan(+BB-sivujen Matti-videot), sanotaanko että ite kokisin Matin monta kertaa kovempana vastuksena, jos äijyydestä ja kunnioituksesta kisattaisiin(mitä nyt ylipäätään on aivan älyvapaata touhua).

Tää on vähän ku vertais Ronnieta ja Arskaa, molempia ei saa uransa huipulle samaan aikaan(ellei Salar come back).

Ei kyse oo siitä kumpi on kovempi suustaan, kokonaisuus ratkasee. Matin ei tarvis kun nauraa omalla tyylillään Salarille vastaukseks ni se on jo niskan päällä. Vaikka en oo seurannu muuta kun koosteet ja niistäkin vain todella pienen osan(+BB-sivujen Matti-videot), sanotaanko että ite kokisin Matin monta kertaa kovempana vastuksena, jos äijyydestä ja kunnioituksesta kisattaisiin(mitä nyt ylipäätään on aivan älyvapaata touhua).

Tää on vähän ku vertais Ronnieta ja Arskaa, molempia ei saa uransa huipulle samaan aikaan(ellei Salar come back).
Nojoo totta ja onhan tämä kyseisestä aiheesta väittely ihan naurettavaa. Menee jo naurettavammaksi, mitä kyseinen Matti ja Salar episodi oli yhteensä :D

Mutta edelleen olen sitä mieltä, että Matilla olisi ollut Matti kukkarossa Salarin kanssa :D Ainakin jos kyseinen järjestelmä, että Salar alusta asti ja Matti kesken kauden olisi ollut.. Salar oli kuitenkin luonut taloon jo sellaisen maineen itselleen, että muut jollain tapaa kunnioittivat häntä.. Matti taas aiheuttaa lähinnä friikkeydellään nauravia ja hämmentyineitä eleitä, kuten hänen esittämät uutiset ja urheilusketsi osoitti. Kun hän alkaa innostua ja puhumaan niin ei saa yhtään mitään selvää ja jutut mitä hän letkauttelee muille on niin pellemäisiä, että ne kertovat kaverin itserakkaasta luonteesta kyllä kaiken.. Pitäähän hän parhaana elämän saavutuksenaan kroppaansa, joten ihmekkös tuo. Olen vähän jo odottanut, että koska Matti ottaa Stefanista mallia ja alkaa huutamaan AMAAA sijasta RUOKAAAA.. siinä olisi veljekset, kuin ilvekset pari..

Ulkomaailmassa asia olisi munki mielestä toisin.. Matti kyykyttäis, mutta ei mun mielestä ainakaan talossa niin olisi käynyt! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom