Onko porukka täällä tosissaan että Matti jäisi Salarille kakkoseksi :wtf: Voin kuvitella Salarin jauhamassa Matille jotain tyyliin: "Kuka sä oiken luulet olevas" jnejne. Siihen Matti toteaa "Suksi läski itikka v**tuun", samalla heittäen Salarin ovesta läpi tms. Vähän realismia nyt kaverit, onhan toi nyt puolet isompi&miehekkäämpi&fiksumpi&sanavalmiimpi ja listaa voi tosiaankin jatkaa?
Janica taas horoillu huolella Norjassa, kyllä taas Suominaisten maine kasvaa :jahas:
Jos sä vertaat Salarin ja Matin kielenkäyttöä niin aika vähän olet seurannut jos väität, että Matti on suustaan kovempi, kuin Salar? :D Sanoikos se Salar jo ensimmäisellä viikolla, että mee horo polvilles ja ota mun muna suuhun tai vastaavaa, eikä se näyttänyt tuottavan minkäänlaista ongelmaa hänelle..
Matti taas näyttää olevan suustaan sellainen, että miettii tarkasti mitä sanoo ja yrittää olla sanomisillaan uskottava, vaikka mun mielestä se on vain naurettavan näköistä.. Esmes eilinen jakso, kun Tanjalle alkoi raivoamaan ihan turhasta. Tanja on myös aika kova suustaan, joten vähän antoi kuittia takaisin niin Matti-poika hiljeni, kuin muuri ja lähti paikalta pois.. :dance:
Voi olla, että mun mielipiteeseen vaikuttaa se, että mä en erityisemmin pidä tosta Matista, mutta ei se Salarkaan mun suosikki talossa ollut, mutta en mä lähtisi noita kahta vertaamaan millään tasolla, koska matti jäisi kakkoseksi jos ei mittanauhalla mitata..
Niin, mutta tosiaan Mattihan heittää sen seinästä läpi, kusee sen silmään ja kuristaa sen hauiksellaan samalla kun paskoo sen naamalle.. Meinasi unohtua.. Mikähän todennäköisyys sille on, että edes jonkinlainen fyysinen kontakti olisi edes mahdollista :D
Ja ylempään miehet ja naiset asiaan.. Naisethan on täys lehmiä tuola talossa :D ja en mä usko, että kukaan voi kieltää, etteikö miehet olisi paremman näköisiä, kuin naiset. Yllätyksenähän se ei tullut, että pakkiksen naisen mielestä Matti on se ainoa kiinnostava, eikä komean ruskettunut, saan baarista kenet haluan, joka tytön märkä päiväuni Ben..