Tia karkasi Big Brother -talosta, kertoo Subin BB-sivusto.
Nonni, sehän jaksoi. Enää yksi ok näköinen muija talossa.
Nonni, sehän jaksoi. Enää yksi ok näköinen muija talossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Stefan :haart: Siinä on perinteisen pakkisbulkkaajan esikuva ja idoli
Eihän siinä olisi mitään viihdearvoa. Kohdeyleisö Suomessa on aika samantyylistä porukkaa kuin talossa olevat joten varmasti katsojia taas riittää. Voin jo kuvitella pissisten poikakaverien tuskan mielessäni ' en mä nyt ehdi, bb alkaa'.
Ja paskat on, mulla tota seuraa +60 täti, anoppi ja epämääräinen lauma muita sukulaisia. Kellään ei ole vastinetta talossa. En usko että mun sukulaiset on ainoita hulluja.
Itse varmaan seuraan kun on pakko nähdä ne kiintiötissit.
Toi sokee mimmi on kuin orpo piru helvetissä. Ei todellakaan kuulu tuonne. Miksei sinne voisi tulla oikeasti jotain todella kaunista naista ja sitten jokin helvetillinen sikaniskabodari. Myös Skinhead, kiihkomuslimi, kettutyttö, turkistarhaaja, kaksi nymfomaanilesboa, Jussi Halla-Aho, Astrid Thors, Tukiaisen siskokset ja Matti Nykänen. Siinä olis viihdettä.
Toi sokee mimmi on kuin orpo piru helvetissä. Ei todellakaan kuulu tuonne. Miksei sinne voisi tulla oikeasti jotain todella kaunista naista ja sitten jokin helvetillinen sikaniskabodari. Myös Skinhead, kiihkomuslimi, kettutyttö, turkistarhaaja, kaksi nymfomaanilesboa, Jussi Halla-Aho, Astrid Thors, Tukiaisen siskokset ja Matti Nykänen. Siinä olis viihdettä.
Stefan osas ainakin laulaa kunnolla, ei helvetti jää kyllä viimeiseksi jaksoksi jonka katson. Sai olla käsi naaman edessä koko jakson ajan kun noita idiootteja katsoi, miksei tonne saa otettua yhtään oikeasti kiinnostavaa ihmistä.
+ Predator, joka tappaa kaikki, kuului vanha vitsi :D
Onneksi bb-asukkaiden perät, tissit ja panot näkee katsomatta itse ohjelmaa. Riittää kun lukee joskus tätä threadia ja kolmosen nettiä, niin ei tarvitse telkkaria avatakaan :D