Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kyllä oikein ymmärrä tuota Minnan ottamista taloon. On tietysti ollut ajatus että tässä tehdään nyt hyvää, mutta ei oikein voi laskea samalle viivalle muiden kanssa tällaisessa tyhjäpäisessä ohjelmassa. Varmasti jää aika helposti ulkopuoliseksi tuossa porukassa näkövammansa vuoksi ja on sitten koko ajan äänestyksissä. Nyt tietysti tuotanto vielä keksii sellaisia viikkotehtäviä, joihin Minna ei voi osallistua.

Stefan on huippu :P Tamer myös aika hauskan olonen tyyppi. Vituttaa se "mua saa halata" tyyppi sekä pakollinen wierdo(kielenhalkasijagootti). Ja mä en myöskään tajua Minnan ottamista taloon. Ei mitään järkeä. Katotaan nyt jaksaako ruveta seuraamaan, mutta pääosin ihan hyvältä porukalta vaikuttaa.

p.s. Tia :kuola:

Varmaan myöhemmässä vaiheessa tulee vasta.
Netin syövereistä bongattu:

"Ei vittu siellä on mun naapuri, kaappihomo uskovainen joka käyttää nimeä Sebastian. Sillä nimellä sitä ei oo kyllä kutsuttu, en saa tähän päähän mikä nimi sillä alunperin on ollu. Poika ei edes ulkolämpötilaa osaa itse arvioida, oikeasti."

Ainut syy miksi tulen seuraamaan sarjaa on se että haluan nähdä kun 150kiloinen Porvoolainen ottaa kunnolla rähinäviinaa ja hakkaa kaikki!!!

Katoin eka et se iso äijä ois ollu Lesnari mut vittu joutu pettyyn ku ei ollu.
:hyper:

Taitaa tääkin kausi jäädä väliin, max. sunnuntaisin jaksot. Viime kauden jebou oli se juttu miltä ei voinut välttyä, mikäköhän nyt on.
Ittee pyydettiin viime kaudella taloon, mut aika hiljasta. Ei vaan voi ymmärtää miten jollain voi olla aikaa mennä taloon.
Tamer 26v ja se Lesnar 39v? Nojoo olihan se viime vuoden Satuki ollu ohituskaistalla joitaki vuosia.

Katoin eka et se iso äijä ois ollu Lesnari mut vittu joutu pettyyn ku ei ollu.

Itse katoin eka että Jabba the hut mutta joutu pettyyn ku ei ollu... :(

1193235-max250x150.jpg
jabba-the-hut-1-749957.jpg

No ei vais, asiallisen oloinen/kokoinen tyyppi tämä Stefan.

Hauskaa viihdettä kyllä ainakin alkuun, mutta harvemmin mikään realitysarja saa tuntemaan myötähäpeää niin paljon kuin tämä. Se "mua saa halata" ja se toinen kikatteleva bimbo kännilissu saa kyllä miettimään välillä, että mitä vittua ja tekemään facepalmii ja hakkaamaan päätä seinään :wall: Mutta ilman tuollaisia henkilöitä tuon viihdearvo ei olisi enään välttämättä niin korkealla.. :rolleyes: Nyt tulee jonkun verran varmaan seurailtua tätä, kun lähtee rollit likoon unibetin kautta voittaja veikkauksiin.

Stefan osas ainakin laulaa kunnolla, ei helvetti jää kyllä viimeiseksi jaksoksi jonka katson. Sai olla käsi naaman edessä koko jakson ajan kun noita idiootteja katsoi, miksei tonne saa otettua yhtään oikeasti kiinnostavaa ihmistä.

Stefan osas ainakin laulaa kunnolla, ei helvetti jää kyllä viimeiseksi jaksoksi jonka katson. Sai olla käsi naaman edessä koko jakson ajan kun noita idiootteja katsoi, miksei tonne saa otettua yhtään oikeasti kiinnostavaa ihmistä.

Eihän siinä olisi mitään viihdearvoa. Kohdeyleisö Suomessa on aika samantyylistä porukkaa kuin talossa olevat joten varmasti katsojia taas riittää. Voin jo kuvitella pissisten poikakaverien tuskan mielessäni ' en mä nyt ehdi, bb alkaa'.

Stefan :haart: Siinä on perinteisen pakkisbulkkaajan esikuva ja idoli

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom