- Ikä
- 39
Varmasti on.Onko bbssä muuten edes 18-vuoden ikärajaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti on.Onko bbssä muuten edes 18-vuoden ikärajaa?
Onko bbssä muuten edes 18-vuoden ikärajaa?
GLAM WITH M MAKEOVER!
Mun on nyt ihan pakko tehä mind mappi itelleni, eli tälläsiä operaatioita oon ajatellut tekeväni sillä mähän just vasta niitä tarviinkin! Mulle ei oo siis tehty vielä yhtään mitään, vähänkö N-Ö-Y-R-Ä-Ä!!!
Ensimmäisenä tietenkin ne double diissit, se on siis ehdoton juttu!
1. Huulitäytteet, varsinkin suupieliin extraa!
2. Nosejob,
-nenäluun kavennus,
-nenänpään muotoilu alemmaksi,
- nenäluun kohotus implantilla
3. Botox-käsittelyt poskien alapuolelle, otsaan ja kaikkiin niihin paikkoihin mihin tulee ryppyjä ja tietenkin hautaan asti!
4. Leukaluiden hionta, mulla on aika miehekkäät leukaperät, pitäiskö mun mennä hiontaan?? Jos vähän nipsasis tosta saksien kohdalta??
5. Kaularangan pidennys. Haluan pidemmän kaulan!
Käytän nyt epäselvää solkkukuvaa seuraavassa, mutta se on uusin kroppakuva
1. Silikonit, kokoa D tai DD, en oo vielä päättänyt kumpi, mitä mieltä??
2. Rasvaimuja ja lipolyysejä, raksikohtiin, kylkiin, selkään, käsivarsiin ja aina sinne minne tarvii!
3. Perseimplantit, haluan muodokkaamman perseen, jos olis implantit vois laihduttaa ihan rauhassa pelkäämättä että perse lähtee!
4. Alimpien kylkiluiden poisto, haluan kapeamman vyötärön, alimmat kylkiluut on tiellä
5. Alaselän luun kaiverrus. Heidi Montagin sanoin: "For curvier look"
6. Lonkkaluiden hionta, taas luut tiellä!!!
Mitäs muuta vielä? APUAAAAAA eihä tossa ollu vielä mitää!!! Pakko ottaa nyt se Heidi Montaagin mallikartta esille jos keksis vielä jotain!
Jalkojen pidennys? Hmm sen jälkeen voisin osallistua Miss Universeen!
Poski-implantit? Multa kyl kysyttiin Vegasissa onks mulla poskissa implantit( wtf??) eli vissiin en tarvii niitä nyt sitten??
Tuleeko teille muuta mieleen?
SUGGEST SUGGEST SUGGEST!
rupes ärsyttämään nuo äänestys ohjeet niin että pakko korkata kalja.