Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joojoo, kyllä ymmärrän, viihdettähän se on. :) Itse katson mielummin netistä bb-uutiset. En vaa oikein tajuu kuinka jollain on ees aikaa kattoa jotain 24/7..?

Miks kaikki olettaa että jos ostat 24/7 niin sit myös katsot seuraavat kolme kuukautta yötä päivää mitä ne puuhaa. Ja mitä tän kauden kilpailijoihin tulee niin suurin osa noista on ihan järkeviä ihmisiä, tietenkin Maria nyt on tuotannon oma kiintiökohukaunotar.

Miks kaikki olettaa että jos ostat 24/7 niin sit myös katsot seuraavat kolme kuukautta yötä päivää mitä ne puuhaa.

Näin. Mulla on 24/7 ja aina kun oon kotona niin se on päällä. Harvoin sitä pysähtyy kattomaan, ellei sitten sielä tapahdu jotain jännää.

Manboobsi voittoon! Niitten kahen muijan ilmeet oli hyvät ku se asteli reteesti bokserit jalas sinne makkariin.

IMG_0512.JPG

http://www.radiorock.fi/podcast?vt=audio&vid=85915

Kyllä, varsin epätodellinen ilmestys.

Täytyy myöntää, etten paljon kuunnellut mitä se sano! :D Mutta kun miettii sitä naisten tasoa bb-talossa NYT, niin kyllä mä mielellään katson nuori hyväkroppasia nuoria, kuin noita isoja lihavia marttoja.

Edit, Sainion Kimi heittää kyllä aina aika terävää läppää, ei vissiin toi muija ymmärtänyt millään Kimin vihjailua siitä, että varmaan vieläkin on mukana BB-tuotannossa :D

Toi maria on kyllä semmonen pelle että huhhuh.
Joku kommentoinu sen blogiin joskus toukokuussa
IDIOOTIT IHMISET!!!!!!!! ETTEKS OIKEESTI TAJUU ET TÄÄ BLOGI ON VAAAN LÄPPÄÄ?????? LOPETTAKAA JO TOI HAUKUNTA JA OTTAKAA TÄÄ BLOGI VAAN VITSINÄ!: DDDD SUOMALAISET ON NIIN TOSIKKOO KANSAA ET HUHHUHUH , EI EES TAJUU ET TÄÄ BLOGI ON PELKKÄ TYHMÄ LÄPPÄ!!! MUA JO VÄHÄ SÄÄLITTÄÄ TEIJÄN PUOLEST KU JAKSATTE HUKUTTAA TEIJÄN VITUKSEN TÄHÄN BLOGIIN:D HEI CHILLATKAA!!!!! PS. MARIA OOT NÄTTI SILTI <33<3<3<3<3

^ varmaan menny vähän sormi suuhun nytten kun huomaa, että kyllä se on ihan sama diiva mitä blogissaan :D

Hetkinen, eikö ketään muuta todellakaan häirinnyt se että toi maria vaikuttaa ehkä pikkusen liiankin överiltä tuksu/bbhenna kopiolta? Mun mielestä kuulosti ainakin siinä ennen taloon menoa näytettävässä esittelyssä siltä että olis hieman näyttelyä mukana, äänensävy ei vaan kuulostanu ihan aidolta, enkä myöskään halua uskoa että kukaan voisi täysin tosissaan kuulostaa tolta.
Jutut kuulosti just siltä että tolle marille olis suunniteltu joku valmis profiili jota sitten vois näytellä talossa ja saada vielä suuremman julkisuuden kun kukaan edellisistä vastaavanlaisista urpoista. Voin olla väärässäkin ja sittenhän toi olis ennakkosuosikki uudeks paskajulkkikseks :jahas:

Ei luoja mistä ne on löytänyt tuon porukan tuonne? Osa on vielä järkympää matskua kuin Rokkarille morsian ohjelmassa. Tytsät varsinaisia kaunottaria ilman meikkiä... Elisabet ja Mia nyt ovat nättejä ja söpöleitä, mutta nuo muut ei hitto. Miten voi olla ihmisillä noin huono iho ja hampaat?
Kunnon tyhjäpäitä myös miehissä, sitten ne vielä kuvittelee olevansa hyvännäköisiä. Makuja on näköjään monia.
Hannu ja Ville vaikuttivat ainoilta täysjärkisiltä. Mitähän tästäkin taas tulee?

Jutut kuulosti just siltä että tolle marille olis suunniteltu joku valmis profiili jota sitten vois näytellä talossa ja saada vielä suuremman julkisuuden kun kukaan edellisistä vastaavanlaisista urpoista. Voin olla väärässäkin ja sittenhän toi olis ennakkosuosikki uudeks paskajulkkikseks :jahas:
Se on salee transu.

Oliskin hyvä kun Petri-pelimies (Kuopioon näköjään rantautuu trendit 5vuotta jäljessä) ja toki Paul the Yökerhometsästäjä olisivat talossa yrittäen heruuttaa mimmeiltä, jotka mielummin ovat keskenään ja sitten viimein kippaisivat tuon Marian, joka paljastuu varmasti vielä jossain vaiheessa SheMaleksi.

Ei luoja mistä ne on löytänyt tuon porukan tuonne? Osa on vielä järkympää matskua kuin Rokkarille morsian ohjelmassa. Tytsät varsinaisia kaunottaria ilman meikkiä... Elisabet ja Mia nyt ovat nättejä ja söpöleitä, mutta nuo muut ei hitto. Miten voi olla ihmisillä noin huono iho ja hampaat?
Kunnon tyhjäpäitä myös miehissä, sitten ne vielä kuvittelee olevansa hyvännäköisiä. Makuja on näköjään monia.
Hannu ja Ville vaikuttivat ainoilta täysjärkisiltä. Mitähän tästäkin taas tulee?

Se on salee transu.

Oliskin hyvä kun Petri-pelimies (Kuopioon näköjään rantautuu trendit 5vuotta jäljessä) ja toki Paul the Yökerhometsästäjä olisivat talossa yrittäen heruuttaa mimmeiltä, jotka mielummin ovat keskenään ja sitten viimein kippaisivat tuon Marian, joka paljastuu varmasti vielä jossain vaiheessa SheMaleksi.

Avaudutko, koska katsot sarjaa ja haluisit sinne eri ihmisiä, vai hajoilet, että sarja on niin huono, ettet katso enää jaksoakaan?

Smart sanoi:
Se on salee transu.

Muuten näyttää että mimmit on aika lääpällään Petriin ja Pauliin.. Ja mitä Petrin tiedän Kuopion ajoilta niin sillä oli tuo sama tyyli jo 2004, miks muuttaa jotain joka toimii? :D

Avaudutko, koska katsot sarjaa ja haluisit sinne eri ihmisiä, vai hajoilet, että sarja on niin huono, ettet katso enää jaksoakaan?
No minähän katson sarjaa innoissani koska, en voi käsittää tätä ihmetyksen määrää. Katson ties mitä paskaa tvstä.

Mun puolesta nuo voi hyvin pyöriä tuolla talossa, saan ihmetellä jatkossakin noita sitten. Hämmästyttää kummastuttaa kerta toisensa jälkeen, mistä tollasta tyhjäpää-porukkaa oikeasti löytyy. Minä kun olen ajatellut noiden olevan satuolentoja.

Ite pakko avautuu sen verran et porukka IMO aivan liian nuorta.. Oliko vuonna 2007 kun oli vähän vanhempaa porukkaa. Mm. Pitkähiuksinen Olli, Kaki, Hanne, Sari yms. Tai seuraavan kauden räppäri-Niko. Oli menoo ja meininkii ja varsinkin tehtävät siihen aikaan paljon mielenkiintoisempia. Esim. Ollin sabotointitehtävät. Jotenkin säälittää nää julkisuudenkipeät nuoret, koko ajan pitäs olla keitoissaa ja sit kirotaan vittuu ku ei päästä röökille. Hannun kaltaisia tyyppejä enemmän ja vanhempaa porukkaa kehiin. Nuo BB-Hennat ja mariat on jo niin nähty. Sit kylkeen lyödään pari itseensätäynnä olevaa "saalistajaa" jotka luulee olevansa jotain.. ihme pintaliitäjiä. Asukasvalinnat kusee mun mielestä. Hirvee myötähäpee aina kun kattoo. Hannu ja Ville tuntu järkeviltä ja mukavilta hepuilta.

Muuten sarja on hyvä ja tulee seurattua. Käsikirjoitukset ollu ihan hyviä, paitsi koko ajan menty kyl huonompaan.

Ite pakko avautuu sen verran et porukka IMO aivan liian nuorta.. Oliko vuonna 2007 kun oli vähän vanhempaa porukkaa. Mm. Pitkähiuksinen Olli, Kaki, Hanne, Sari yms. Tai seuraavan kauden räppäri-Niko. Oli menoo ja meininkii ja varsinkin tehtävät siihen aikaan paljon mielenkiintoisempia. Esim. Ollin sabotointitehtävät. Jotenkin säälittää nää julkisuudenkipeät nuoret, koko ajan pitäs olla keitoissaa ja sit kirotaan vittuu ku ei päästä röökille. Hannun kaltaisia tyyppejä enemmän ja vanhempaa porukkaa kehiin. Nuo BB-Hennat ja mariat on jo niin nähty. Sit kylkeen lyödään pari itseensätäynnä olevaa "saalistajaa" jotka luulee olevansa jotain.. ihme pintaliitäjiä. Asukasvalinnat kusee mun mielestä. Hirvee myötähäpee aina kun kattoo. Hannu ja Ville tuntu järkeviltä ja mukavilta hepuilta.

Muuten sarja on hyvä ja tulee seurattua. Käsikirjoitukset ollu ihan hyviä, paitsi koko ajan menty kyl huonompaan.

Täysin samaa mieltä! Tuonne vois olla joku ikäraja ehkä? Pahoin pelkään, että tämäkin kausi menee sohvalla makoilemiseksi ja valitukseksi siitä ettei ole mitään tekemistä (kun eivät itse keksi mitään) ja kokoajan pitäis olla niiq kännis, Daa!

Kyllä mä silti varmaan katson, koska myötähäpeä on vaan niin iljettävän kivan tuntuista. Ainakin hetken aikaa.

täytyykin tässä sanoa ekan jakson perusteella että ainoat ihan oikeasti järkevät ihmiset koko talossa ovat herra laskuvarjojääkäripartaHannu ja se rento maalaispoika.

Joku ikäraja vois toimia. Aikaisemmilla kausillla porukka on kehitellyt vaikka mitä tekemistä itse. Hyviä esimerkkejä just Niko, Olli ja oisko ollu Johan. Vanhemmilla on yleensä vähän enemmän annettavaa, eikä ainut motiivi taloon mentäessä oo julkisuus. Nuoret makoilee sohvalla, puolilla on kyrpä otassa, kirotaan jatkuvasti ja odotetaan et saadaan viinaa. Sit kun sitä viinaa saadaan tulee varsinkin naisten kesken hirveetä teinidraamaa ja kaikkee muuta paskaa. Pitäähän siellä olla menevää sorttia olevia ihmisiä ja ihmisiä jotka ottaa roolii ja viihdyttää, mut tällä hetkellä siellä ei oo sellaisia hauskoja huumorimiehiä, joille keitto kuitenkin maistuu 8) Kaki on kyllä loistava esimerkki. Marille ja Marialle ei hirveesti sympatioita kyl irtoo, eikös ne eilisessä jaksossa jo siellä makuuhuonessa sanonu ettei niitä kiinnosta pätkääkää olla muiden kanssa. Ei tollaiset ihmiset anna mitään tälle ohjelmalle. Ois jännä tietää tota asukasvalintapoliitiikkaa vähän tarkemmin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom