Oli ihan vitun hyvä, kun Aso meuhkas yhessä vaiheessa, että "Ja sitten ne luuli mua MIEHEKS! ... ei ku HOMOKS!" :hyvä:
*REPSx10* :hyvä::hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli ihan vitun hyvä, kun Aso meuhkas yhessä vaiheessa, että "Ja sitten ne luuli mua MIEHEKS! ... ei ku HOMOKS!" :hyvä:
Mutta onko Elena naisiin päin?! Bongattu homobaarissa viikonloppuna!
ja tähän sitten perus Aso-s(h)eivailut.
Tonne taloon pitäis saada sellanen kunnon perussuomalainen äijä mallia oliko se nyt viime vai ed. kaudella, Jussi Joka sammui paskalle :D Mielellään siis jos saatas tonne joku aivan vitun iso körmy, joka vielä sattus olemaan homivihaaja ja kännirähinöitsijä, saatais kunnon soppa pystyyn.
Tonne on siis otettu 1 homo ja 2 bi-seksuaalia miestä. Vaikuttaa siltä että oikeen hakemalla hakevat suklaajunaa telkkariin?
Ason kanssako käytte homobaarissa bongaamassa?
Joo iteki äimäsin noita statseja subin sivuilta, että ompa jännän pienikokosia kavereita valittu tänä vuonna. Esallakin varmaan kuitenkin rasva% ei ihan pienimmästä päästä oo, ku ei se linuxin konffaaminen ihan hullun tehokasta liikuntaa ole. Huomauttaisin muuten, että Esa A on subin sivujen mukaan _MELKEIN_ tekniikan tohtori, joka siis voi tarkoittaa minun nähdäkseni sitä, että väikkärin teon aloittamisen suunnittelua on harkittu. Mua muutenkin vähän epäilyttää noi mensalaiset. Luulis, että jos oikeesti on fiksu, niin ei olis niin hirveetä tarvetta päästä lesottaan sillä asialla, että pitää sitä tarkoitusta varten ihan oma kerho perustaa...Talon isokokoisin ja voimakkain mies on nörtti Esa
Ei Aso käy, koska se on TÄYSPÄINEN HETERO!!!! Tosta sais hyvän t-paidan :D
Joo iteki äimäsin noita statseja subin sivuilta, että ompa jännän pienikokosia kavereita valittu tänä vuonna. Esallakin varmaan kuitenkin rasva% ei ihan pienimmästä päästä oo, ku ei se linuxin konffaaminen ihan hullun tehokasta liikuntaa ole. Huomauttaisin muuten, että Esa A on subin sivujen mukaan _MELKEIN_ tekniikan tohtori, joka siis voi tarkoittaa minun nähdäkseni sitä, että väikkärin teon aloittamisen suunnittelua on harkittu. Mua muutenkin vähän epäilyttää noi mensalaiset. Luulis, että jos oikeesti on fiksu, niin ei olis niin hirveetä tarvetta päästä lesottaan sillä asialla, että pitää sitä tarkoitusta varten ihan oma kerho perustaa...
Voisinpa melkein vannoa nähneeni tuon kaverin salilla täällä Turussa. Ja se todellakin on ollut siellä käymistä.Aso käynyt siis 3 vuotta kuntosalilla Kyllä on hukkaan heitetyt vuodet. Mut toisaalta, eihän se sanonutkaan harrastavansa kehonrakennusta vaan ainoastaan kuntosalilla käyntiä tai jtn.
No ei varmaan suurimmalla osalla kuntosalilla kävijöistä ole kovin suuria tavoitteita siinä hommassa. Kunhan käy huvikseen ja peruskuntoa ylläpitämässä jonkun pari kertaa viikossa. Näin mullakin yleensä, välillä sitten innostuu vähäksi aikaa vähän aktiivisemmin treenaamaan. Ja onhan tuo Aso nyt sentään perus penkkiurheilija-rasvamakkaraa paremmassa kunnossa. Päähän sillä sitten onkin täysin sekaisin.Aso käynyt siis 3 vuotta kuntosalilla Kyllä on hukkaan heitetyt vuodet. Mut toisaalta, eihän se sanonutkaan harrastavansa kehonrakennusta vaan ainoastaan kuntosalilla käyntiä tai jtn.
Vai että hukkaan?!Aso käynyt siis 3 vuotta kuntosalilla Kyllä on hukkaan heitetyt vuodet. Mut toisaalta, eihän se sanonutkaan harrastavansa kehonrakennusta vaan ainoastaan kuntosalilla käyntiä tai jtn.
Mut siellä voimailuseurassa varmaan sitten voimaillaan yhdessä, eli sille on joku syy olla olemassa. Mitä tuolla mensassa tehdään? Ollaan yhdessä älykkäitä?No hei, jos on oikeasti vahva niin onko lesoa perustaa joku voimailuseura? :D Esa on kyllä siinä mielessä epäilyttävä, että on DI/melkein-tohtori + mensaukkeli ja silti työtön. Paha sanoa vielä mutta kuulostaa vähän latvatapaukselta. Tämmöisiä kavereitahan on yllättävän paljon. Kotona on pinkka korkeakoulujen todistuksia, silti notkuu työkkärissä ollen välillä jossain siivoushommissa. "Oikeisiin" töihin vaan ei pysty.
Aika nörtiltähän se kaveri vaikuttaa. Mutta kyllä mäkin ehkä mieluummin olisin omissa oloissani kuin hangailisin jonkun Ason kanssa. :D Varsinkin kun tämä Esahan ei ryyppää, niin voin kuvitella, että pitemmän päälle alkaa käydä hermoille se muitten känniörvellys, kun ite on selvinpäin.Sitten se mensa-esa tuntuu aika eristyneeltä kaverilta. Mieluummin olen tyhmä puli kuin moinen nero... :jahas:
Vai että hukkaan?!
Ehkä kaikilla ei ole tavoitteena äärimmäisen lihasmassan saaminen... Pirun hyvässä kondiksessahan toi jätkä on.