Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Toi aso on kyllä tän vuoden kuningas, homoimman näkönen ihminen talossa :D ei mun mielestä kyl kulmakarvoissa ole mitään vikaa jos sheivaa ja kaiken muunkin... mieleen vaan tosta tulee guido:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
EsaA.jpg

Aso nyppii kulmakorviaan ja on täyspäinen hetero:rolleyes: Tämä mies saa vielä tuon vanupuikkohomon itkemään, tai sitten itkevät yhdessä, kun Aso onkin homo:rolleyes:. Voi vittu mitä säätöä luvassa:lol2:

Murosta löyty hyvä viikkotehtävä ehdotus :D

Muro-Esa on ehdotonta eliittiä. Viikkotehtäväks joka jannulle koneet + linuxit ja itse tehtävänä vois sitten olla kernelin kääntämiset, konffaukset sun muut. Tehtävästä tulee mielenkiintoinen siinä vaiheessa, kun tehtävän ehtona on, ettei Esa saa koskea tietokoneisiin koko viikon aikana. Ainoastaan sanalliset ohjeet sallittuja.

No mites ne nyt on tollee menny pystyttää kakkosnalosen keskelle kylppäriä?

asobruno907.jpg

Oon ihan sanaton. Ihan järkyttävää porukkaa. Mut arvostellaan perinteen vuoksi nyt naiset tuolta;)

Noh. Lotta on ihan vitun söpö tyttöystävämateriaalinnäköinen :haart:. Miinuksena vaikuttaa aivan vitun ärsyttävältä teinixiltä. Ulkoisesti ihan tosi :haart: ehdottomasti paras noista.

EestinsexxxyBl0nd3 69 on pantavannäkönen ja halvanolonen. Plussaa seksikkäästä aksentista, ohan se kuuma, mutta ei se lotalle pärjää.

Tuija on KUUMA :haart: Mut ei kyllä pärjää ulkoisesti kahdelle edelliselle. Lotta nyt on kaks kertaa ihqumman näkönen ku loput muijat yhdessä, tosin noi kolme poislukien tuolla ei sitten mitään nähtävää naisten osalta olekaan.

Iranin sovinisti on niin stereotyyppinen mamu, kauhea vonkaaja. vituttava tyyppi sen suhteen

Homot, mitä niistä voi sanoa..
nörttitohtori: noh ton jäpikän älykkyysosamäärä lasketaan ottamalla keskiarvo muiden asukkaiden IQ:sta, kertomalla se 50:ellä, korottamalla se toiseen potenssiin eikä sittenkään vielä päästä edes samoille sadoille. Sillä tulee olemaan varmaan aika tuskaa tuolla.

Mummo!!! voiii vittu, miks sen piti mennä tonne? plussaa uskonnollisesta vakaumuksesta: kuuluu stereotyyppisille vanhemmille naisille.

Loput: ihan turhaa porukkaa, ei herätä kyllä mussa vielä sympatiaa tai mielenkiintoa. Se Dana? on kauheimmannäkönen naisihminen mitä kuunaan on bb-taloissa ollut.

Siinäpä mun arviot:)

e: niin, ja toivottavasti se kylteri ei nyt pilaa kaikkien suomen kyltereiden mainetta siellä:(

Aso on kyllä pahin hinaaja tossa talossa. "Ma vain pitaa huolta itesta ja nuppii kulmakarva, daa!? Sami halataan!"
Esa ja Aso toisiinsa kiinni ens viikoksi.

Onko tuo Aso hieeeeeeeman ämmä?!
"Mun kulmakarvat!"
"Mä oon tosimies!"
"Miten sä kehtaat luulla mua homoksi?!"
"Mun kulmakarvat!"
"Ei kai se nyt hei oo homomaista jo nyppii kulmakarvat?"
"Mä tykkään pitää huolta mun kulmakarvoista."
"Mä vihaan niitä vitun homoja!"
"Siis onx se sun mielestä homoa jos nyppii kulmakarvojaan?"

:hyvä: :hyper: :D

Alkoi jo vituttaa etten ole itse tuolla talossa, kun olisi ollut niin kiva ajaa toi Aso kunnolla raivon partaalla ehdottamalla sille mairea hymy naamalla kiihkeää perseseksiä.

Ason vakuutteluilta vei hieman pohjaa miehen käsiliikkeet ja elehdintä saunassa kun tuli liikaa löylyä...:D Sanotaan vaikka, että ei tosimies heiluttelisi koskaan käsiä noin.

Enpä ois arvannut kenen näppikseltä tämä tuli...
Mietin just samaa! :D

Vois lähtee Indican kans joskus naisiin. Ei tulis ainakaan tappelua valinnoista... Tää ei tosin tarkota, että toi Dana olis munkaan mielestä mitenkään erityisen kuuma paketti. Mutta mitään kuumaa ei myöskään löydy Lotasta, joka veikkaukseni mukaan tulee olemaan aivan sairaan ärsyttävä teini-bimbo, kuten Indicakin tossa veikkaili...

Aso tarjos kyllä kunnon naurut! Perus Lähi-Idän baarisankari, jonka meininki on tommosta puoliväkisinmakaamista. Noita on Stadin baarit pullollaan. Ihan huippua oli Ason saunominen: "Ei enää lisää löylyä, hei... Ei enää... Daa, kun on kuuma, hei!" :D

Edit:
Mongolialainenkin kiinnitti näköjään huomion tosimiehen saunomiseen. Aso voi olla kyllä hetero, mutta täysipäinen se ei oo, vaikka kuinka mainostais...

Oli ihan vitun hyvä, kun Aso meuhkas yhessä vaiheessa, että "Ja sitten ne luuli mua MIEHEKS! ... ei ku HOMOKS!" :hyper: :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom