Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samaa olen ihmetellyt. Älä nyt kuitenkaan hirveästi huolestu, eiköhän nämä muutamat kommentoijat edusta kuitenkin vähemmistöä meidän nuorten miesten keskuudessa (kai mä oon vielä nuori? :D).

Huh. Voin siis nukkua yöni rauhassa. Thanks Ankara Aatu. Nuorisossa vielä siis on tulevaisuus! :love: ;)

ehkä tässä pohditaan nyt sitä asiaa edelleen siltä kannalta että tämä kaikki tapahtuu julkisesti.

Turha tuon perusteella nyt pohtia juuri mitään, koska KAIKKI asiat tuolla ovat 3kk koko kansan nähtävillä. Minä en edes menisi tuonne kameroiden kytättäväksi ja taloon suljetuksi, lööppeihin päätyen ja koko Suomen arvosteltavaksi. He ovat menneet, ja heistä revitään viihdettä. Olisi aika kummallista yrittää feikata ja esittää jotain muuta kuin mitä oikeasti on, hienointahan se on että pystyisi elämään talossa suht koht normaalia elämää. Eipä meille katsojillekaan kovin paljoa kunnon pommeja tulisi jos ihmiset salaisivat panetuksen, kiintymyksen, ihastuksen, hellimiset, naurukohtaukset, kilahtamiset, ivat, väsymykset, turhautumiset jne. Kaikkia noita luonnollisia tunteita tarvitaan tuolla ja minusta olisi outoa alkaa vaatimaan ihmisiä peittelemään tunteitaan. Minä ainakin haluan että elävät tuolla kuten elävät muutenkin (tiettyjen rajojen puitteissa) ja aidot persoonat tulee esille. Se että ovat omia itsejään ei ole missään muodossa väärin eikä tee heistä huonoja ihmisiä. En siis itse ala tekopyhänä mussuttamaan siitä kuinka esim seksuaalisia tunteita ei saisi telkassa näyttää, muuten lähtee pohja koko jutulta koska yleensäkin on aika kyseenalaista mennä 3kk televisioon 24/7-kyttäysohjelmaan esiintymään. Tarvisi lähteä ruotimaan sitä ihan siltä kantilta sitten.

Kyllä Minna on kauniimman sukupuolen aatelia, ei siitä pääse mihinkään. Just tommoset itsevarmat ja seksuaalisesti rohkeat naiset on parhautta. Onko enää parempaa kun toinen katsoo silmiin ja kuiskaa "saanko ottaa suihin sulta?". Selkee ykkösvalinta talon naisista.

Turha tästä on keskustella, koska MissEvilEve pitää Minnasta niin paljon ja sanoo omaavansa samanlaisia piirteitä. Jos sanot Minnaa rekaksi olet tekstin mukaan: tekopyhä lestadiolainen jeesusteleva nolostunut teini, jolla ei ole aikuisten ihmisten elämästä mitään hajua. :)

Turha tästä on keskustella, koska MissEvilEve pitää Minnasta niin paljon ja sanoo omaavansa samanlaisia piirteitä. Jos sanot Minnaa rekaksi olet tekstin mukaan: tekopyhä lestadiolainen jeesusteleva nolostunut teini, jolla ei ole aikuisten ihmisten elämästä mitään hajua. :)

Ei mussa ja Minnassa ole juurikaan samaa. Missä mä niin olen sanonut? Mä sanoin vain olevani todella yllättynyt noista kommenteista, koska ne mitä kirjoitatte sopii Jelenaan, ei Minnaan. Ja siksi vertasin itseäni että mua ihmiset pitää usein vähän hienostelevana ladyna, eikä minään rekkamuijana VAIKKA olen todellakin "rääväsuisempi" kuin Minna (sen en ole nähnyt vissiin kertaakaan olevan rääväsuinen, toisin kuin Jelenan).

Kyllä mä ihan aidosti siis häkellyn tuosta miten nuoret miehet (ei uskovaiset) voivat nähdä Minnan jotenkin hurjana syöjättärenä ja pahuuden ruumillistumana, kun kyseessä on ihan normaali, ihan järkevän ja asiallisen oloinen nainen jolla on elävä seksuaalisuus (eikä edes mikään todella aktiivinen).

Kyllä toi suhtautuminen esim. Minnaan varmaan riippuu paljolti siitä, että millä tavalla itse on tottunut käsittelemään seksiin liittyviä asioita.

Mun mielestä se on ihan piristävää, että puhutaan asioista niinkuin ne ovat. Itse en välttämättä julkisesti ihan kaikkea kertoisi, mutta enpä mä kyllä hakeutuisikaan julkisuuteen.

Eihän ne oo pannu ku 3 kertaa kahen viikon aikana, ja se on taas Esan munattomuutta jos ottaa nokkiinsa kun Minna vihjaa vähän tämän kestävyydestä. Tekeehän noi kamerat tilanteesta vähän normaalista poikkeavamman, mutta seksi kuitenkin on luonnollinen asia jossa ei ole mitään hävettävää, toisin kun Andreaksen viime vuotiset paljastukset siitä että on ottanu munaa perseeseen.

Pakko kyllä kompata MissEvilEveä. Mitä pahaa Minnan käytöksessä nyt oikeasti on? Eipä näytä EsaJ:kään valittavan :)... Jos Minna on oikeassakin elämässä seksuaalisesti aktiivinen, niin miksi sitä pitäisi tuolla talossa jotenkin feikata? Siis kamoon, jos löytyy sopiva tyyppi niin pitäisikö sitä 3kk ajan olla kuin siveyden sipuli vaan sen takia kun on TV:ssä. Ihmiset näkee jengin vessassa ja suihkussa käynnitkin niin mitä kamalaa siinä pienessä peittojen heiluttelussa sitten on? Kuuluu normaaliin elämään. Rekkamuijaa en kyllä Minnasta saa tekemälläkään, toisin kuin Jelenasta, joka on mun inhokki ollut alusta asti ihan järkky tyyppi.

seksi kuitenkin on luonnollinen asia jossa ei ole mitään hävettävää, toisin kun Andreaksen viime vuotiset paljastukset siitä että on ottanu munaa perseeseen.
Mitä ihmeen homovihaajia tää foorumi on täynnä? Mitä hävettävää siinä nyt voi olla, jos on ottanut munaa perseeseen? Jos kerran tykkää sellaisesta, niin miksi ei tekisi niin? Onko sekin muuten hävettävää, jos nainen ottaa munaa perseeseen? Tai suuhun, eihän se sinnekään "kuulu"?

Ja ennen kuin kerkeette aloittaa, niin en ole ottanut munaa perseeseen, mutta jos tekis mieli, niin ottaisin enkä häpeäis yhtään.

Mielestäni eniten talossa olijoista pelaa tällähetkellä Minna. 50 000 euroa kiiluu silmissä. Viimekaudella oli myös pari joka rakasteli säännöllisesti ja pitkällehän he pötkivät.
Näkeehän tuo Minnakin suoraan,että ei tuo Esa J siitä ole kovin kiinnostunut loppujen lopuksi.

Ragnar ja Dana mielistelevät kaikkia ja pääsevät takuulla myös pitkälle.

Mielestäni eniten talossa olijoista pelaa tällähetkellä Minna. 50 000 euroa kiiluu silmissä. Viimekaudella oli myös pari joka rakasteli säännöllisesti ja pitkällehän he pötkivät.
Näkeehän tuo Minnakin suoraan,että ei tuo Esa J siitä ole kovin kiinnostunut loppujen lopuksi.

Ihan väärät tyypit kyllä pääsevät jatkoon, mikäli (kuten myös todennkösesti käy) arviosi osuu oikeaan. Tylsää tapettia mainitsemasi kisaaajat..

Ketkä? Muistaakseni tuola ei oo ikinä(?) harrastettu itse aktia. Voi olla, muistan väärinkin.

Ketkä? Muistaakseni tuola ei oo ikinä(?) harrastettu itse aktia. Voi olla, muistan väärinkin.

:rolleyes:

651356.jpg

Ja panihan siellä se Timo ja se... ööö... en muista kuka. Olivat pari. Aina kauheeta köyrimistä sohvalla ja ratsastamista on juurikin tapahtunut ennenkin. Ne vaan aina kielsi sen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom