Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa olen ihmetellyt. Älä nyt kuitenkaan hirveästi huolestu, eiköhän nämä muutamat kommentoijat edusta kuitenkin vähemmistöä meidän nuorten miesten keskuudessa (kai mä oon vielä nuori? :D).
ehkä tässä pohditaan nyt sitä asiaa edelleen siltä kannalta että tämä kaikki tapahtuu julkisesti.
Turha tästä on keskustella, koska MissEvilEve pitää Minnasta niin paljon ja sanoo omaavansa samanlaisia piirteitä. Jos sanot Minnaa rekaksi olet tekstin mukaan: tekopyhä lestadiolainen jeesusteleva nolostunut teini, jolla ei ole aikuisten ihmisten elämästä mitään hajua.
Just tommoset itsevarmat ja seksuaalisesti rohkeat naiset on parhautta. Onko enää parempaa kun toinen katsoo silmiin ja kuiskaa "saanko ottaa suihin sulta?". Selkee ykkösvalinta talon naisista.
Mitä ihmeen homovihaajia tää foorumi on täynnä? Mitä hävettävää siinä nyt voi olla, jos on ottanut munaa perseeseen? Jos kerran tykkää sellaisesta, niin miksi ei tekisi niin? Onko sekin muuten hävettävää, jos nainen ottaa munaa perseeseen? Tai suuhun, eihän se sinnekään "kuulu"?seksi kuitenkin on luonnollinen asia jossa ei ole mitään hävettävää, toisin kun Andreaksen viime vuotiset paljastukset siitä että on ottanu munaa perseeseen.
Komppaan täysillä Volmaria ja Hra.Vauhtia. Minna on talon naisista aika lailla ainoa joka voisi oikeasti kiinnostaa. En tajua lainkaan noita nuorten jannujen rekka-kitinöitä.juurikin näin.
Täyspäisiä heteroita :lol2:Mitä ihmeen homovihaajia tää foorumi on täynnä? +
Mielestäni eniten talossa olijoista pelaa tällähetkellä Minna. 50 000 euroa kiiluu silmissä. Viimekaudella oli myös pari joka rakasteli säännöllisesti ja pitkällehän he pötkivät.
Näkeehän tuo Minnakin suoraan,että ei tuo Esa J siitä ole kovin kiinnostunut loppujen lopuksi.
Ragnar ja Dana mielistelevät kaikkia ja pääsevät takuulla myös pitkälle.
Mielestäni eniten talossa olijoista pelaa tällähetkellä Minna. 50 000 euroa kiiluu silmissä. Viimekaudella oli myös pari joka rakasteli säännöllisesti ja pitkällehän he pötkivät.
Näkeehän tuo Minnakin suoraan,että ei tuo Esa J siitä ole kovin kiinnostunut loppujen lopuksi.
Ragnar ja Dana mielistelevät kaikkia ja pääsevät takuulla myös pitkälle.
Ketkä? Muistaakseni tuola ei oo ikinä(?) harrastettu itse aktia. Voi olla, muistan väärinkin.
Ja panihan siellä se Timo ja se... ööö... en muista kuka. Olivat pari. Aina kauheeta köyrimistä sohvalla ja ratsastamista on juurikin tapahtunut ennenkin. Ne vaan aina kielsi sen.