Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Esa A on ihan jees jätkä tuolla, mut odotan vielä et se syttyy oikeen kunnolla.. Kai silläki jossain vaiheessa hermot menee? :)
Jelenan ku sais vielä tonne slummipuolelle, ni se hajois lopullisesti :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etkö sietäis Kätliniä tai Samia? Ainoat järkevät koko talossa

Kätlin on ihan vitun huomiohakuinen kälättäjä. Sami taas on tollanen wannabee-muusikko, joka dokaa ku joku 15-vuotias eli niin paljon kuin vaan nielu vetää.

Mikäs on kun Esa A:ta ei ole mainittu asiallisten joukossa? Mun mielestä se on kirkkaasti paras tyyppi tuolla talossa olevista, ja soisinkin Esalle voiton.
Harmi vaan, että ei ole mitään saumoja finaalissa jos vastassa on Raksun tai Sampon kaltaisia teini-ihastuksia. Pikku-Liisojen äänestysvoimaa ei pidä aliarvioida.

Mutta joo muuten olen kyllä samaa mieltä. Esa A osaa ottaa koko paskan sopivan lungisti. Kuten itse sanoikin, että elää talossa enemmän järki- kuin tunnepohjalta niin häneltä ei kannata odottaa mitään repäisyä, mutta ei myöskään hajoamista. Joku tietenkin näkee tuollaisen aivan turhana ja tylsänä ihmisenä (kuten Pikku-Lissut), mutta itse ainakin nautin suunnattomasti kun Muro-Esa saa muut talon asukkaat hiljaseksi ja vaivautuneeksi jollain kysymyksellä tai väittämällä :D Ikävä kyllä Esa ei saa oikein keskustelua aikaan noilla heitoillaan, ihan ymmärrettävistä syistä.

Mutta joo siis jos verrataan Raksun ja Esa A:n viihdearvoa niin ite oon ainakin saanu Esasta paljon enemmän nauruja aikaan kun tuosta neutraalista-kaikkien-kaverista Sauli-kakkosesta.

Edit: Esa J melkein vielä Raksuakin näkymättömämpi hahmo, ellei heiluttelisi peittoa noin paljoa talossa. Muuten aika vaisu kaveri. Mutta nää näkymättömimmät tyypit on just ne vaarallisimmat voittajaehdokkaat.

Harmi vaan, että ei ole mitään saumoja finaalissa jos vastassa on Raksun tai Sampon kaltaisia teini-ihastuksia. Pikku-Liisojen äänestysvoimaa ei pidä aliarvioida.

Mutta joo muuten olen kyllä samaa mieltä. Esa A osaa ottaa koko paskan sopivan lungisti. Kuten itse sanoikin, että elää talossa enemmän järki- kuin tunnepohjalta niin häneltä ei kannata odottaa mitään repäisyä, mutta ei myöskään hajoamista. Joku tietenkin näkee tuollaisen aivan turhana ja tylsänä ihmisenä (kuten Pikku-Lissut), mutta itse ainakin nautin suunnattomasti kun Muro-Esa saa muut talon asukkaat hiljaseksi ja vaivautuneeksi jollain kysymyksellä tai väittämällä :D Ikävä kyllä Esa ei saa oikein keskustelua aikaan noilla heitoillaan, ihan ymmärrettävistä syistä.

Mutta joo siis jos verrataan Raksun ja Esa A:n viihdearvoa niin ite oon ainakin saanu Esasta paljon enemmän nauruja aikaan kun tuosta neutraalista-kaikkien-kaverista Sauli-kakkosesta.

Edit: Esa J melkein vielä Raksuakin näkymättömämpi hahmo, ellei heiluttelisi peittoa noin paljoa talossa. Muuten aika vaisu kaveri. Mutta nää näkymättömimmät tyypit on just ne vaarallisimmat voittajaehdokkaat.
Täysin samaa mieltä.

Mielestäni Nino tuo tällä hetkellä eniten viihdearvoa taloon, hyvin tulee hihiteltyä sen hajoamisille. Itse en nähnyt Terttua mitenkään ärsyttävä. Ragnar vaikuttaa ehkä turhimmilta tyypiltä tähän mennessä. Kohtuu näkymätön ja vaikuttaisi, että mitään repäisevää ei tule tapahtumaan.

Minun puolestani Terttu olisi voinut jäädä vielä hetkeksi taloon, mutta Aso olisi saanut lähteä. Ehkäpä hänelle tulee lähtö seuraavassa äänestyksessä. (Toivottavasti). :rolleyes:

Hyvä homma, että Torttu lähti.
Hän puhui kokoajan kuinka nöyrä yms. on, mutta silti viljeli vähänväliä kommentteja, joilla osoitti, että tuntee olevansa parempi kuin muut.

Putoamisjärjestys saisi mielestäni olla:

1. Ragnar = aika turha ja näkymätön tyyppi, ei mitään särmää ei viihdearvoa
2. Tuija = ärsyttää vaan suunnattomasti, toisaalta aika eläväinen ja tuo jotain äksöniä taloon
3. Esa J = panemisesta tietty plussaa, mutta ei tossa kaverissa oo kyllä muuten mitään viihdearvoa
4. Kätlin = kun kroppa on nähty, jäljelle jää yllättävän vähän

Jep, en kyllä itsekään tajua Minnan rinnastusta säälittävään rekkamuijaan. Ei hän kyllä ulkonäön perustella pahemmin ole minun makuun, naama jotenkin miesmäinen, mutta en silti rekkamuijaksi kutsuisi. Thumbs up vaan Esalle.

Minnan naama ei tullut edes mieleen, kysymys on pelkästään naisen puheista. Nainen on kauhea rääväsuu, juoruaa koko kansalle kuinka on saanut, kertoo yksityiskohtaisesti kaiken ja hokee _vähän väliä_ avoimesti kuinka panettaa. Se "älä tuu niin nopeesti":kin piti heittää sieltä vessasta isoon ääneen, että varmasti saadaan koko kansan tietoon. Ei ihme, jos Esaa vituttaa. Tämä käytös voisi olla nuorempana osittain hyväksyttävää ohimenevänä ilmiönä, ei 32v:nä. Selkee rekkamuija.

mitä viihdearvoa on lotassa tai sampossa?
Lotasta ei oo vielä käyny selväksi onko se oikeesti noin tyhmä kakara vai esittääkö. Siis mun puolesta saa jäädä vielä pariksi rundiksi taloon, jotta tuo selviää. Plus ohan se nähty, että täydelle hajoamiselle on suuret todennäköisyydet. Joten siitä plussaa.

Sampo puolestaan elää symbioosissa Ninon kanssa :D. Ilman Sampoa ei Ninolla olisi enään ketään ketä lähennellä tyyliin "onko sopimatonta?" tai astetta härskimmin kuten eilisessä koosteessa nähtiin.... ja sitä myöten taas talossa olisi vähemmän koomista menoa.

Mutta joo siis yksinään Sampo on aika samaa tasoa Raksun kanssa viihdearvollisesti (lue makoilua ja toisten lohduttamista). Mutta Sampo+Nino yhdistelmä tuo taloon ainakin tällä hetkellä viihdettä. Jos Nino tippuu niin Sampoki saa lähteä.

5. Jelena = ärsyttävä
6. Sampo = turha, ei irtoa mitään

Kunhan talossa pysyvät:
- Nino = hajoamiset on ihan mahtavia, muutenkin kaveri on niin sekaisin että on ilo kahtella!
- Aso = tää on taas jotenkin niin kuutamolla, ihan hauskaa katsottavaa ja päästelee aikamoisia sammakoita suustanasa
- MensaEsa = ei saa tiputtaa, voi vielä reväyttää ja saada jotain mielenkiintoista talossa tapahtumaan

Ei tuo Minnan toiminta ole millään tavalla normaalia. Kyllä 32 vuotiaana pitäisi joku roti olla ja käyttäytyä edes kuin ihminen eikä apina. Luontodokumentti kamaa tuo nykyinen toiminta. Ehkä joku parikymppinen hirveässä tuubassa saattaisi olla hieman ymmärrettävää vielä. Esa J joutui pahaan tilanteeseen mistä ei ollut oikein muuta poispääsyä kuin Valmet-Minnan kanssa peuhaaminen.

Sampo on yksi harvoista "joukkuepelaajista" joka ottaa kaikki huomioon (Ninoa lukuunottamatta :D.) Ite tulisin varmaan parhaiten toimeen Sampon kanssa.
Alussa Sampo tylytti Ninoa aika hyvin, mutta nyt on näkyvissä väsymisen merkkejä. Jos Nino ja Sampo pääsevät yhdessä paratiisiin, niin todennäköisesti luvassa on varsin levotonta settiä. Yksinään Sampo ei varmaankaan saa mitään repäsevää aikaseksi.

Mun mielestä Tuija on osottautunut hauskaks rääväsuuksi talossa, eikä edes ärsytä mua jotenkin yhtään. Eikö kenenään muun mielestä Tuijassa oo paljon viihdearvoa? Ja Asossa myös :D
Sami on taas ehkä talon asiallisin jätkä, joku mainitsi, että Sampo olisi joukkuepelaaja, samaa voisi sanoa kyllä Samistakin. Aina kannustaa ja jaksaa vääntää paskaakin tehtävää.

Mun mielestä Tuija on osottautunut hauskaks rääväsuuksi talossa, eikä edes ärsytä mua jotenkin yhtään. Eikö kenenään muun mielestä Tuijassa oo paljon viihdearvoa? Ja Asossa myös :D
Et ilmeisesti seuraa 24/7? :D
Jatkuvasti kauhee kitinä ja itsesääli päällä. Aina kun se ilmestyy kameraan, niin pitää vaihtaa toiseen kameraan, sen valitus käy korviin ja aiheuttaa päänsärkyä.

Mua alkaa jo huolestuttaa nuorten miesten seksuaalisuus ja arvot jos Minnasta ihan tosissaan saadaan leivottua rääväsuinen rekkis, valmettilainen, pikemminkin apina kuin ihminen :wtf: Siis onko kommentoijat jotain lestadiolaisia vai mitä helvettiä? Ainoastaan se tässä selittäisi näitä juttuja että ollaan jotain ihmeen jeesustelijoita eikä normaalista aikuisten ihmisten elämästä ole mitään hajua. Noh, ei tietty ole mun ongelma. Itseäni pidetään noin niin kuin yleisesti aika hienona ladyna ja pikkusen prinsessamaisenakin, ja olen kyllä aika selkeästi "rääväsuisempi" kuin Minna. Naruranne ja myrkkymara varmaan viiltelisi lusikoilla ranteitaan mun seurassa.

Se kuka musta tuolla talossa on Valmet/Rekkis/Rääväsuu on Jellu. Jelena kiroilee kuin merimies, yskii, räkii ja kakoo, äänikin menee viinasta käheeksi (Minnalla oli alunperin käheämpi ääni), kulkee housut puoliperseessä lötköttäen, puhuu kuukautisista tosi ronskisti tyyliin "perse vuotaa kuin seula", nauraessaan aina hirveetä paskanaurua, agressiivisia juttuja "vittu mun tekis mieli repiä hiukset sen Kätlinin päästä" jne.

Minna puolestaan on ollut ihan siististi ja järkevästi, esittänyt rauhallisesti omia mielipiteitään eikä ole mitenkään seksijutuilla retostellut vaan avoimena ihmisenä pystynyt käsittelemään niitä ihan asiallisesti kysyttäessä. Isovelillekin vastasi alunperin että "oli pientä sutinaa", "oli kivaa/mukavaa", ja lopuksi sitten että "no siis meillä oli seksiä" kun niin jankutti. Niin mä olisin itsekin varmaan sanonut, mitäs sitä nyt aikuinen ihminen luonnollisia asioita kiertelemään, puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä eikä kierrellä ja kaarrella kuin pahaisetkin nolostuneet teinit. Mitä tuli siihen yksityiskohtaiseen kuvailuun niin Isoveli itse sitä kysyi, ok, olisi voinut jättää sanomatta, mutta eipä sekään kummoista ollut. Kaiken olisi nähnyt ihan kuulemattakin tota vastausta eli ei siinä mitään uutispommia tullut. Mun mielestä Minna silloinkin vaan vastasi silleen kuin puhuisi ruokaostoksisista: "No ensin oli sitä, sitten oli tätä, kivaa oli ja that's it!"

Mua alkaa jo huolestuttaa nuorten miesten seksuaalisuus ja arvot jos Minnasta ihan tosissaan saadaan leivottua rääväsuinen rekkis, valmettilainen, pikemminkin apina kuin ihminen :wtf: Siis onko kommentoijat jotain lestadiolaisia vai mitä helvettiä? Ainoastaan se tässä selittäisi näitä juttuja että ollaan jotain ihmeen jeesustelijoita eikä normaalista aikuisten ihmisten elämästä ole mitään hajua. Noh, ei tietty ole mun ongelma.
Samaa olen ihmetellyt. Älä nyt kuitenkaan hirveästi huolestu, eiköhän nämä muutamat kommentoijat edusta kuitenkin vähemmistöä meidän nuorten miesten keskuudessa (kai mä oon vielä nuori? :D).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom