Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkö sietäis Kätliniä tai Samia? Ainoat järkevät koko talossa
Harmi vaan, että ei ole mitään saumoja finaalissa jos vastassa on Raksun tai Sampon kaltaisia teini-ihastuksia. Pikku-Liisojen äänestysvoimaa ei pidä aliarvioida.Mikäs on kun Esa A:ta ei ole mainittu asiallisten joukossa? Mun mielestä se on kirkkaasti paras tyyppi tuolla talossa olevista, ja soisinkin Esalle voiton.
Täysin samaa mieltä.Harmi vaan, että ei ole mitään saumoja finaalissa jos vastassa on Raksun tai Sampon kaltaisia teini-ihastuksia. Pikku-Liisojen äänestysvoimaa ei pidä aliarvioida.
Mutta joo muuten olen kyllä samaa mieltä. Esa A osaa ottaa koko paskan sopivan lungisti. Kuten itse sanoikin, että elää talossa enemmän järki- kuin tunnepohjalta niin häneltä ei kannata odottaa mitään repäisyä, mutta ei myöskään hajoamista. Joku tietenkin näkee tuollaisen aivan turhana ja tylsänä ihmisenä (kuten Pikku-Lissut), mutta itse ainakin nautin suunnattomasti kun Muro-Esa saa muut talon asukkaat hiljaseksi ja vaivautuneeksi jollain kysymyksellä tai väittämällä :D Ikävä kyllä Esa ei saa oikein keskustelua aikaan noilla heitoillaan, ihan ymmärrettävistä syistä.
Mutta joo siis jos verrataan Raksun ja Esa A:n viihdearvoa niin ite oon ainakin saanu Esasta paljon enemmän nauruja aikaan kun tuosta neutraalista-kaikkien-kaverista Sauli-kakkosesta.
Edit: Esa J melkein vielä Raksuakin näkymättömämpi hahmo, ellei heiluttelisi peittoa noin paljoa talossa. Muuten aika vaisu kaveri. Mutta nää näkymättömimmät tyypit on just ne vaarallisimmat voittajaehdokkaat.
Pitäs vetää sitä homoa kyllä pesismailla perseeseen ihan urakalla, niin ärsyttävä se on.
Jep, en kyllä itsekään tajua Minnan rinnastusta säälittävään rekkamuijaan. Ei hän kyllä ulkonäön perustella pahemmin ole minun makuun, naama jotenkin miesmäinen, mutta en silti rekkamuijaksi kutsuisi. Thumbs up vaan Esalle.
Lotasta ei oo vielä käyny selväksi onko se oikeesti noin tyhmä kakara vai esittääkö. Siis mun puolesta saa jäädä vielä pariksi rundiksi taloon, jotta tuo selviää. Plus ohan se nähty, että täydelle hajoamiselle on suuret todennäköisyydet. Joten siitä plussaa.mitä viihdearvoa on lotassa tai sampossa?
Et ilmeisesti seuraa 24/7? :DMun mielestä Tuija on osottautunut hauskaks rääväsuuksi talossa, eikä edes ärsytä mua jotenkin yhtään. Eikö kenenään muun mielestä Tuijassa oo paljon viihdearvoa? Ja Asossa myös :D
Samaa olen ihmetellyt. Älä nyt kuitenkaan hirveästi huolestu, eiköhän nämä muutamat kommentoijat edusta kuitenkin vähemmistöä meidän nuorten miesten keskuudessa (kai mä oon vielä nuori? :D).Mua alkaa jo huolestuttaa nuorten miesten seksuaalisuus ja arvot jos Minnasta ihan tosissaan saadaan leivottua rääväsuinen rekkis, valmettilainen, pikemminkin apina kuin ihminen :wtf: Siis onko kommentoijat jotain lestadiolaisia vai mitä helvettiä? Ainoastaan se tässä selittäisi näitä juttuja että ollaan jotain ihmeen jeesustelijoita eikä normaalista aikuisten ihmisten elämästä ole mitään hajua. Noh, ei tietty ole mun ongelma.