Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi Esa dumppaa vielä Minnan tän kauden aikana. Selvästi mun mielestä näkee ilmeestä, että jo nyt vittutaa se, että Minna puhuu niin avoimesti kaikista niihin liittyvistä asioista...ja voiko miestä syyttää, kyllä nyt yhtä sun toista kaveria hieman harmittais, kun toistuvasti sanotaan pikakivääriksi telkkarissa :)

Toi Esa dumppaa vielä Minnan tän kauden aikana. Selvästi mun mielestä näkee ilmeestä, että jo nyt vittutaa se, että Minna puhuu niin avoimesti kaikista niihin liittyvistä asioista...ja voiko miestä syyttää, kyllä nyt yhtä sun toista kaveria hieman harmittais, kun toistuvasti sanotaan pikakivääriksi telkkarissa :)

Kyllähän nyt kuulijallakin on arviointikykynsä ja aika moni vetää enemmän johtopäätöksiä kertojasta kuin kertomuksen kohteesta...

Mikä helvetti tota Ninoa vaivaa?? Miten voi joku ihminen olla noin ailahteleva, itsekeskeinen ja vittumainen?! Kauhea ihminen, hyi. :(

Mikä helvetti tota Ninoa vaivaa?? Miten voi joku ihminen olla noin ailahteleva, itsekeskeinen ja vittumainen?! Kauhea ihminen, hyi. :(

Vaihda nimestä yksi kirjain ja luonteenpiirteet ja seksuaalinen suuntautuvuus on sama kuin viime vuotisella versiollakin.

Tossa äänten väliaikatilanteessa on kyllä jotain mätää, mulla oli sellanen fiilis myös viime vuonna. Mistä vetoa että katkon jälkeen Terttu johtaa Asoa taas viidellä prosenttiyksiköllä.

Jes! Kyl se Terttu lähti nyt perunamaallesa!

[E] Ja mulla on ollu sellanen fiilis tosta äänestyshommelista, että ne heittelee noita prosentteja miten sattuu ja huvittaa keskellä jaksoa kuhan vaan "jännitys" pysyisi koko ohjelman ajan.

En tiedä oletko katsonut 24/7, mutta kyllä toi Lotta on noista se erittäin itsekeskeinen ja hankala. Nää vaan näyttää näissä koosteissa asiat vääristetysti.
Ninolle plussat siitä että sanoo sen mitä moni muu Lotan seurassa vain pitäisi sisällään, tosin tuolla käytöksellä saattaa joutua äänestykseen nopeasti.

30-vuotias ryppyinen hintti kiusaa pikkutyttöä, koska tällä on tupakkaa ja itsellä ei. Aika fiksua ja kypsää käytöstä.

OK, nick tossa ylhäällä kertookin, että there is more to the picture than meets the eye.

Lotta Ninolle: "Sulla ei oo kyl nyt iha kaikki murot kulhossa" :D

btw. naurattaa tuo Tertun fan-clubi tuossa tulostaulun alapuolella. (siis ne pari pukukaveria)

nino on aivan huippu. kokoajan saa repeillä :D

viihdyttävin tyyppi tällä hetkellä talossa aivan kevyesti...

Huh onneks Terttu tippuu, alkanu pikkuhiljaa jo ärsyttämään se.:curs:
edit:aso menikin ohi fffuuuu

En tiedä oletko katsonut 24/7, mutta kyllä toi Lotta on noista se erittäin itsekeskeinen ja hankala. Nää vaan näyttää näissä koosteissa asiat vääristetysti.
Ninolle plussat siitä että sanoo sen mitä moni muu Lotan seurassa vain pitäisi sisällään, tosin tuolla käytöksellä saattaa joutua äänestykseen nopeasti.

En ole 24/7 katsonut, mutta vaikka Lotta oiskin käytöksellään provonnut jotenkin Ninoa, niin silti toi mitä se äsken sanoi on mun mielestä tosi ilkeesti sanottu. Ja se, että tulee tolla tavalla puskemaan Sampoa vängen väkisin, niin ei ole sekään mun mielestä kovin järkevää käytöstä.

Ja se, että tulee tolla tavalla puskemaan Sampoa vängen väkisin, niin ei ole sekään mun mielestä kovin järkevää käytöstä.
siis tahallaanhan se höykkyyttää sampoa... tajuaa se sen ettei sampoa kiinnosta..

....niin silti toi mitä se äsken sanoi on mun mielestä tosi ilkeesti sanottu. Ja se, että tulee tolla tavalla puskemaan Sampoa vängen väkisin, niin ei ole sekään mun mielestä kovin järkevää käytöstä.

Joo kyllähän tuo Ninon käyttäytyminenkin on välillä aika lapsellista, varsinkin tuo Sampon väkisin pokaaminen. Mutta melko rasittava tuo Lotta kyllä on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom