Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi Esa dumppaa vielä Minnan tän kauden aikana. Selvästi mun mielestä näkee ilmeestä, että jo nyt vittutaa se, että Minna puhuu niin avoimesti kaikista niihin liittyvistä asioista...ja voiko miestä syyttää, kyllä nyt yhtä sun toista kaveria hieman harmittais, kun toistuvasti sanotaan pikakivääriksi telkkarissa
Mikä helvetti tota Ninoa vaivaa?? Miten voi joku ihminen olla noin ailahteleva, itsekeskeinen ja vittumainen?! Kauhea ihminen, hyi. :(
Mikä helvetti tota Ninoa vaivaa?? Miten voi joku ihminen olla noin ailahteleva, itsekeskeinen ja vittumainen?! Kauhea ihminen, hyi. :(
Hahaha? :D toivottavasti tää oli vitsiä30-vuotias ryppyinen hintti kiusaa pikkutyttöä, koska tällä on tupakkaa ja itsellä ei. Aika fiksua ja kypsää käytöstä.
En tiedä oletko katsonut 24/7, mutta kyllä toi Lotta on noista se erittäin itsekeskeinen ja hankala. Nää vaan näyttää näissä koosteissa asiat vääristetysti.
Ninolle plussat siitä että sanoo sen mitä moni muu Lotan seurassa vain pitäisi sisällään, tosin tuolla käytöksellä saattaa joutua äänestykseen nopeasti.
Ei tipu :( musta tuntuu että tolla mummelilla on vitusti fanjea.Huh onneks Terttu tippuu, alkanu pikkuhiljaa jo ärsyttämään se.:curs:
siis tahallaanhan se höykkyyttää sampoa... tajuaa se sen ettei sampoa kiinnosta..Ja se, että tulee tolla tavalla puskemaan Sampoa vängen väkisin, niin ei ole sekään mun mielestä kovin järkevää käytöstä.
....niin silti toi mitä se äsken sanoi on mun mielestä tosi ilkeesti sanottu. Ja se, että tulee tolla tavalla puskemaan Sampoa vängen väkisin, niin ei ole sekään mun mielestä kovin järkevää käytöstä.