Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Itehän taas haluisin nähdä enemmän koosteessa kun ne toimittaa vessajuttuja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon parisen kertaa kattonu tätä BB:tä ja tuntuu vaan että noi melkein kaikki on jotenkin vitun ällöttäviä tyyppejä. Esa A ja Kätlin on ainoat järkevät musta.

Varmaan täälläkin satakertaa jo sanottu mutta itseä vituttaa tämä kun kausi kaudelta tuonne haetaan vaan mahdollisimman massasta poikkeavaa väkeä. Vanhat kaudet oli oikeasti paljon parempia kun ne ihmiset oli paljon enemmän perus perttejä, ne sentään teki siellä jotain ja niiden ajatuksiin pysty edes jotenki samaistumaan.

Eipä tuota muutenkaan paljon tule katseltua kun intissä on.

juu en mäkään 3kk vois selibaatissa olla, tuskin viikkoakaan, mut menisin johonki pimeään nurkkaan runkkaamaan.

Niin... Kumman maineen haluaisit BB:n jälkeen? Kundi jolla oli sutinaa jonkun naisen kanssa ja pääsit harrastamaan seksiä sviittiin tarpeiden mukaan, vaiko kundina joka runkkaili puutteessaan pimeissä nurkissa, all alone... So sad... :itku::hyvä:

En mä nyt oikeen osaa aatella et panemisessa on mitään pahaa tai sensaatiomaista, jos se tapahtuu molempien tahdosta. Nolompaa on joutua oikeuteen seksuaalisesta hyväksikäytöstä BB-talon jälkeen. Ja joo, en mä ainakaan tahtois olla "se runkkailija."

Itsekin joskus oon kelaillut että jos olisi talossa niin miten hitossa siellä vois tumpata. Jos sen tekisi jotenkin salaa peiton alla niin se olisi aika surullisen tuntuista, toisaalta jos menisi vaan pokkana hakkaamaan vessaan/suihkuun niin se ei ehkä olisi niin noloa. :D

Eikös yhtenä kautena se eräs jamppa vedelly käteen jonkun kaapin oven takana? Se taisi ihan sanoakin että menee runkulle ettei tavallaan yrittänyt edes salata sitä.

Se Kakin kaudella mukana ollu, oliko Kaale lempinimeltään ni kävi vessassa vetelemässä ku eka keskustelivat erillaisista tekniikoista varmaan puoli tuntia miten sun hoitaa ilman että kameroille näkyy :D

Runkkaamisesta puheen ollen ei sovi unohtaa Runkku-Einaria, joka oli viime (vai sitä edellisellä?) kaudella alussa mukana. Lähti talosta aika hätäseen, mutta siellä ollessaan heilutti peittoa melkein joka yö. Yksin. Hieno mies. :thumbs:

Muistaakseni kuului kokoomusnuoriin.

Huomasin eilen että BB 24/7 seuraajanakin saan katsottua noi koosteet sieltä sivuilta (kun en tosiaan välttämättä niitä ajallaan jaksa/ehdi telkusta seuraamaan).

What, eikö sulla oo bbviewer käytössä? Kai tiedät että siinä on tänä vuonna myös multicam-ominaisuus, voi pitää vaikka kaikkia kameroita auki yhtä aikaa.

En nyt sanois, että noissa olosuhteissa olis mitenkään vaikeeta olla 3kk selibaatissa.

Niinnojos lähtökohta on et reaalielämässä viikko ilman mitään toimintaa on ehdoton maksimi, niin millaseksi kameroiden rooli sit muodostuukaan on vaan arvoitus.

Runkkaamisesta puheen ollen ei sovi unohtaa Runkku-Einaria, joka oli viime (vai sitä edellisellä?) kaudella alussa mukana. Lähti talosta aika hätäseen, mutta siellä ollessaan heilutti peittoa melkein joka yö. Yksin. Hieno mies. :thumbs:

Yritteliästä ja ahkeraa porukkaa siis.:rolleyes:

Minä en ainakaan pystyisi oleen talossa 3 kuukautta ilman kädellä käyntiä.

Täytyis heittää joku pussi päähän ettei kukaan nää orkkuilmettä :D Eikä ainakaan itte sitten kun tsekkaisi videoita tuubista.

Viikko varmaan menee. Menihän se intissäkin, mutta tyttöystävä oli kyllä lomilla kovassa käytössä. Sitä mä vähän ihmettelen, ettei nuo käyskentele tuola aamussa teltta pystyss? Mitä vittua? Eikö noilla jätkillä ole aamupuuta ollenkaan?

http://www.youtube.com/watch?v=SydwT58DaLU Siinäpä videopätkä yhestä sessiosta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom