Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Veikkaan Lottaa.
Nino tuskin tulee, jos se on sääntörikkomuksen takia sieltä poistettu.
Mä taas aattelin, että Nino voisi tulla juuri tuon takia takaisin. Se poistettiin silloin tuotannon tahdosta, eikä asukkaat tai katsojat voineet vaikuttaa siihen häätöön. Nyt Nino voisi saada toisen mahdollisuuden.

Mun mielestä paljon typerämpää ottaa sellainen henkikö takaisin, jonka yleisö on jo kerran maksanut pihalle. Mua ainakin vituttais, jos olisin esim. äänestänyt paljon miinusta Lotalle ja nyt se tulis takas taloon. Äänestyksen hyöty oli..?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä taas aattelin, että Nino voisi tulla juuri tuon takia takaisin. Se poistettiin silloin tuotannon tahdosta, eikä asukkaat tai katsojat voineet vaikuttaa siihen häätöön. Nyt Nino voisi saada toisen mahdollisuuden.

Mun mielestä paljon typerämpää ottaa sellainen henkikö takaisin, jonka yleisö on jo kerran maksanut pihalle. Mua ainakin vituttais, jos olisin esim. äänestänyt paljon miinusta Lotalle ja nyt se tulis takas taloon. Äänestyksen hyöty oli..?
se poistettiin sääntörikkomuksen takia eikä "tuotannon tahdosta". Nino loi taloon ahdistavan tunnelman omalla käytöksellään ja olis ihan hirveetä kattoa sitä uudestaan.

Siis eihän ne voi sinne ottaa takas ketään kuka ois äänestetty pois talosta. Joten Nino tulee takas, koska on ainoa, jota ei oo talosta äänestetty pois..

Siis eihän ne voi sinne ottaa takas ketään kuka ois äänestetty pois talosta. Joten Nino tulee takas, koska on ainoa, jota ei oo talosta äänestetty pois..
Eikös aikoinaan Kaarlo äänestetty pois, ja tuli takaisin?

Aika kuraa ottaa talon takaisin jo aikaisemmin häädetty asukas... Jos asukas on äänestetty ulos, niin aika reilu temppu niitä kohtaan, jotka ovat pennosiaan tähän äänestykseen tuhlanneet ja jos asukas on katsojien toimesta haluttu pois, niin vittuako sitä takaisin tuomaan... Jos taas poistettu sääntörikkomuksen takia, niin miksi tuotanko yhtäkkiä haluaakin sen takaisin... Olisi jättänyt poistamatta sitten jo alkujaa. Nyt kävisi siis niin, että talosta sääntörikkomusten takia poistettu saa nauttia hieman ulkomaailman antimista, tietää tasan tarkkaan kenen kanssa kaveraata taikisin taloon päästyään ja on vielä kaupan päälle välttänyt muutaman häätöäänestyksetkin...

Tosin, tuli sinne kuka tahansa noista jo kertaalleen häädetyistä/poistetuista, niin tuskin siellä finaalin asti viihtyy... Tosin mulle nyt kohtuu sama, ketä sinne tulee, kun tämä kausi on niin täyttä kuraa, että en ole sitä muutenkaan jaksanut seurata.

Sunnuntaina palaa vanha asukas, luultavasti pinkkiä kylpytakkia nähdään vielä.
Tässä on kolme vaihtoehtoa:
Vanha = Terttu
"vanha" = joku poispotkittu
vanha = joku edellisiltä tuotantokausilta, Henna & Antti?

Se voi olla se koirakin ihan yhtä hyvin, ei tosin kyllä kiinnosta kuka se on koska voittomahdollisuudet on 0.

Nino loi taloon ahdistavan tunnelman omalla käytöksellään ja olis ihan hirveetä kattoa sitä uudestaan.

Tätä on pakko kompata.. itse ilkesin alkaa kunnolla katsoo koko ohjelmaa vasta ton sairaan paskanaaman poislähdön jälkeen. En vois vastenmielisempää ihmistä kuvitella.. Mutta yhtä kaikki, Esa vie voiton! :dance2:

Aso on kans hauska jannu, ja kätlini ihqsöpö.

Olisi kiva nähä miten Esa reagoi voittoon.:)

Esa A, olet Big Brother 2009 VOITTAJA!!!
- ....... Mjaaaa... :lol2:

Eiköhän ne päätä tuollakin vielä rahastaa ja anna muutaman vaihtoehdon jota voi äänestää taloon takaisin...

Ason ja Esan toivosin olevan finaalissa, miksei Anttikin, hauskoja ja lupsakoita heppuja kaikki.
Tosin voiton soisin jommallekummalle alkuperäisasukkaalle.

Voisko joku selittää mulle, miksi Kätlin joutui häätöäänestykseen? Toni sai eniten pisteitä, ja seuraavaksi eniten 3 ihmistä, Sami, Esa ja Stephania. Mutta miksi Kätlin laitettiin sinne viidenneksi???

Voisko joku selittää mulle, miksi Kätlin joutui häätöäänestykseen? Toni sai eniten pisteitä, ja seuraavaksi eniten 3 ihmistä, Sami, Esa ja Stephania. Mutta miksi Kätlin laitettiin sinne viidenneksi???
Varmaan tänään tulee taas jotain MULLISTAVIA juonenkäänteitä ja häädetään asukkaita väliltä 1-9.

Miksi sä minua quottasit, niinkuin olisin vaan haukkunut ihmistä? Ja ihan ennen kun ees kuuntelen tuota niin pitää sanoa, että live on ihan eriasia kun äänitetty, minkä nyt kaikki tietää. Kuka tahansa saa nauhotetun kuullostaa hyvältä, jopa tukiainen.
Tuo nyt oli vaan yleinen huomio, kuhan nappasin jonku quoten asian tiimoilta. Juu ihan miten vaan..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom