Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja mielenkiintoista selkäänpuukottamista Danalta äänestää Kätliniä.

Onko se aina selkään puukottamista jos kaverille antaa pisteitä/pisteen?

Danahan totesi ettei mitään henkilökohtaista, mutta olisi reilua muita kohtaan kun Kätlin on pari viikkoa ollut turvassa nimeämisiltä.

Itse toivon että Sami lähtee; jos kaksi lähtee niin Toni kaveriksi. Voisi tunnelma talossa muuttua täysin näiden kavereiden lähdettyä.

Ainahan sitä voi todeta ettei mitään henkilökohtaista ja sanoa syyksi vaikka Pelle Hermannin kiharan letin, selkäänpuukottamista se silti on jos esiintyy suht hyvänä kaverina muihin verrattuna.

Onko suosikkeja voittajaksi?

Mulla on Kätlin tai Aso :)

Vituttaako ketään muuta ton Samin laulaminen? Pikkasen kuvittelee olevansa parempi laulamaan kun oikeesti on.

Ja ennenkun kukaan sanoo että "laula ite paremmi" ni en laula. Oon ujo enkä laula kenekään kuullen selvinpäin.

ihan ookoosti se minusta laulaapi, mutta on kyllä alkanut vituttamaan, kun joku sanoo jonkin lauseen mikä löytyypi jostakin biisistä, nii eiköhän tää ala sitä sitten hoilaamaan.

esa sais voittaa koko paskan, on se nii hyvällä tatsilla kyllä vetäny.

no en mä sanonu että huonosti laulaa.. Hyvä karaokelaulaja.. Tai joku "ihan ookoo coverbändin keula"

Sanoinkin että on liian suuret luulot itestään.

Ihan paska se on laulamaan.

Ja en osaa itse laulaa yhtään, mutta erotan kyllä hyvän laulajan huonosta.

Ihan paska se on laulamaan.

Ja en osaa itse laulaa yhtään, mutta erotan kyllä hyvän laulajan huonosta.

Pakko nyt vähän puollustaa, että pysyy se paljon keskivertoa paremmin nuotissa. Eri asia, että jos ei ääni miellytä, niin se tekee sun korvaan siitä paskan. Ihan ymmärrettävää.

Pysyy nuotissa just ja just, usein ei ollenkaan.

Jossain perusbubissa on sata parempaa laulamassa Karaokea joka ilta.
En pidä hyvänä laulajana, en edes keskivertoa parempana nuotissa pysyjänä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom