Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
mitäs esa repäs? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esa ja Antti on niin vastenmielistä porukkaa huh huh. Aso tai Kätlin voittoon, nyt kun Toni on tuolta tiputettu.

Toi koko olemus Esassa on sellainen että hajois pää jos sellasen kanssa joutuis olemaan. Moralisoinnit viinanjuonnista on kuitenkin ehkä se kaikista pahin juttu, itseään täynnä oleva epäsosiaalinen tyyppi joka haukkuu vaan muita.

Meitä on moneksi, itse tulisin varmasti parhaiten toimeen juuri Esan kanssa. Teinipissikset ja muut tyhjäpäät saisivat varmasti sapen kiehumaan parissa päivässä.

Meitä on moneksi, itse tulisin varmasti parhaiten toimeen juuri Esan kanssa. Teinipissikset ja muut tyhjäpäät saisivat varmasti sapen kiehumaan parissa päivässä.

Se tässä se suurin ongelma juuri on ollutkin, kun taloon on otettu vain ääripäitä. Varmasti tulee konflikteja ja draamaa enemmän, kuin Emmerdalessa vuodessa, mutta se onkin sitten niin pintapuolista paskaa, jota ei jaksa olankohautusta kauemmin ajatella. Talossa on ainoastaan kerran ollut porukka, jota ei voinut profiloida mihinkään selkeään luokkaan, vaan talossa elettiin ilman nykyisiä peittojen heilumisia ja muita turhia jutunaiheita, mutta silti kaikki mitä ne teki oli muistettavaa. Siinä porukassa lähes jokainen oli nykyisen kauden kaikkien ihmisten summa. Ne ihmiset ajatteli, teki ja ennenkaikkea eli jokaista sekuntia kaikin rinnoin ja antaen sijaa koko elämän skaalalle moralisointia myöten.

Pointti: Tarvitaan niitä ihmisiä, jotka osaavat elää koko elämänkirjoa useammasta näkökulmasta. Pelkät Esat, blondit ja mukasavolainen luokan pelle ei riitä täyttämään taloa.

BB:n 2006 oli jotain aivan uskomatonta ja vertaamalla sen vuoden ketjua tähän ketjuun, näkee mistä minä puhun.
http://www.youtube.com/watch?v=paVa22KNVMk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=WEvl...350689FC6&playnext=1&playnext_from=PL&index=1

:itku:

Esa ja Antti on niin vastenmielistä porukkaa huh huh. Aso tai Kätlin voittoon, nyt kun Toni on tuolta tiputettu.

Toi koko olemus Esassa on sellainen että hajois pää jos sellasen kanssa joutuis olemaan. Moralisoinnit viinanjuonnista on kuitenkin ehkä se kaikista pahin juttu, itseään täynnä oleva epäsosiaalinen tyyppi joka haukkuu vaan muita.

Itse en ole kovin paljoa ko. ohjelmaa seurannut, mutta en ole kertaakaan törmännyt siihen että Esa A moralisoisi toisten juomista?

ite oon huomannu, että pk-huoneessa on vastannut kysyttäessä.

Aivan. Mutta sitä en lukis mitenkään huonoks asiaks. Tuollein kun jaksanut mies pitää pintansa ettei suoraan päin naamaa mitään sano, vaikka selvinpäin katellessa muiden touhua, vois mieli muutamaan otteeseen tehäkki. Onpaha jollakin niistä elämässä muutakin kuin ryyppäämine ja naiminen.

jep, ihan samaa mieltä. Ei ole minusta mitään moralisointia tämä:

"mitä mieltä olet asukkaiden alkoholinkäytöstä"
-blaah

Salli mun nauraa... Ainoa mikä tosta jotenkin sopii Esaan on tuo epäsosiaalisuus, mutta sekin varmasti johtuu osaksi tuosta muusta porukasta. Ja eipä se ole ketään moralisoinut tuosta viinan juonnistakaan. bb:n kysyessä on toki sanonut oman mielipiteensä asiasta.

Mulla taas hajois pää, jos joutuis noiden muiden kanssa olemaan päivää kauempaa samassa tilassa.

Esan kanssa voisi jopa käydä järkeviä keskusteluja, toisin kuin muiden tämän kauden asukkaiden kanssa...

Mua on jotenkin loppua kohti ruvennut ärsyttämään toi Kätlin Viron Suomi aivan suunnattomasti. Toiveena on että kuka muu vain noista kolmesta kuin Kätlin voittoon. Oma suosikki on kylläkin Esa.

Taitaa olla suuri vaara, että Kätlin voittaa. Hän on ainoa tyttö miesten joukossa, joten taitaa kerätä kaikki pikkutyttöjen antamat äänet itselleen. Voiton soisi kyllä mieluiten Esalle.

Esan voitto olisi hyvä näpäytys nykyajan nuorisolle. Fiksusti esiintynyt ja pitemmällä aikavälillä hyviä lohkaisuja irronnut. Kuitenkin Esa on niin nuiva/kuiva tyyppi että sen puolesta en ehkä voittajasuosikkina pitäisi.

Kätlin on ollut hyväsydäminen ja iloinen, kaikille ystävällinen. Kokenut kuitenkin paljon ja mennyt aika pitkälle varmaan "tyttömäisyytensä ja lapsenomaisen kiltteytensä" ansiosta. Saanut eniten irti formaatista, joten ilman voittoakin on "voittaja".

ASO on kuitenkin oma suosikkini. Alun outouden jälkeen ollut monessa mukana. Tuonut paljon ohjelmalle, hyviä juttuja ja tapahtumia. Hyväsydäminen, kiltti, ystävällinen, hauska, tunteikas, touhottaja :)

Antti, ei ansaitse voittoa. Ollut liian vähän aikaa jne.

Onhan tuo Esa overrated, mutta ei nuo muutkaan ole sen parempia voittamaan. Antti voi hyvinki hiippailla voittoon saakka, ei haittaisi yhtään.

Mua on jotenkin loppua kohti ruvennut ärsyttämään toi Kätlin Viron Suomi aivan suunnattomasti. Toiveena on että kuka muu vain noista kolmesta kuin Kätlin voittoon. Oma suosikki on kylläkin Esa.

Se jatkuva "ou mai gaat" ärsyttää kyl joka kerta.
Mä valkkaisin kanssa Ason noista voittajaksi, se on jotenkin niin mainio. Esakaan huono vaihtoehto olisi.

Esa oli alussa yks isoimmista suosikeista itelläni mutta jotenki on ruvenny ärsyttämään se että vastaa aina ylimielisesti tai jotenkin ivallisesti. Ja se JAAAAAAAAA-AAAAAAAAAAA .......
....... hmmmm... jos sitä vaikka... hmmm.... jaaaaaaa-aaaaaaa???? Ei voi sanoa mitään suoraan. Kätlin on mun suosikki, harmi vaan että Sami ei oo finaalissa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom