Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
No hiukan. Kyl pitää imo olla aika vitun aasi, jos ei tiedä esim. taajama-alueen nopeutta tai Sandstorm kappaleen tekijää. Sit varmoja ois kans USA:n pääkaupunki ja 1. presidentti. Ja sit noitten slummilaisten pitäis vissiin jo muistaa toi pelinrakentaja kun ovat sääntöjä tahkonneet.

Eli: 4 pts vähintään pitäis jokaisen täysipäisen saada. 3. jos jostain syystä ei aja autoa.

Nämä nyt on tietysti vain mun omia mielipiteitä yleissivistyksestä...

Joopa joo, onhan ihminen nyt ihan vitun aasi ja ilman mitään yleissivistystä, jos ei tiedä jotain helvetin Sandstormin tekijää...

Veikkaanpa, ettei moni muukaan tyyppi noista kovin montaa keskimäärin ois oikein saanu. Ainoot tietysti, mitkä luulis tietävän on tuo nopeusrajoitus, presidetti ja pääkaupunki.

Tää on vähän samanlainen kun misseille järjestettävät tietokilpailut. Ihmiset luulee olevansa fiksumpia ja pääsee nauramaan muille, jos joku ei tiedä mikä on Japanin toiseks suurin saari. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkohan tuon Mikado heitonkin on olla läppä Esalta. Muinainen tikkupeli, jota Esakin on varmasti puhdasverisenä nörttinä pelannut. Taisi jossain vaiheessa mainitakin siitä, kun Samin kanssa juttelivat vanhoista ja uusista "peleistä"

Eiköhän nekin ole lukion käyneet...

Ei välttämättä

Tämä on kyllä eka BB-kausi, joka ei kiinnosta sitten yhtään... Yleensä olen ihan mielenkiinnolla seurannut aikaisempia kausia, mutta kiinnostus tätä kautta kohtaan on kyllä aika vähäinen...

Joopa joo, onhan ihminen nyt ihan vitun aasi ja ilman mitään yleissivistystä, jos ei tiedä jotain helvetin Sandstormin tekijää...

No joo?! IMO toi on vähä sama ku kysyis nykyään et "kuka on Anna Abreu" ja noi on just sitä ikäluokkaa jotka oli ~teinejä/nuoria sillon ku kyseinen kappale ilmestyi (tosin Mensa-Esahan sanoi ettei kuuntele musiikkia)

Tää on vähän samanlainen kun misseille järjestettävät tietokilpailut. Ihmiset luulee olevansa fiksumpia ja pääsee nauramaan muille, jos joku ei tiedä mikä on Japanin toiseks suurin saari. :D

Toi oliki aika paha jo :D mut silti voi Lotan vastaukselle nauraa: "Japani" :hyvä:

No jotain tossa EsaA:n paperissa nyt kyllä haiskahtaa:
8. 38 000

Kyllä nyt yleissivistyksellä pitäis tietää, että dollari ei voi olla pienempi kuin euro. Mutta jos tuo vastaus on laskettu ihan tosissaan, niin on tainu Esa:lla mennä tehtävän luku 180 astetta pieleen. Eli lukenut kuinka monta euroa on 50 000 dollaria. Tai jotain sinne päin.

Tahallaan se vastasi väärin niihin. Sanoi jo aikaisemin ettei edes yritä seuraavassa kisassa.
Kato nyt noita vastauksia....Mikado(tikuilla pelattava peli, jota Esakin on pelannut) Agricultural Industrial Vehicle, Smurffit 5 jne :D
Hienoa kun joka puolella nettiä haukutaan nyt insinöörejä ja mensalaisia idiooteiksi.:lol2:

Niin no mun mielestä viisas ei ole sama asia kuin yleissivistynyt. Mensan kokeessakaan ei kysytä minkä maan lippu tämä on ja missä sijaitsee maailman eteläisin rautatieasema.

Mulle viisaus on aina meinannut kykyä oppia ja soveltaa tietoa. Johdonmukainen ja rationaalinen ajattelutapa sekä ymmärtää abstrakteja kokonaisuuksia jne... eli ylipäätänsä tälläset asiat mitä et välttämättä pysty kirjasta opettelemaan ulkoa. Viisaus/älykkyys mielletäänkin usein yhdeksi lahjakkuuden muodoista.

Aika outoa jos ihmisillä on se käsitys, että mensalaiset ovat jotain käveleviä tietokirjoja. Enemmänkin tosielämän MacGyvereitä.

Aika outoa jos ihmisillä on se käsitys, että mensalaiset ovat jotain käveleviä tietokirjoja. Enemmänkin tosielämän MacGyvereitä.
Joko tuo tai sitten se "nörtti joka tajuu vaan jotain niistä ihme palikoista." Näin se nyt valitettavasti on, itsekin olen aiheesta useamman kerran vääntänyt ja koko lailla taistelu tuulimyllyjä vastaan aina...:jahas:

Kohta pitäs ilmeisesti tulla nimeämiset.

mä olen ihan hyvä yleistiedossa ja olisin saanut noista 7. Että kyllä aika helvetin paskoja vastauksia oli asukkailla. olisin kuvitellu esim esa J tietävän paljon enemmän.

hoho häätöön kätlin, lotta, nino ja tuija... paipai tuija ja kätlin

Lotta ja Tuija lähtee, se on varma. BBplazan varjoäänestys antaa yleensä hyvin osviittaa tulevasta, Terttu ja Jelenakin osui siellä kohdilleen. Kätlin on siellä suosikkiäänestyksessä kärjessä Esa A:n jälkeen ja Nino heti kolmantena. Ääniä on annettu yli tuhat niin se on jo vahva otanta.

Ainoat yleissivistävät kysymykset tuossa on taajama-alue-kysymys, dollarin kurssi ja USAn pääkaupunki. Muut kysymykset ovat turhaa merkityksetöntä nippelitietoa.

Niin no mun mielestä viisas ei ole sama asia kuin yleissivistynyt. Mensan kokeessakaan ei kysytä minkä maan lippu tämä on ja missä sijaitsee maailman eteläisin rautatieasema.

Mulle viisaus on aina meinannut kykyä oppia ja soveltaa tietoa. Johdonmukainen ja rationaalinen ajattelutapa sekä ymmärtää abstrakteja kokonaisuuksia jne... eli ylipäätänsä tälläset asiat mitä et välttämättä pysty kirjasta opettelemaan ulkoa. Viisaus/älykkyys mielletäänkin usein yhdeksi lahjakkuuden muodoista.

:offtopic:

Viisaus ja älykkyys on eri asioita. Niiden eroa kuvaa hyvin sanonta "Älykäs selviytyy tilanteista joihin ei viisas koskaan joutuisi".

Nino ja Tuija lähdössä Extran mukaan.

Joo v*ttu hyvä idea.. tiputtakaa vaan Nino pois talosta v*tun apinat. Ainut joka tuola kertoo oikeesti hyvää juttua. :jahas: Yhtä fiksua ku Henan tiputtaminen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom