Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lotan puheen sisällöksettömyys ja Kätlinin hoono soomi ylittää mun ärsytyskynnyksen jopa ennen Tuijaa.
Muuten sama mut kätlinin höpötys on välillä ihan mukavaa kuunneltavaa.:heart:
Mistähä johtuu...:D

Ensimmäistä kertaa tuhlasin euron ja äänestin Ninolle plussaa.

Tämä uusi näyttää ihan siltä punatukkaiselta toimittajalta, joka BB:stä raportoi, mutta ei kai nyt sentään.

Kohta alkaa varmaan hirvee valitus ku taloon astuu hieman... hmm... erikoisemman näköinen vanha homo. Noh, katsotaan kuka se toinen on... :D

On kyllä mahtava samenttinen homoääni tällä uudella tyypillä. :D

Ei saakeli taasko ne laittaa lisää homoja taloon. Ei mulla siis mitään homoja vastaan oo, mutta voishan sinne nyt jotain normaalejakin ihmisiä joskus laittaa eikä kaikista kummallisimpia tapauksia mitä on saatu jostain kiven kolosta kaivettua. :D Laittas ees semmosia miehekkäitä homoja eikä tommosia neiti-homoja jatkuvasti. :D

Miksi ne laittaa tuonne noin paljon homoja. Kiinnostaako normi heterokatselijaa joku homojen touhu? No ei kiinnosta saatana.

Että olis vähän tasa-arvoa painoindeksin suhteen, niin seuraavaks vois tulla vähän laihempi homo...

Jaahas vai että taas homo, noh noh eipä oo kyllä yllätys tais vaan nino saada touhuamis kaverin;)

Miten mulla on sellanen fiilis että tänä vuonna nähään ensimmäinen homosessio tv:ssä ikinä. :lol2:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom