Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä en taas kestä kuulla Tuijaa, jotenki puhuu ku olis ihan masentunu ja vähän vajakki. Ei kestä mun korvat :D

mä en taas kestä kuulla Tuijaa, jotenki puhuu ku olis ihan masentunu ja vähän vajakki. Ei kestä mun korvat :D

Sama, siis Tuijahan on sellainen järjetön raastinraudan ja sirkkeliin heitetyn jäätyneen kissan sekoitus. Mutta Danankin tyyli ärsyttää.

hyvin sanottu toisella palstalla "tuijan suu voisi olla yhtä tiukalla ku sen vagina" :D

antakaa nyt alkoholia lisää, sami alkaa olee jo pienessä nosteessa. Ihmettelen sitä ettei oikeastaan koskaan ne saa ihan viinaa. Muistan yhden kerran ku oli ne venäjä bileet ollin ja kakin aikaan.

Oon nyt ehkä 2 jaksoa jaksanut seurata kokonaan. Todella rasittavaa porukkaa. Ainoa ketä jaksan katsoa ja kuunnella on Kätlin ja Nino. Muut ovat joko pikkulapsia tai teennäisiä kakaroita.

No me taidetaan olla kaikki sitä mieltä et Tuija sais lähtee hevonkuuseen tuolta

Nyt puhuvat proteiinipitoisesta ruoasta tuolla =) Makarooni mainittu. :D

Vittuako tuo Dana kokoajan itkee tuossa muiden perään.

Neljä kertaa vilkassu DC1:stä viimeisen puolen tunnin aikana ja sama virsi vaan jatkuu. Neljään kertaan kuultu jo miten oli kauheeta kun Lotta käveli ohi eikä ees kattonu ja miten hirveetä on ja kauheeta ku ja voi että ja mä ymmärrän ja jos mä voisin päättää mutta ku..

Juu dana on nyt tunnin esittäny marttyyria ja pohtii tossa tulevia muutoksia. Vitun säälittävää, menis juomaan pään täytee ja harrastais seksiä vaik ason kanssa.

50 000e panoksena, porukka saa nukkua lämpösessä sisällä, on puhdasta vettä, ja voi poistua milloin haluaa. Eihän noilla mene edes huonosti. Esa A:lta tulee mahtavaa pohdintaa tällä hetkellä.Muut hajoaa ja marisee , Esa a tylyttää.
Jopa intin leireillä oli pahempaa, vesisateessa vuorokausi tolkulla rämpiä pienillä yöunilla, eihän noi joudu edes tekemään mitään, mitä vittua noi marmattaa.

Esa A:n isä tappanu itsensä haulikolla, kertoi kuinka peilaa tätä muihin elämänkokemuksiin ,että ei paljon hetkauta jos joutuu asumaan vähä huonommissa oloissa. Ja tuo on ihan oikea asenne, varmasti on paljon pahempaakin elämässä ku hetken leikkiä tollasta leikkiä.

Ei muuten jaksa kuunnella Danaa yhtään. Se kun ottaa muutaman siiderin niin tulee hoono suomi ja sit ku se saatana puhuu tollee suu kiinni lässyttäen VITTTU! :D

Minna ottaa suihin Esa J:ltä just nyt... Ovat sviitissä. Hirvee maiskutus ja lässytys käy kun suutelevat välissä :D

Edit: Nyt Minna ratsastelee Esan päällä. Voihkintaa ja peittojen kahinaa vaan kuuluu...

Edit: Sängynpäädystä kaksin käsin kiinni ja rankempaa kiihdyttelyä.

Jumanskegga. Toivottavasti tulee hyvää matskua huomisen koosteessa :D

Mun mielestä kuullosti sille kuin Minna ois saanut orgasmin jota hieman pidätteli, voin tosin olla väärässäkin. Oli kovempi kiihdytys ja hieman erilaista, lantiotapyörittävää liikettä siinä lopussa ja sitten vaikutti laukeamiselta. Pysähdys ja hiljaisuus, nyt taas jatkavat mutta rauhallisemmin. Uskomatonta että Esa J on pystynyt pidätellä :D

Edit: Vaihtoivat asentoa lähetyssaarnaajaan. Esa J tikkaa päällä kuin duracellpupu Minnan voihkiessa välillä jo aika kovaa... :D Jalat ylhäällä ilmassa ja reidet levällään tuo Minna selällään on ja Esa soutaa menemään.

Edit: Vauhti kiihtyi, kiihtyi ja kiihtyi. Minna äänteli kovempaa ja kovempaa ja sitten alkoi jo kuulua ääntä Esastakin. Kuulin kun Minna taisi sanoa että "kohta tuun" tms ja Esa sanoi että hän tulee ihan just, ja Minna hoki että tuu tuu tuu tuu vaan ja sittenhän se Esa ainakin tuli. Hyvin iloisia ja nautinnollisia "kiljahduksia" tossa lopussa oli ja Minna juuri sanoi "se oli ihanaa"... :)

Tämä oli odotettavissa, että nuo kaksi tulevat kohta naimaan. Saa nähdä mitä näyttävät huomenna koosteessa.

Ikävä pettymys. Esa J kävi vessassa juomassa vettä ja viemässä kortsun tms roskiin. Peitto hieman valahti ja HYI VITTU MIKÄ PUSKA! Olisin odottanut että Esa J olisi mies joka huolehtii genitaalikarvoituksesta mutta ei :(

Noh, pääasia että Minna on tyydytetty :D

Ikävä pettymys. Esa J kävi vessassa juomassa vettä ja viemässä kortsun tms roskiin. Peitto hieman valahti ja HYI VITTU MIKÄ PUSKA!

Joo pisti munki silmään... Siis enhän minä nyt tarkotuksella miesten genitaalialueita tiiraile mutta...

Hittoku jäi näkemättä, noh, toivottavasti näkyy tossa koosteessa ja kiitos Evelle reportaasista.:hyvä:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom