Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jjaa, miteköhän tertun sekavuus liittyy siihen jos siskon/veljen poika on kolmoismurhaaja. Tiedä noitakaan juttuja ikinä, voi olla täysin tuubaa.
Enkä mä tiedä onko Terttu sen enempää sekaisin ku muutkaan asukeista, on vaan uskovainen, ja jutut tietysti kuulostaa aika hurjilta, mut ainaki hyväsydäminen ja lämmin mummeli näyttäis olevan ellei sitten esitä.
Voi olla katsos sukuvika. Älä ota henkilökohtasesti, en mä sun tunteita tahtonu loukata. Enkä mä ainakaan mitenkään erityisen hyväsydämistä tai lämminta kuvaa siitä oo saanu, lähinnä idioottimaisen.

En tosiaan ota henkilökohtaisesti, puutuin vaan tohon ajatukseen :D No kai sitä voi keskustelupalstalla mitä vaan idioottimaisuuksia laukoa mutta aika kohtuutonta kuitenki, sukuvika, juuu :D

Jatkakaa.

En tosiaan ota henkilökohtaisesti, puutuin vaan tohon ajatukseen :D No kai sitä voi keskustelupalstalla mitä vaan idioottimaisuuksia laukoa mutta aika kohtuutonta kuitenki, sukuvika, juuu :D

Jatkakaa.
Ei tarvitse myöskään olla tosikko.

Saa nähdä miten lähtee homma rullaamaan tosta eteenpäin. yleensähän tollasissa huonoissa oloissa oleminen lähentää enemmän tuota ryhmää ja siellä yhteisöllisyys kasvaa, kun taas paratiisissa nautitaan herkuista ja juomista mutta ei jouduta tukeutumaan toiseen ihmiseen.

näyttää alkuvaikutelma siltä että tässä käy just niinku pelkäsin. Kukaan ei uskalla nauttia olostaan paratiisissa ku pelkää että saa syyttäviä katseita, ja sitte panikoidaan että jos joutuu itse slummiin.
Tod näköisesti koko homma tulee menemään ihan päin persettä kaikkien vaan nysvätessä ja kieriskellen tuskissaan kun slummilaiset on niin huonoissa oloissa.

näyttää alkuvaikutelma siltä että tässä käy just niinku pelkäsin. Kukaan ei uskalla nauttia olostaan paratiisissa ku pelkää että saa syyttäviä katseita, ja sitte panikoidaan että jos joutuu itse slummiin.
Tod näköisesti koko homma tulee menemään ihan päin persettä kaikkien vaan nysvätessä ja kieriskellen tuskissaan kun slummilaiset on niin huonoissa oloissa.

samaa mieltä, henamaista asennetta peliin perkele.. ehkä samissa ois noista ainesta kuhan saa tarpeeks tärpättiä

Ei piä heittää kirvestä kaivoon, nyt ollaan vasta alussa..:)
Siirtyminen tohon tehtävään ois voinu olla vähän lepsumpi, nyt kukaan ei kehtaa ottaa iloa irti..
Eiköhän tuotantotiimi ole varautunut tähän.

E. Tuija vituttaa saatanasti, koko ajan äänessä. Aina jaksaa hokea "juokaa munkin puolesta", "jos mä lähen, niin nauttikaa munkin puolesta."
Ihme jos ei joudu häätöäänestykseen.

Nyt päällikkö selvillä. DANA

Piti yhdellä jalalla seisoa pienen pölkyn päällä ja pisimpään seissyt voitti.

Viimeiset kolme oli Dana, jelena ja Minna. Hieman yllättävät, miehet tippu samantien. Voittaja seiso ehkä 7minuuttia

mä oon muuten snadisti pettyny tähän kauteen ku ei oo niitä ehdollistamisääniä.. oli vähän siistii ku tuli dingdong dingdong... tööt tööt.. ja sit ne teki niit liikkeit. välillä vartinki putkee.

Voi vittu mikä valintaperuste...

haha Hena veti kyllä aikoinaan niin kovaa ökyroolia, että oksat pois :rock: Lissää sellaista :D
rytsölän jälkeen ei oo bb:ssä nähty samantasoista menoa. Puhalla kuplia mun porealtaaseen :D

Voi Vitun Terttu!!
Toi nainen vetää sanattomaksi, en tiiä itkeäkö vai nauraa..:wtf:

Voi Vitun Terttu!!

Alkaa tuo mussutus vituttamaan jo tosissaan. Kaikkitietävä jeesustelija:curs:

Voi Vitun Terttu!!

Siis sillähän alkaa flippaan pääs jo.. :eek:
Toki Tuijahan provoaa sitä aika lahjakkaasti just nyt. :hyvä:

Ihmettelinki et miten kauan se jaksaa esittää tollasta "MaailmanPositiivisintaHihhuliMummoaJokaRakastaaKaikkia", se tullaan kyl taluttaan tuolta kesken kauden pois pakkopaidassa.. :lol2:

haha Hena veti kyllä aikoinaan niin kovaa ökyroolia, että oksat pois :rock: Lissää sellaista :D

:D Henaaa :haart: Mä olinkin jo unohtanut sen! Mutta se oli kyllä tosiaan aivan ihana mies! Sillon mun oikeesti piti kasvattaa puhelinlaskua äänestämällä Hena jäämään taloon. Huonosti kävi silti :(

Esa. A oli kuulemma pistäny koville ton Tertun vaihteeksi.

Toi on tuolta bbplazasta.

"Mensa laittaa Tertun palasiksi DC 2:ssa muutamalla kysymyksellä: Kuunteletko mielestäsi ihmisiä? Keskeytätkö ihmisiä keskustelussa? Toistatko mielestäsi asioita?

Ja Terttu höpisee mitä sattuu vastaukseksi..."

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom