Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla katsos sukuvika. Älä ota henkilökohtasesti, en mä sun tunteita tahtonu loukata. Enkä mä ainakaan mitenkään erityisen hyväsydämistä tai lämminta kuvaa siitä oo saanu, lähinnä idioottimaisen.Jjaa, miteköhän tertun sekavuus liittyy siihen jos siskon/veljen poika on kolmoismurhaaja. Tiedä noitakaan juttuja ikinä, voi olla täysin tuubaa.
Enkä mä tiedä onko Terttu sen enempää sekaisin ku muutkaan asukeista, on vaan uskovainen, ja jutut tietysti kuulostaa aika hurjilta, mut ainaki hyväsydäminen ja lämmin mummeli näyttäis olevan ellei sitten esitä.
Ei tarvitse myöskään olla tosikko.En tosiaan ota henkilökohtaisesti, puutuin vaan tohon ajatukseen :D No kai sitä voi keskustelupalstalla mitä vaan idioottimaisuuksia laukoa mutta aika kohtuutonta kuitenki, sukuvika, juuu :D
Jatkakaa.
näyttää alkuvaikutelma siltä että tässä käy just niinku pelkäsin. Kukaan ei uskalla nauttia olostaan paratiisissa ku pelkää että saa syyttäviä katseita, ja sitte panikoidaan että jos joutuu itse slummiin.
Tod näköisesti koko homma tulee menemään ihan päin persettä kaikkien vaan nysvätessä ja kieriskellen tuskissaan kun slummilaiset on niin huonoissa oloissa.
rytsölän jälkeen ei oo bb:ssä nähty samantasoista menoa. Puhalla kuplia mun porealtaaseen :Dhaha Hena veti kyllä aikoinaan niin kovaa ökyroolia, että oksat pois Lissää sellaista :D
Voi Vitun Terttu!!
Toi nainen vetää sanattomaksi, en tiiä itkeäkö vai nauraa..:wtf:
Voi Vitun Terttu!!
Toi nainen vetää sanattomaksi, en tiiä itkeäkö vai nauraa..:wtf:
haha Hena veti kyllä aikoinaan niin kovaa ökyroolia, että oksat pois Lissää sellaista :D