BB Uutisissa oli seuraavanlaista settiä (ei vielä ainakaan videota):
Minna ja Esa J: Lemmenleikkejä sviitissä!
"Minna ja Esa J saivat juhlien jälkeen Isoveljeltä luvan mennä sviittiin. Meno yläkerran rauhassa oli sen mukaista, ettei kellekään jäänyt epäselväksi, mitä peittojen alla tapahtui.
Monet olivat Slummin puolella menneet jo nukkumaan, kun Minna tuli päiväkirjahuoneesta. Nainen ohjeisti Paratiisin asukkaita saunan sulkeutumisesta.
Minna ja Esa J jäivät saunaan kahdestaan, kun muut lähtivät pesulle.
– Tuutko sviittiin mun kanssa, jos meillä on mahdollisuus? Minna kysyi mieheltä.
Esaa nauratti. Hän halusi vielä tarkentaa, oliko Minna tosissaan.
– Voin mä tulla. Ei siinä mitään, mies totesi yksioikoisesti ja lähti peseytymään.
Minna kertoi Isoveljen ilmoittavan, kun kaksikko voisi hipsiä yläkerran rauhaan.
Esa J jaksoi rasvailla itseään
Kun iltapesut olivat Paratiisin puolella täydessä käynnissä, kuulutti Isoveli, että yläkertaan voi mennä. Minna juoksi keittiöön kertomaan muille, että hän on menossa Esa J:n kanssa sviittiin.
– Voi vi**u, mäkin haluan mennä! Dana totesi happamana.
Minna ja Esa J astelivat Slummin puolella istuskelevan Ninon ohitse portaita ylös. Sviitissä Minna heitti välittömästi sviittiin päästyään yläosansa pois. Kun kaksikko oli asettunut sviittiin, tiedusteli Minna, rasvaisiko Esa J hänen selkänsä.
– Mä rasvaan naamani ensin, Esa J sanoi ja aloitti kuontalonsa hoitamisen.
Minna joutui pyytämään vielä uudestaan selkänsä rasvaamista, minkä jälkeen tarttui pyyntöön. Tulos ei kuitenkaan ollut odotusten mukainen, joten Minna tiedusteli, mitä ihmettä mies oikein hosuu. Esa J oli selvästi hermostunut. Minnan rasvaamisen jälkeen Esa J jatkoi vielä oman vartalonsa rasvaamista.
– Ei tänne tultu itseään rasvaamaan, Minna tokaisi.
Minna: Älä tuu niin nopeasti!
Kaksikko oli vihdoin päässyt samalle sängylle. Minna käväisi vessassa ja heitti sieltä miehelle pyynnön.
– Jos tänä yönä harrastetaan seksiä, niin lupaat ja vannot, että et tuu niin nopeesti. Joohan? Minna kysyi.
Keskustelu soljui musiikkimaussa ja kaksikon ikäerossa. Kun Esa J meni pesemään hampaita, alkoi Minna jo olla hermostunut.
Vihdoin valot olivat sammuneet sviitissä.
– Panettaako sua? Minna kysyi.
Esa J totesi, että "ehkä" häntä panettaa. Minna sanoi kärsimättömänä, että häntä panettaa kunnolla.
Kiihkeää menoa!
Kaksikko ajautui suutelemaan kiihkeästi.
– Saanko mä ottaa sulta suihin? Minna kysyi.
Kuultuaan Esa J:n myöntävän vastauksen, nainen sukelsi peiton alle. Pian oli aika ottaa esille sviitin tarjontaan kuuluvat kondomit. Sitten nainen hyppäsikin miehen päälle, ja lemmenleikit jatkuivat. Välillä Esa J yritti hillitä Minnan äännähtelyjä sanomalla "shhh", mutta nainen ei pystynyt hillitsemään itseään.
Meno jatkui vauhdikkaana siihen saakka, kunnes voimakkaat voihkinnat lopulta täyttivät huoneen.
– Ihanan tuntuista. Oi hyvänen aika, Minna sai sanottua.
Kaksikko käväisi kylpyhuoneen puolella, ja lopulta käpertyi toisiinsa kiinni. Uni tuli silmään molemmille nopeasti."