Granis
Banned
Se pitäis saada pois heti huomenna! Ainakin sinne köyhien leiriin :curs:Ei helvetin vittu ku rupee toi Jelena ärsyttämään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se pitäis saada pois heti huomenna! Ainakin sinne köyhien leiriin :curs:Ei helvetin vittu ku rupee toi Jelena ärsyttämään.
Aso itkee yksin sängyssä, näähän muistuttaa kohta teinibileitä.
Olen kyllä hiukka pettynyt ettei se kahtiajako tullut jo tänään, ellei tule sitten yön aikana. Toisaalta se olisi liian nerokasta tuolta tuotantotiimiltä, tuntuu välillä että tuota ohjelmaa tekevät jotkut amatöörit.
Mitä toi täydellinen hiljeneminen meinaa?
Bileiden jälkeenhän alkaa radiohiljaisuus, luki BB:n sivuillakin. Eli Isoveli hiljenee täysin, mielenkiintoista katsoa miten talossa reagoidaan jos ei saa mtn kontaktia.
Niin mutta tuossa kunnossa ne onnettomat eivät tajua koko hiljaisuutta kuin korkeintaa joskus aamulla/päivällä. :D
Enkä ymmärrä että mitä ne sillä radiohiljaisuudella hakee? Sitä että ne alkais vainoharhaisiksi/sekoisivat? Ehkä se onnistuisi mutta sitä hiljaisuutta pitäisi jatkaa niin kauan että en sen usko olevan mahdollista.
Näinhän se pitäisikin mennä, mutta itellä on pelko perseessä että tuo hiljaisuus olisi tyritty aivan täysin. Esimerkiksi että taloon tulisi taas jotain ulkopuolista porukkaa kertomaan vaikkapa siitä kahtiajaosta.Mua ainakin ahdistaisi koska Isoveli on ainoa kontakti talon ulkopuolelle. Jos ei vaikka päästetä päiväkirjahuoneeseen, kutsuihin ei vastata, mitään kuulutuksia ei tule koko päivänä ym. Kyllä voi alkaa hajottaa (etenkin jos ovat krapulassa). Bileiden jälkeenhän se alkaakin, eli eivät kaiketi huomenna saa mitään apua/neuvoa/vastauksia/kuulutuksia, mitään.
Pelkkä tyhjyys ja hiljaisuus...
Mua ainakin ahdistaisi koska Isoveli on ainoa kontakti talon ulkopuolelle. Jos ei vaikka päästetä päiväkirjahuoneeseen, kutsuihin ei vastata, mitään kuulutuksia ei tule koko päivänä ym.
Mitähän Minna ja Esa J mahtoi puuhailla ~tunnin jossain piilossa, ei näytetty yhtään mitään. :down:
Taatusti joku täyspäisen tosiheteromiehen peliliike tossa showssa.Aso itkee yksin sängyssä - -