Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi ei viellä ole tapahtunut se jako? Jostain ymmärsin että se jako tulee olemaan loppukauden? Toivon mukaan nuo vähemmistön edustajat ovat ensimmäisenä siinä slummi porukassa jotta alkavat hajoilla.

Jumalauta kameramiehet!!! Jostain sisältä kuuluu hirveä mesoaminen, mutta DC1 DC2 ja Pihakamera kuvaa pihaa, makkarikamera melkeen tyhjää makkaria, olkkarikamera sohvalla makaavaa Terttua... Kätlin, Nino, Dana ym mekastaa vitusti jossain wc lähellä kai mutta mtn ei näy mistään!

Aso itkee yksin sängyssä, näähän muistuttaa kohta teinibileitä.

Olen kyllä hiukka pettynyt ettei se kahtiajako tullut jo tänään, ellei tule sitten yön aikana. Toisaalta se olisi liian nerokasta tuolta tuotantotiimiltä, tuntuu välillä että tuota ohjelmaa tekevät jotkut amatöörit.

Aso itkee yksin sängyssä, näähän muistuttaa kohta teinibileitä.

Olen kyllä hiukka pettynyt ettei se kahtiajako tullut jo tänään, ellei tule sitten yön aikana. Toisaalta se olisi liian nerokasta tuolta tuotantotiimiltä, tuntuu välillä että tuota ohjelmaa tekevät jotkut amatöörit.

Bileiden jälkeenhän alkaa radiohiljaisuus, luki BB:n sivuillakin. Eli Isoveli hiljenee täysin, mielenkiintoista katsoa miten talossa reagoidaan jos ei saa mtn kontaktia.

Mitä toi täydellinen hiljeneminen meinaa?

Isoveli vaikenee!
31.08.2009 20:11

Tänään Isoveli hemmottelee asukkaita jälleen uusilla juhlilla. Illan bileiden jälkeen asukkaille koittaa kuitenkin hiljaiset ajat.

Asukkaat pääsevät tänään taas juhlinnan makuun. Isoveli tarjoaa konkkaronkalle oikein mukavan illan juomineen päivineen.

Kun juhlat on juhlittu, alkaa radiohiljaisuus. Isoveli vaikenee täysin.

Miten asukkaat reagoivat vaiteliaaseen Big Brotheriin?

Seuraa tilanteen kehittymistä 24/7-palvelusta!

Bileiden jälkeenhän alkaa radiohiljaisuus, luki BB:n sivuillakin. Eli Isoveli hiljenee täysin, mielenkiintoista katsoa miten talossa reagoidaan jos ei saa mtn kontaktia.

Niin mutta tuossa kunnossa ne onnettomat eivät tajua koko hiljaisuutta kuin korkeintaa joskus aamulla/päivällä. :D

Enkä ymmärrä että mitä ne sillä radiohiljaisuudella hakee? Sitä että ne alkais vainoharhaisiksi/sekoisivat? Ehkä se onnistuisi mutta sitä hiljaisuutta pitäisi jatkaa niin kauan että en sen usko olevan mahdollista.

Niin mutta tuossa kunnossa ne onnettomat eivät tajua koko hiljaisuutta kuin korkeintaa joskus aamulla/päivällä. :D

Enkä ymmärrä että mitä ne sillä radiohiljaisuudella hakee? Sitä että ne alkais vainoharhaisiksi/sekoisivat? Ehkä se onnistuisi mutta sitä hiljaisuutta pitäisi jatkaa niin kauan että en sen usko olevan mahdollista.

Mua ainakin ahdistaisi koska Isoveli on ainoa kontakti talon ulkopuolelle. Jos ei vaikka päästetä päiväkirjahuoneeseen, kutsuihin ei vastata, mitään kuulutuksia ei tule koko päivänä ym. Kyllä voi alkaa hajottaa (etenkin jos ovat krapulassa). Bileiden jälkeenhän se alkaakin, eli eivät kaiketi huomenna saa mitään apua/neuvoa/vastauksia/kuulutuksia, mitään.

Pelkkä tyhjyys ja hiljaisuus...

Mua ainakin ahdistaisi koska Isoveli on ainoa kontakti talon ulkopuolelle. Jos ei vaikka päästetä päiväkirjahuoneeseen, kutsuihin ei vastata, mitään kuulutuksia ei tule koko päivänä ym. Kyllä voi alkaa hajottaa (etenkin jos ovat krapulassa). Bileiden jälkeenhän se alkaakin, eli eivät kaiketi huomenna saa mitään apua/neuvoa/vastauksia/kuulutuksia, mitään.

Pelkkä tyhjyys ja hiljaisuus...
Näinhän se pitäisikin mennä, mutta itellä on pelko perseessä että tuo hiljaisuus olisi tyritty aivan täysin. Esimerkiksi että taloon tulisi taas jotain ulkopuolista porukkaa kertomaan vaikkapa siitä kahtiajaosta.

Toivottavasti siitä tulisi kunnon vainoharhaista meininkiä...

Mua ainakin ahdistaisi koska Isoveli on ainoa kontakti talon ulkopuolelle. Jos ei vaikka päästetä päiväkirjahuoneeseen, kutsuihin ei vastata, mitään kuulutuksia ei tule koko päivänä ym.

Toisaalta se riittää että yksi sanoo että haluaa pois talosta ja haluaa sen takia keskustelemaan päiväkirjahuoneeseen, niin silloin uskon että ovet aukeaa nopeasti. Eikä oikeasti tarvitse edes lähteä koska muistaakseni tuollaisessa tilanteessa on mahdollisuus muuttaa mielipide 24h:n sisällä.

Itse en usko että noin isossa porukassa edes mitään hajoamisia tulee tapahtumaan kovinkaan äkkiä.

Jumaliste että toi Sami on aina ihan lärvit.

"– Koitetaan Esa A:nkin per**ttä! Kätlin heitti ja lähentyi Esa A:ta.

– No, eipäs nyt villiinnytä, Esa heitti."

Esa A voittoon ehdottomasti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom