Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kätlin tuntuu olevan hyvästä ulkonäöstään huolimatta jatluvan itsetunnon pönkityksen tarpeessa.

Joo, mä huomasin heti ekana ja tokana päivänä saman. Katselee tosi paljon itseään peileistä (ok, mulla on sama vika... :nolo:), ja sitten hoki jatkuvalla syötöllä kuinka on tyytyväinen pieniin rintoihinsa ja pla pla pla kuinka hänelläkin on selluliittia "katsokaa vaikka!". Ja eri kulmista esitteli itseään terassilla ja hoki siitä kuinka hänelle pienet rinnat sopii... Yeah right :rolleyes:

Mun mielestä Kätlin ei kuitenkaan ole mitenkään ylimielisen tai ylpeän oloinen, ei silleen kuvittele olevansa muita parempi tms. Musta se on ihan mukavan oloinen likka, ja oikein sieväkin vaikka kovin "tavallinen" omaan makuuni. Silleen ei siis pahaa sanottavaa mutta en ihmettele jos hieman ärsyttää talossa muita asukkaita se jatkuva omasta ulkonäöstä hössäys, kun sen huomaa jo näin pelkkänä ulkopuolisena seuraajanakin.

Yksi asia mikä mua yllättää on että miksi Dana ei oo kuuminta hottia? Sillähän on hyvä vartalo, ja yleensä tuollaiset erikoisemmat naiset on tosi haluttuja ja niiden perään hehkutetaan.

Ota minu nyt.

Mun mielestä Dana on kuuma (aina tykänny aasialaisista), mutta sen kasvonpiirteet taitaa olla sellaset että suurempi yleisö ei syty? Vähän kapeemmat kasvot ja sirompi nenä niin sitte oltais liekeissä?

Jep täältäkin ääni aasialaisille naisille! Ei Danan ulkonäössä mitään vikaa sinänsä ole, mutta naisesta puuttuu se jokin...naisellinen aura, vetovoima, flirttailutaito, kypsyys, itsevarmuus. Jokin noista tai noiden kaikkien yhdistelmä, en osaa eritellä.

Mä mietin että Danan pehko on liikaa, se peittää jotenkin sitä. Hieman lyhyempi ja laitetumpi (ohennettu) tukka olisi parempi. Voisi myös ehostaa itseään enemmän, nyt yllättävän "luonnonlapsi" tuollaiseksi naiseksi. Toki se luonnekin vaikuttaa vetovoimaisuuteen.

Paljostako vetoa heti, että jos tuon 2 miljarida aasialaista naista eteenne ette pidä heidän ulkonäöstään kuin jostain kymmenestä. Yleisesti aasialaiset naiset on rumia, mutta joukossa on kyllä sitten pari helmeä.

Jos tuo 2 miljardin otos koostuu sanotaan nyt vaikka 20-30 vuotiasta, niin kyllä mulle mieluisten lukumäärä liikkuisi tuhansissa! Nyt ei siis puhuta mistään missiaineksesta, vaan sellaisista, jotka omaa silmää miellyttää. Eli lyödään vetoa vaan!

Se on kyllä kans totta että joku vetovoimainen naisellinen aura Danalta puuttuu. Kätliniltä sitä taas löytyy reippaasti, ja sekös Danaa alkoiki ärsyttämään..

Paljostako vetoa heti, että jos tuon 2 miljarida aasialaista naista eteenne ette pidä heidän ulkonäöstään kuin jostain kymmenestä. Yleisesti aasialaiset naiset on rumia, mutta joukossa on kyllä sitten pari helmeä.

Oletko käynyt Aasiassa?:) Siis muualla kuin Pattayalla? Kyllä itselläni ainakin Kiinassa pää kääntyi ihan tasaiseen.

No riippuu vähän mistä päin aasiaa. Mä en tykkää esim. thaikuista ja filippiinoista yhtään mutta kiinalaiset, korealaiset ja japanilaiset ovat varsin kauniita.

No on se Dana ehkä hieman huolittelematon. Tulee vähän mieleen se muija joka nousee kaivosta The Ringissä. Kampaaja sais kyllä ihmeitä aikaan, jos tuohon pehkoon pääsis käsiks.

"Kuinka paljon olet nostanut penkistä? Mä oon nostanut 130, Aso kehaisi." :DDDDDD

Oletko käynyt Aasiassa?:) Siis muualla kuin Pattayalla? Kyllä itselläni ainakin Kiinassa pää kääntyi ihan tasaiseen.

Se ei vielä kerro paskan vertaa. Suomessa on 6 miljoonaa ihmistä joista 3 miljoonaa naisia joista 100 000 oikean ikäisiä joista 10 000 ei parisuhteessa ja täälä pää kääntyy ihan hyvin. Aasiassa on kolmesataa kertaa enemmän populaatiota kuin täälä ja suurkaupungeissa parisataa kertaa enemmän ihmisiä joten kyllä, varmasti kääntyy pää. Suhtellisesti siis niskasi lihakset pitäisi liikuttaa kalloasi parisataa kertaa useammin kuin Suomessa! Näin tuskin kävi.

Haa kato sain juuri sen vastauksen kuin odotinkin! :D Otin etusivulta ensimmäisen naisen ja kuinka kauan te etsitte noita prinsessoja? Niinpä. Turha valehdella enää itselleen. :)

No joo, olihan noissa etsiminen. Olivat siinä oikealla heti satunnaisissa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom