Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
no kyllähän tolla kätlinillä se paras perä on.. ilmeisesti läski on pop kun aletaan selittään että jelenalla on parhaat muodot :dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no kyllähän tolla kätlinillä se paras perä on.. ilmeisesti läski on pop kun aletaan selittään että jelenalla on parhaat muodot :dance:

En mä sanonut että Jelenalla on parhaat muodot. Se on muodokkain. Rasva toki vaikuttaa niihin muotoihin, daa... :rolleyes:

TALON ASUKKAAT ITSE sanoivat hänellä olevan paras takapuoli, oli timmein, kirein, kova, pyörein jne mitä nyt siinä porukalla testailivat ja totesivat. Ok, Lotalla on isoin takapuoli mutta ei ole mikään kireä äässi, sellaisistakin monet miehet (ja naiset) kuitenkin tykkää. Mä en tiedä koska mä en itse ole päässyt Jelenan takapuolta puristelemaan. Ihan noiden muiden kommenttien perusteella tuon mainitsin.

Mun henkkoht mielipide on että Minnan ja Jelenan vartalot on parhaat, mutta esim Jelenan ulkonäkö muuten ei ole ihan mun mieleen. Minnaa pidän "kauneimpana" mutta ei sekään ole ihan mun makua.

Alunperin kyllä tiesin tuosta porukasta kuka tulee miehiin vetoamaan ja sanoin että Kätlin ja Minna, ja aika oikeessa olen tainnut olla. Kätlin on oikein sievä, mutta itse en näe sen vartalossa mtn hehkuttamista kun sillä ei ole mitään mitä hehkuttaa, eli ne naiselliset muodot, rinnat ja pyöreä takapuoli puuttuu. Hän on turhan "lattamallia" meikäläisen makuun mutta ei siis mitään pahaa sanottavaa :)

Eilen duunissa tästä aiheesta juteltiin muuten, eli esim siitä kun Tuija (???) oli sanonut valttinsa olevan ulkonäkö... Okei, jos olisin ilkeä niin sanoisin tähän WTF??? Mutta kun en ole niin olen hiljaa. Pointtina tässä on se että kun ihmiset tuonne hakee, niillä on tietty ympäristö ja omassa kaveriporukassaan ne on "jotain". Tuija voi olla parhaimman näköinen ja eniten miesten mieleen omassa kaveripiirissään, mutta kun se laitetaankin eri porukkaan niin...

Sama juttu esim Kätlin: Nyt se on munkin mielestä talon sievin, mutta laitetaanpas se oikeesti näyttävien ja muodokkaiden naisten sekaan niin sekin voi alkaa näyttämään lähinnä pikkutytön vartalon omaalvalta perustytöltä.

Kaikki on kovin suhteellista. Esa J on nyt mun silmiin talon komein ja parhaimmalla kropalla varustettu mies, todellisuudessa mulla ei katse käännykään kun se ohitseni kävelee, en edes huomaa ks. tyypin olemassaoloa (ok, nyt kun meni BB niin tunnistin ja tiedän kyllä kuka hän on mutta siis, en ole ajatellut että ooh mikä jätkä).

Mie rakastan sinua Eve.

Toivottavasti ne sais tänään jotain muuta tekemistä taloon kuin juhlimista, alkoi eilen porukka kieltämättä vaikuttaa jo aika väsyneeltä. Nyt jos ne juottavat niitä vielä enemmän niin saattaa se ensi viikon "spurgutehtävä" mennä vituiksi kun ei kukaan jaksa enää juhlia.

Vitut sä mua rakasta! Haluut vaan päästä käsix mun muotoihin!!!11yks

SIKA!

Taisin just rakastua. :D

No nyt Mensa-Esa vetää vähän turhan akateemista läppää! :D Porukka ei ollut ihan kartalla. :hyvä:

BB-talon nettilähetyksissä mokailtiin: tuleva juonto vuoti läpi

Jo ennen tuotantokauden varsinaista alkua kaikkien BB-asukkaiden kuvat vuotivat nettiin.

Tällä kertaa mokailtiin netin 24/7-palvelun parissa. House Mix -puolella nimittäin kuultiin Jani Toivolan juontoa ensi viikon mielenkiintoisista kuvioista. Kamera oli suunnattu kattoon, mutta ääni oli unohdettu hiljentää.

Asukkaat tullaan jakamaan slummiin ja paratiisiin. Paratiisin puolella asustaa BB-talon päällikkö ja kahtiajako vaikuttaa jatkossa myös nimeämisiin.

Lähde:Findance.com

Tosta saa sen käsityksen, että kyseessä on pitempi aikanen jaottelu eikä mikään viikkotehtävä.

Subin omassa foorumissa oli enemmän asiasta, mutta en kerinnyt kaappaan tekstiä talteen. Viestiketju katosi melko nopeasti ja siitä kirjoittanut bannattiin :D

Jokaisella oma makunsa, itse en voi sanoa kuin että aina on runkut otettava kun ton Kätlinin näkee. :rolleyes: Todellakin toimiva kroppa.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=katu1987&image_id=76996719

Jelena taas on enempikin tollanen normi siiderillä turvotettu sika.

Joo no ei tuo Jelena mun makuun ole (en kyllä koe että se olisi siiderillä turvotettu sika, mutta kai tääkin on suhteellista), eniten ehkä tykkään Minnasta vaikkei sitten taas mun makuun ole kurvia tarpeeksi. Ja on se Kätlin ihan sievä *lohduttaa*... ;) Ikävä kyllä tuossa sun laittamassa kuvassa ei kasvot ole kovinkaan onnistuneet, mutta onhan se tuommoinen sirpsakka varpunen :) Onkohan muista BB-kisaajista mtn galleriakamaa?

Pitää muistaa tässä sekin että ainakin mun arvioinnit tulee aika eri kantilta, kun kuitenkin lähdetään siitä että oma ihannevartalo on pikkasen eri kaliiberia kuin perustytsyillä. Mun pään kääntää naiset tyyliin Andressa Soares Mulher Melancia, joka painii hieman eri luokassa Kätlinien kanssa :D Voi johtua iiiihan siitäkin. Mutta väliäkö tuolla, kukin on mitä on. Kyllä tässäkin ketjussa on esim Tuijaa sanottu "hottikseksi" (ei tainnut olla tuo sanavalinta) josta mä olen kyllä täysin eriävää mieltä :rolleyes:

Edit: Ihannevartaloista tuli mieleen KAKI! Se on ihana tyyppi, sen oloisia BB-kisaajia sais olla enempikin :) Mä sain siltä terveisinä omistuskirjoituksen/piirroksen ja nimmarin, jee jee!

Kyllä tässäkin ketjussa on esim Tuijaa sanottu "hottikseksi" (ei tainnut olla tuo sanavalinta) josta mä olen kyllä täysin eriävää mieltä :rolleyes:

Tuijasta on kyllä hottis kaukana! Tuolta 24/7:sta kun on tullut noita Tuijan juttuja seurattua niin minusta siitä on seksikkyys kaukana.
Tyttö kertoo sillä astmaäänellään sairauksistaan mikä on tooodeeella inhottavaa, varsinkin kun se kertoo niistä vähän väliä. Ei ihme jos likka sairastaa vähän väliä jotain kun on noin laiha! Ja juttujensa mukaan on kovin nihkeä syömäänkin, joten osittain tuo laihuus on varmasti ihan täysin itse aiheutettua.

Vielä jos se kerrankin kertoo että on niin tiukka että tamboni ei mahdu, tai mahtuu mutta sattuu, niin huh huh!

Vielä jos se kerrankin kertoo että on niin tiukka että tamboni ei mahdu, tai mahtuu mutta sattuu, niin huh huh!

MITVIT? Ton olen (onneksi) missannut :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom