Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Joo-o. Mites toi Antti ja Chipa? Anttihan sano julkisuudessa panevansa talossa ennen taloon menoa, onko kaveri vaan pillun perässä tässä? Koosteessa ku olivat suutelemassa kylppärissä ja Chipa sano et mennään nukkuu nii Antti oli heti "Oikeesti?!" sit manaili sielä yksiksee "Voi v***u..." :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi vittu, mitä touhua:lol2:

edit: Johanin pointsit kyl nousee:D Kaveri ottaa aika viileesti tuon pellejoukon vittuilun.

Mantan kaula, voi ziisus :D http://irc-galleria.net/view.php?nick=^manta^&image_id=85650990

Ei toi sen lapsi nyt mikään aivan hirvi ole ainakaan naamasta, tosin ei myöskään varmaan kauheen sporttinen, jos äiteensä tullut. http://irc-galleria.net/view.php?nick=^manta^&image_id=83579921

Antti ei oikein nyt saa Cipaa lähteen "paneen" :D Nyt se kiroo yksinään "Vittu"

Edit, klo 1.55: Ceri haluais yläkerran sviittiin antin kanssa, mutta kumpikaan ei oikein uskalla mennä kysyyn isoveljeltä lupaa.

Muitten sekaan meni makkariin ja lima vaihtuu, sekä Cipa silittää antin poskea.

Tää poika painelee petiin myös, kettu kuittaa!

Itse en vielä omista 24/7 mutta paljon tullut luettua tätä trediä ja huomas, että paljon oli leikattu pois vaihteeks koosteesta. Koosteessa ainakin Ade näytettiin hyvässä valossa ja vaikuttaa pohjimmiltaan fiksulta kaverilta. Ainakin aina koosteissa näytetty hyvässä valossa ei ole ikinä sen juoruiluja näytetty jos sellaisia on?

Mitä mieltä olette 24/7 katsojat hänestä? Tuli sellanen mieleen että jos toi Manta saatais pois talosta nii Ade ainakin muuttuis varmasti Miakin..

Mä en oo kattonu ku koosteet ja minusta toi hintinpuolikas on ainakin todella ärsyttävä tapaus. Ekana Manta, sit Niko ja sit Ade.

Onko liian raakaa sanoa, että toivottavasti se vitun huora hajoaa äänestysprosentteihin ja vaikka tappais ittensä. Ps.ei ole yhtään tunteita pelissä tän vuoden bbssä:rolleyes:

Ompas tuolla jengi kateellisia Cipalle, huomaa selvästi. Varsinkin manta. Manta vielä selittää että hän ei oo vaan saanut unelmiaan ja kaikkea mitä haluaa, kun ajatellut muita :rolleyes:

Mitä vitt*a noi kitisee cipalle sen kengistäkin. Manta haukkuu, että cipa ei ole edes käyttänyt kaikkia kenkiä. So what?! En ymmärrä miks Manta, Niko ja Mia on Cipaa vastaan. Onneks Paska-Manta lähtee pian:evil:

cheryl on voittaja jo pelkän ton keskustelun jäljiltä. se uskaltaa pitää puolensa noita hulluja vastaan. se puhuu niin asiaa, kaikki ne jutut oman puolensa pitämisestä jne. se on niin oikeassa, muttan noi vitun urpot kehittymättömät kusipäät ei tajua ihmisten elämästä mitään. ne elää pienen piirin ympärillä eivätkä oo kohdanneet itseään koskaan. ne eivät reflektoi tippaakaan, eivät nää itsessään mitään vikaa eivätkä kyllä tiedä ihmisen psyykestä hippuakaan.

mua kuvottaa ja melkein itkettää cherin puolesta. miten noi voi olla tollasia?!?!?!? ne on niin kateellisia cherin eiran kämpästä, vaatteista, kengistä, elämäntavasta jne. muistatteko kuinka ekoilla viikoilla niko vielä sanoi että ihailee cherin työtä ja elämäntapaa. nyt se on purkautunut vihaksi ja halveksunnaksi kun tietää ettei itse koskaa tule samaa saavuttamaan.

siinä cheri tekee virheen että se luulee oppivansa ja kehittyvänsä ton ihmissusilauman keskellä. antaisi olla, sillä on niin paljon enemmän päässä kuin noilla muilla. miksi sen pitäisi oppia noilta kusipäiltä mitään.

pakko laittaa 24/7 kiinni. mulle tulee niin paha mieli noiden ilkiöiden käytöksestä.

cheryl on voittaja jo pelkän ton keskustelun jäljiltä. se uskaltaa pitää puolensa noita hulluja vastaan. se puhuu niin asiaa, kaikki ne jutut oman puolensa pitämisestä jne. se on niin oikeassa, muttan noi vitun urpot kehittymättömät kusipäät ei tajua ihmisten elämästä mitään. ne elää pienen piirin ympärillä eivätkä oo kohdanneet itseään koskaan. ne eivät reflektoi tippaakaan, eivät nää itsessään mitään vikaa eivätkä kyllä tiedä ihmisen psyykestä hippuakaan.

mua kuvottaa ja melkein itkettää cherin puolesta. miten noi voi olla tollasia?!?!?!? ne on niin kateellisia cherin eiran kämpästä, vaatteista, kengistä, elämäntavasta jne. muistatteko kuinka ekoilla viikoilla niko vielä sanoi että ihailee cherin työtä ja elämäntapaa. nyt se on purkautunut vihaksi ja halveksunnaksi kun tietää ettei itse koskaa tule samaa saavuttamaan.

Mua taas hävettää cherrylin puolesta, eiks se ite älyä miten läpinäkyvä se on :D Aina samana päivänä ennen äänestystä se alottaa hirveät puolustelupuheet, kehuu kaikkia ja on niin Neiti Täydellinen..

Cheryll-

ne on niin kateellisia cherin eiran kämpästä, vaatteista, kengistä, elämäntavasta jne. muistatteko kuinka ekoilla viikoilla niko vielä sanoi että ihailee cherin työtä ja elämäntapaa. nyt se on purkautunut vihaksi ja halveksunnaksi kun tietää ettei itse koskaa tule samaa saavuttamaan.
Jep, Niko ihannoili Cipaa, muistelen niin. Nyt kaikki on kääntynyt kateellisuudeksi ja vittuiluksi. Miks jengi ei voi olla onnellisia toisten puolesta, jos toisella on asiat hyvin. Cipa on kyllä todella rohkea, määkin olisin jo hiljentynyt Cipan asemassa. Cipa jaksaa puolustaa itseään ja seisoo sanojensa takana. VAHVA TYTTÖ! Muuttanut aivan täysin kuvaansa itsestään ja vaan hyvään suuntaan. Vaikka onkin vähän hölmö, niin todella viisas silti jotenkin.

Go Cipa GO!

Mua taas hävettää cherrylin puolesta, eiks se ite älyä miten läpinäkyvä se on :D Aina samana päivänä ennen äänestystä se alottaa hirveät puolustelupuheet, kehuu kaikkia ja on niin Neiti Täydellinen..

Cheryll-
Jos alusta olet katsonut tuon keskustelun. Niin on tässä vähän kysymys muustakin! Cipaa pitää ymmärtää ja miettiä, nyt kun olen sitä seurannut enemmän alan ymmärtään mimmiä.

Edit1: Tuuli sano että ei oo pinna vielä hänellä kiristynyt tuolla. Mites oli tämän Juuanin keskustelun kanssa. Ei tyttö ihan iloisena puhunut. Tuuli oli muutenkin pettymys. Odotin häneltä enemmän, mutta ulosanti on niin 0.

hyvä ku muut juttewlee ihan rauhallisesti ja cheryl kyselee että mitä on tehny väärin ja miks sitä kiusataa niin sit mia taas heittää agressiiviseen teiniangsti tyyliiin " no vittu sä oot ymmärtän tän ihan vitun väärin tän koko ohjelman", "mitä vittuu sä vittu heitätä jotain jumalauta vitun läppää vittu ei vitttu! ",, " älä tuu munl ähelle mul menee vittu hermo vittu vittu vittu"

mia pystyy keskustelee aika aikuismaisesti

Suositut

Back
Ylös Bottom