Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai miksi kukaan ei edes sano sille tuosta mitään. Mä ainakin avautuisin tyyliin "pidä sinä hinttari se pääs kiinni ja lopeta se iniseminen, vittu mikä draamaqueen."Herää ihmetys miksei kukaan lyö Nikoa kasvoihin jo.... Tuommosta kitinää ja itkemistä en jaksais kuunnella päivästä toiseen ilman väkivaltaa.
Karpo, onko sulla bbviewer käytössä vai ootko selaimen kautta katellu? Molemmat kumminkin pyörittää windowsin mediaplayerin kautta noita.
Mulla kamerat ei joskus toimi bbviewerillä, mutta kun niitä aikansa klikkailee uudestaan, alkaa taas toimia.
nettiteeveen kautta olen katsonut, mutta siis ihan mykkänä on nyt. pyörittää vaan tuota "odota hetki"-ruutua tuossa vaikka tunnin jos niikseen tulee. ihan sama mitä klikkailen tai painelen.
toi on niin hirvettä katottavaa ku manta tekee itsestään marttyyrin ja sanoo ettei voi pysyä talossa ku muut ei tee keskustelusta alotetta ja väittää että itte on yrittäny selvittää asioita "2 viikkoa"