Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Vanha juttu mut.. Oli hyvä se Mariannen ja Marian keskustelu missä Maria väitti (itku silmässä) et on tykänny Mariannesta alusta asti.. Niijjust.. Yritti siinä syyllistää toista kun ite on ollu naama nurinpäin ja nyt esittää et "kyllä mä susta tykkäsin koko ajan" ja Marianne oli se joka on takkinsa kääntänyt! Niin tyypillistä marttyyri-toimintaa.. Onneks Marianne sano et ajattelin ihan toista Marian käytöksestä päätellen.
(Mua ei Aden tekemiset jaksa innostaa, se vaan hännystelee ja itkee pillittää joka asiasta.)
MUT MARIA ULOS!!!!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Johan ja Tuuli keskustelee nyt pihalla tästä koko episoodista. Tuulin ulosanti vaan sattuu olemaan samaa luokkaa kuin Cherillä. Samoja pääkohtia jauhaa moneen kertaan, mutta itse keskustelusta en kyllä pysty näinkään aamusta ymmärtämäään vielä sitä punaista lankaa.

Kyllä toi Tuulikin tekee kärpäsestä härkäsen... Menee mun mielestä jo aika hyvin yli toi sen juttu... Mitä sitte jos Johan on sanonu, että niillä on ollu jotain peliä talon ulkopuolella... Se jaksaa jauhaa siitä vaikka kuinka monetta päivää. Ja itsehän se sen aina esiin ottaa, jos se olis hiljaa, niin kukaan ei siitä puhuis. Eipä tuommoisen asian perusteella voi ihmisestä kummoista mielikuvaa luoda, mutta siitä voi, että se joka käänteessä jaksaa siitä itkeä.

tiednmitlyhsitjn8.jpg

Ei jumalauta tota Mariaa, joka kerta kun käyn bb:n sivuilla, niin eikös se saatanan syöttöporsas ole julistamassa sotasuunnitelmiansa. Nytkin oli taas "Maria: Tänään mä todellakin aukaisen suuni". Toi on niin ahdistava paskanjauhaja, ettei toista ole. Vielä porukan vanhin ja silti Mian kanssa samalla noin 15 vuotiaan tasolla.

Eli tässä mun recappi mistä manta ja niko suuttu eilen.
Tuuli sano et se olis voinut estää Johanin pääsyn taloon jollain vielä tuntemattomalla syyllä ja niko ja manta veti siitä sen johtopäätöksen että Johan on kertonut tuulille pääsevänsä taloon ennen ku meni sinne. Mutta kuten äsken tuulin ja johanin välisessä keskustelussa selvisi niin tästä ei ollut kyse. Ai että drama :D

[14:20] "MARIA ON IHAN KAMALA" tyypit . Teist ei oo kattoon BB:n tapasta ohjelmaa. Kaik narisijat , mix katotte ja valitatte. Terv. N . Turku

Terveisiä 24/7-chatista. :D

Nyt ne suurimmat paskanjauhajat jauhavat siellä että paskanjauhanta pitää lopettaa, mutta ans olla ku silmä välttää niin paskanjauhanta alkaa uudelleen näiden samojen tyyppien osalta. :)

Manta lähdössä ilmeisesti vapaaehtoisesti, ellei sit yritä harhauttaa äänestäjiä noilla puheilla.
Porukka ajattelis ettei kannata Mantaa pois äänestää jos on lähdössä vapaaehtoisesti, siten hän välttäis putoamisensa ja peruisi oma-aloitteisen poistumisen sen jälkeen.

Oho, Mian pisteet nousee, osaa kuitenkin suht fiksusti käsitellä tuolla pihalla asioita ja puhua siitä kuinka tulla toisten kanssa toimeen joista ei pidä. Luulen että Miastakin tulee paremmat puolet enemmän esiin kun pahan akseli hajoaa.

Mantalle taas tuntuu olevan lähes mahdotonta käsitellä negatiivisia tunteitaan rauhassa ja rationaalisesti. Valittaa pihalla kuinka paha hänellä on olla jne. Kaikki muut istuu hiljaa. Tilanne kertoo kyllä tosi paljon. Kukaan ei sano mitään, koska tietää että henkilö ei oikein kykene käsittelemään juttuja pääsemättä lähtöpistettä pidemmälle ja valittamatta ja raivoamatta. Tuntuu siltä että Manta joko valittaa tai on hiljaa, välimuotoa ei löydy jos tunteiden käsittely on kyseessä.

Yllättävän hyvin nuo kuitenkin tuolla saa nyt asioista puhuttua. Nähtäväksi jää onko sillä loppupeleissä mitään vaikutusta..

Oho, Mian pisteet nousee, osaa kuitenkin suht fiksusti käsitellä tuolla pihalla asioita ja puhua siitä kuinka tulla toisten kanssa toimeen joista ei pidä. Luulen että Miastakin tulee paremmat puolet enemmän esiin kun pahan akseli hajoaa.

Mantalle taas tuntuu olevan lähes mahdotonta käsitellä negatiivisia tunteitaan rauhassa ja rationaalisesti. Valittaa pihalla kuinka paha hänellä on olla jne. Kaikki muut istuu hiljaa. Tilanne kertoo kyllä tosi paljon. Kukaan ei sano mitään, koska tietää että henkilö ei oikein kykene käsittelemään juttuja pääsemättä lähtöpistettä pidemmälle ja valittamatta ja raivoamatta. Tuntuu siltä että Manta joko valittaa tai on hiljaa, välimuotoa ei löydy jos tunteiden käsittely on kyseessä.

Yllättävän hyvin nuo kuitenkin tuolla saa nyt asioista puhuttua. Nähtäväksi jää onko sillä loppupeleissä mitään vaikutusta..

Kun Manta äänestetään ulos, niin meno rauhoittuu.
Eikä se sieltä mihinkään vapaaehtoisesti lähde...

Cheryllistä muuten on todella saanu tällä viikolla huomata, että on oikeasti hyväsydäminen ja positiivinen ihminen. Ainoastaan niin hölmö että on hankala kuunnella sitä niinkujen ja tiäxien määrää ja hehkutusta miten hienoja ja hienoa kaikki on. Jos sais vähän koulutusta kommunikoinnissa ja noi maneerit karsiutuis, niin lopputulos ois varmasti tosi kiva.

Harmi että Harri joutui tuohon rangaistavien porukkaan eilisellä kapinoinnillaan. Miankin osalta vähän harmittaa kun tytössä on ainesta jos on hyvällä tuulella, rangaistukset tulee vain pahentamaan asioita. Anreas ja Maria taas ansaitsee kaikki rangaistukset mitä joutuvat kohtaamaan.

Manta: "Onko teillä sellainen tunne että mä tuon sitä negatiivista ilmapiiriä tänne?"

Anniina sanoo että ei, vaan päinvastoin.. Ade kysyy Harrilta mitä mieltä tämä on, koska "ei ole samaa mieltä". Harri ei kuitenkaan avaudu kympillä, mutta ilmaisee kyllä hienovaraisesti että Mantan käytös tuo juttuja esille ja paisuttelee niitä.

Luulen että noista uusistakin asukkaista sais enemmän irti jos tuosta paskajauhanta porukasta sais edes ulostettua Nikon ja Mantan. Tuntuu että nää uudet tyypit, ehkä Tuuliaa lukuunottamatta, ovat vähän varpaillaan koko ajan.

Eivät varmasti halua Nikon kilahduksen kohteeksi eivätkä Mantan paskaringin päivän uutiseksi, mihin kyllä pääsee varmasti teki sitten niin tai näin.

Ihmiset näkee mitä ihmiset näkee eiks je?
Näin eilen koko riidan ja just noi ihmiset rikko sääntöjä kaikkein eniten, ei cheryl tehny mitään missä sääntöjä olis rikottu, sen takia sen nimi ei oo tossa.
Tä? Taisit ymmärtää hieman väärin.
Tarkoitin vaan että rangaistukset tulee alkuviikosta kyseisille henkilöille, joten bb, ilmeisesti vahingossa, olettaa että Niko ja Manta ovat molemmat silloin vielä talossa. :kippis1:

Nikokin tulee todennäköisesti vaan hajoamaan noihin rangaistuksiin ja tulemaan entistä huonommalle tuulelle kuin menemään itseensä ja ottamaan opiksi. Tyyppi on kyllä niin out of control kuin voi olla, mutta juuri siksi niin hauska.

Näin eilen koko riidan ja just noi ihmiset rikko sääntöjä kaikkein eniten, ei cheryl tehny mitään missä sääntöjä olis rikottu, sen takia sen nimi ei oo tossa.

Varmaan kaveri meinas että tuotanto tuolla uutisella haluaa vaikuttaa äänestäjiin jotta eivät äänestäisi talosta ulos Mariaa ja Nikoa, eli kun he pysyisivät talossa niin katsojat sais nähdä näiden asukkaiden rangaistuksen.

Edit. Hiiidaaas.

Kun katsoo tuota BBplazan varjoäänestystä, Manta on niin valtavalla miinuksella ja Cheryll ja Niko jotakuinkin nollassa, että jos huomenna tulee samanlaisia kirejä ja heilahteluja äänestystulosten kanssa kuin viime sunnuntaina, ja Manta alkaa pomppia plussille, niin usko koko äänestysprosessiin on totaalisesti poissa sen siliän tien.

Noni, nyt Marianne hyökkää taas Teron kimppuun yhteisen keskustelun antaman painon voimalla. Marianne on kyllä viikon ehdoton putoaja, pisteet ropissu reilusti.

Ade, Manta ja Marianne ei oikein ymmärrä Teron rauhallista ja analyyttistä luonnetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom