Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

oon ihan ulkona. onko noi kateellisia johanin 5000e vai mikä juttu tää on. niko ja manta jos toimii tuomarina niin ihme hommaa. luulis isoveljen saavan hiljaseks noi kaks hullua

yrittääkö manta pitää ittensä talossa ettei vaan vie bb formaattia raastupaaan. ei vittu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei jumalauta noi on sekaisin. Johan rauhallinen, Harri rauhallinen.

Niko huutaa täysiä kuinka "toi vitun kierosilmäinen lappalainen vaan pyörittelee silmiään" ym... :wtf:

Ei jumalauta noi on sekaisin. Johan rauhallinen, Harri rauhallinen.

Niko huutaa täysiä kuinka "toi vitun kierosilmäinen lappalainen vaan pyörittelee silmiään" ym... :wtf:
Ei voi kuin ihailla taas Johanin suhtautumista. Sama kuin saunassa. Jätkä vaan kattelee ja kuuntelee ilme värähtämättä kaiken vuodatuksen mikä tulee.

toi tuuli on ihan vitun outo sössö. ulkonäkö petti taas. tyhmä bimbo joka tuli vaan pilaamaan johanin kisan kun on katkera jostain vanhasta seksijutusta? eikö saanut

Ei voi kuin ihailla taas Johanin suhtautumista. Sama kuin saunassa. Jätkä vaan kattelee ja kuuntelee ilme värähtämättä kaiken vuodatuksen mikä tulee.

Johan on ollu alusta asti tietyllä tapaa mun suosikkeja. Asiallinen jne. Ok, pelimies jne mutta silti... Suhtautuu ihan ok tohon, samoin Harrikin vaikka kyllä hetken huusi mutta se on asiallinen myös. Terokin on aina...

Uudet katsoo kauhuissaan...

Johan on ollu alusta asti tietyllä tapaa mun suosikkeja. Asiallinen jne. Ok, pelimies jne mutta silti... Suhtautuu ihan ok tohon, samoin Harrikin vaikka kyllä hetken huusi mutta se on asiallinen myös. Terokin on aina...

Uudet katsoo kauhuissaan...
Totta puhut. Harrikin nosti pisteitään tuolla huutamisellaan, koska uskalsi asettua tuota juoruporukkaa vastaan. Tero myös suosikkeja talossa, enkä kyllä tajua mistä ihmeestä Niko hänet nyt tähän mukaan veti :rolleyes:

manta taitaa epätoivoisesti yrittää pelastaa nahkansa että johan häädettäisiin sen sijasta. vittu :D

niko ja manta huutaa ittensä pihalle tuolta ja joojoo mies andreas myös samalla oven avauksella

Aika hyvin Mantakin kuittaa vaikka se inhoaa Johania. Sanoi että Tuuli on ollut huono pano ja sitä vituttaa jotenkin ettei Johan halunnut siitä enempää ja nyt katkerana haluaa kostaa ja saada Johanin ulos. Häntä ei se kiinnosta, ainoastaan sopimusrikko.

Tero, Juuhan ja Harri ovat voittaja ainesta + Chipa villinkortin vetäjä ;) Juuhan sai kyllä pisteitä taas, se ottaa vuodatuksia vastaan niin rauhassa mihin ei moni pysty. Varmasti päässä asioita pyörii että ei tarvi avata, kuin suu, mutta saa sen pidettyä kiinni :thumbs:

Täytyy muuten todeta että VITTU TOLLA TUULILLA ON SAATANAN ÄRSYTTÄVÄ ÄÄNI! Kanamainen kimittäjä. Pahin asia mitä voi olla, ei auta hyvä ulkonäkö eikä mikään jos ihmisen kimitystä ei siedä kuunnella.

uskon vahvasti että paska mantan perimmäinen syy on yrittää keinolla millä hyvänsä pitää ittensä talossa ja huomas johanin olevan vahva kilpailija niin hänet on poistettava

EEI vittu tota tuulin kimitystä . ei. en kestäis minuuttiakaan

Ei vittu. Mä kiroilen itteni uneen tänään. Siis mä en oo koskaan tykänny tosta perkeleen kaljakassipissiksestä eli Miasta. Mia on taas aivan vitun agressiivinen ja aukoo päätään Chipalle että "älä toista mun sanoja saatana keksi jotain omaa" kun Chipa on sen kanssa samaa mieltä, huh huh. Kokoajan todella vittumainen käytös, perkeleen angstinen teini kuka sietäisi saada kunnolla remmiä.

Ei vittu. Mä kiroilen itteni uneen tänään. Siis mä en oo koskaan tykänny tosta perkeleen kaljakassipissiksestä eli Miasta. Mia on taas aivan vitun agressiivinen ja aukoo päätään Chipalle että "älä toista mun sanoja saatana keksi jotain omaa" kun Chipa on sen kanssa samaa mieltä, huh huh. Kokoajan todella vittumainen käytös, perkeleen angstinen teini kuka sietäisi saada kunnolla remmiä.
No mitä chipa sano tos pyödäs? Mia koitti sanoa että loppujen lopuks kaikki on siellä pelaamassa ja chipa vaan puhu päälle ja toisti 3 kertaa "en oo täällä pelaamas". :D

on muuten naurettavaa ku kaikki on hyvää pataa ja kun saa kerranki juomaa ja pitäs olla hauskaa niin nää vaa riitelee :D ei vittu. ei osaa pitää yhtään hauskaa.

No mitä chipa sano tos pyödäs? Mia koitti sanoa että loppujen lopuks kaikki on siellä pelaamassa ja chipa vaan puhu päälle ja toisti 3 kertaa "en oo täällä pelaamas". :D

En puhu tuosta, vaan siitä että Chipa kertoo miksi Tuulilla ja Johanilla on riitoja, puhui rauhallisesti, ystävällisesti jne. Mia angstasi aivan vitusti ja oli olevinaan jotain. Se mua ärsyttää. Kaiken lisäksi kun Chipa oli samaa mieltä 90% kuin Mia niin silti se vitun kajalsilmäinen naamakala räyhää. Pitää riidellä vaikka toinen ois samaa mieltä? Ei vittu.

edellisillä kausilla jos joku oli tehny sääntörikkomuksen ja oli häätöuhan alla niin porukka toivoi ja halusi kaverin jäävän taloon, mut nyt nää savustaa joohania ulos koska talo on täys kateellisia kusipäitä, andy,manta,niko, tuuli, vittu. ei mitään ryhmähenkeä tuolla. en antais henkeä noiden ihmisten käsiin esim sodassa

Tähän väliin täytyy todeta että onneksi en ole tuolla BB. Mä lentäisin sieltä ulos väkivaltaisen käytöksen vuoksi joka kohdistuisi 99% varmuudella Mantaan ja Miaan. Mantan kanssa mä painisin pitkin pihaa [epäilen että se on suht ronski rekkalesbomainen tappelija] ja Miaa pyörittelisin tosta takkutukasta pitkin seiniä.

Tätä jatkuisi niin kauan kunnes jotkut fakin turvamiehet tulis poistamaan mut tuolta talosta. Kävis niinku siinä Venäjän BB:ssä... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom