Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon vaihdellu hulluna kaikkia kameroita eestaas. Niko oli pk-huoneessa ja unohtanut kameransa muualle. Tuli sieltä ulos jossain vaiheessa kuulemma.

Ei vittu saatana. Meno menee hurjaksi. Niko kännissä pk-huoneessa avautui siis Johanista ja vaatii että se heitetään ulos tai jotain. Eli Johan kertoi tietävänsä sen että Tuuli tulee taloon, ja Tuuli taas kertonut että tiesi Johanin pääsevän taloon.

Niko sanonut että 1vrk aikaa tehdä muutos näin vakavasta sääntörikkomuksesta ja Manta sanoi että jos lentää ulos sunnuntaina vie BB:n käräjille.

Ei vittu saatana. Meno menee hurjaksi. Niko kännissä pk-huoneessa avautui siis Johanista ja vaatii että se heitetään ulos tai jotain. Eli Johan kertoi tietävänsä sen että Tuuli tulee taloon, ja Tuuli taas kertonut että tiesi Johanin pääsevän taloon.

Niko sanonut että 1vrk aikaa tehdä muutos näin vakavasta sääntörikkomuksesta ja Manta sanoi että jos lentää ulos sunnuntaina vie BB:n käräjille.
Joo, siis ei voi käsittää tuota porukkaa. Manta pääjehuna jo juttua käräjille viemässä :lol2:
Taitaa hieman liian koville ottaa tositv-kilpailu tuossa ryhmässä.

mantan ihana tanssi !
Mahtavaa ykkös "kamera" kuvaa marianaa ja teroa, eikö tätä voisi jättää makuuhuonekameralle, joka sitä myös tekee. Ois ykköselle muutakin tehtävää.

Manta sano että hänen puhuttava enemmän asioista, kuin ennen. Muuten kopsahtaa päässä. Eikö mikään riitä.

Antti ja Seri altaassa nuolemassa!

ilmeisesti anttikin on piikitelly itteensä...siis roina mielessä
Oon luullut että piikittäminen kasvattaa isoks :o Mulla toisessa kädessä rahka ja toisessa siideri, näillä mennään :D

Mua alkaa pikkuhiljaa keittään toi Maria ja sen kumppanit Ade, Niko ja Mia. Mia mennyt liittyyn tohon kerhoon, paha virhe. Tua ne uhoo ja puhuu niin paskaa. Maria haukkuu Seriä, pelaat peliä kun nuolet Anttia. Vittu MIKÄ ÄMMÄ!!! Ja niko alentaa vielä Serille, että jatka läyhäämistä.

Alan tykkään Cipasta, se on niin hyväntahtonen oikeesti. Sanoo että hän ei halua kellekkään pahaa ja kenenkään hymyn hyytyvän, niin niko vastaa että hän haluaa. Chipa on jotenkin aito ja hölmö. Oon varma että se on tuolla talossa aito jos joku. Se ei puhu kenestäkään paskaa.

Eikö toi manta vittu tajua, että Big Brotherilla on oikeus muuttaa sääntöjä. Ja mistä sen tietää kuka puhuu totta ja kuka ei. Tuulilla ja Juuhanillakin eri näkemys. Jos järjellä miettii, BB:llä ei edes ole mitään todistetta että juuhan olisi kertonut menevänsä taloon. Juuhanin sana vastaan Tuulia. Ja Juuhan voittaja ainesta.

Draamaa tulossa!!!

Luulis jo BB puuttuvan peliin kun on noin likainen meininki. Mielettömät juonittelut, salaliitot, paljastelut ym.

Riitaisin BB ikinä kyllä.

Huh huh ja pahemmaksi menee.

Nyt Manta paljasti ja huusi että Johan kertonut Tuulille tulevansa taloon. Ja nyt Niko huutaa että Johan mustamaalasi Tuulin heti ekana iltana.

Niko yritti saada Harria myöntämään että Tuuli ja Johan olisi sille kertonut jotain, Harri yrittää oikaista asiaa niin Niko karjuu että Harri turpa kii ym.

Tuuli pyytää Mantaa rauhottumaan, Manta kirkuu aivan sekopäisenä VITTU SAATANA MINÄ EN RAUHOTU PÄTKÄÄKÄÄN!!! Jos minä lennän täältä ulos niin MINÄ VIEN TÄMÄN KÄRÄJILLE JA VAADIN OMAN OSUUTENI TÄSTÄ!!!

Luulis jo BB puuttuvan peliin kun on noin likainen meininki. Mielettömät juonittelut, salaliitot, paljastelut ym.

Riitaisin BB ikinä kyllä.
Nyt se alko se show. Manta teki asiasta julkisen ja lähti ite karkuun pihalle. Siis ei jumalauta että hävettää tuon naisen puolesta. Nyt huutaa vittua minkä kerkiää. Harri nostaa pisteitään kun uskaltaa asettua porukkaa vastaan. Jatkuu -->

jA MANTA KÄY KUUMANA, TOIVOTAAN ETTÄ LISÄÄ VAAN PORUKKA TULISTUU. Oho caps lock. Odotellaan mitä tapahtuu...

Loistavaa todellakin! Kiitos 24/7. Tätä kaikkee ei saada koosteeseen, kun Duutsonitkin oli talossa.

Voi Cipa, ihana. Se ei ihan tajunnut nikon esimerkkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom