Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle oli ihan sama kuka lähtee ja kuka jää, mutta... Mä laitoin Cheryllille 4 + ja Markolle 2 -

Ihan siitä syystä kun näin millaisia tyyppejä taloon tuli. Cheri on nuori, kännissä jo ollut kunnon huora, taloon tuli yksi todella hottis nainen, toinen ihan nätti, ja yks aivan vitun fruittari-playeri. Tältä kombolta odotan jotain, Markolla ei olisi ollut juurikaan mitään annettavaa tähän settiin uusien asukkaiden kannalta.

Niinpä. Ei yhtään tiedä kuinka näissä manipuloidaan tuloksia. No niin just vittu. 0.03 % Eroo äänissä. Eiköhän jokaisella ohjelmalla ole ohjaajansa ;)

Tosin talolla on vielä vitusti annettavaa. Näiden uusien asukkien takia. Oli fruidee ja vitun hyvää muijaa. Seuraavia bileitä odotellessa :D

Niinpä. Ei yhtään tiedä kuinka näissä manipuloidaan tuloksia. No niin just vittu. 0.03 % Eroo äänissä. Eiköhän jokaisella ohjelmalla ole ohjaajansa ;)

Tosin talolla on vielä vitusti annettavaa. Näiden uusien asukkien takia. Oli fruidee ja vitun hyvää muijaa. Seuraavia bileitä odotellessa :D

Tässähän haisee se Markon kirje aika pahasti..Ite en usko että tänään äänillä oli merkitystä..Maku menee koko sarjasta..:down:

Miks hitossa sinne ei voi ottaa "tavallisia" ihmisiä?! Nytkin sinne paukkas joku Mr.Finlandia kisassa ollut.

Taviksistä tulee liian helposti "Tupakki-Jusseja" ja tylsiä seinäruusuja. Tuollaiset fruittari-playerit on kunnon huomiohuoria = taattua viihdettä.

Taviksistä tulee liian helposti "Tupakki-Jusseja" ja tylsiä seinäruusuja. Tuollaiset fruittari-playerit on kunnon huomiohuoria = taattua viihdettä.
Niinpä. Tämä on ohjattua viihdettä. Eiköhän tuollainen fruittari homo anna paremmin viihdettä juui kuin joku Tupakki-Jussi, joka puhuu perseelle panemisesta ja istuu kölli huulessa 24/7.

Tuuli = Martian Aitolahti = Taattua viihdettä

Taviksistä tulee liian helposti "Tupakki-Jusseja" ja tylsiä seinäruusuja.

Kaki, Olli, Perttu olivat esim. ihan tavallisia jannuja ja viihdyttäviä. Tuollaiset "huomio-huorat" eivät ole minusta missään tapauksessa hyvää viihdettä, ne on niin samasta muotista vedettyjä kuin vaan voi olla.
Mitään ne ei osaa tehdä yhdessä, ainakaan niin että se olisi viihdyttävää, riidellä ne osaavat varmasti ja jauhaa paskaa sekä juoruilla.

Nyt toivon että noille ei annettas enää alkoholia koko loppukauden aikana.

Mutta joo jokaisella on oma käsitys viihdyttävästä menosta.

Kaki, Olli, Perttu olivat esim. ihan tavallisia jannuja ja viihdyttäviä.

Mun mielestä vain Perttu oli "tavis". Basic raksajätkä, mut aivan hullua läppää.

Kaki ei ole tavista nähnytkään, todella eriskummallinen tyyppi. Ollikin oli kaukana tavallisesta, enemmänkin tosi persoonallinen ihme härö :D

Mun mielestä.......

Lähinnä vaikuttaa että noilla asukas valinnoilla haetaan tuonne taloon vain sitä että, siellä joku tai useampi nussis ja tulisi jotain parisuhde hässäköitä sekä riitoja.

Mä en voi edes kuvitella tuolta tämän hetkiseltä porukalta hyvää läppää vaikka niille annettaisiin minkälainen tehtävä. Siis tyyliin etelänmatka, pulsu, rokkistara ja jne. Nyt on niin vaan kädetöntä porukkaa talossa että haikeaksi vetää.

Nikon kikkailukin viime kaudella oli jo sinänsä viihdyttävää katsottavaa, se että oltiin positiivisella asenteella liikenteessä riitti.

Lähinnä vaikuttaa että noilla asukas valinnoilla haetaan tuonne taloon vain sitä että, siellä joku tai useampi nussis ja tulisi jotain parisuhde hässäköitä sekä riitoja.

Mä en voi edes kuvitella tuolta tämän hetkiseltä porukalta hyvää läppää vaikka niille annettaisiin minkälainen tehtävä. Siis tyyliin etelänmatka, pulsu, rokkistara ja jne. Nyt on niin vaan kädetöntä porukkaa talossa että haikeaksi vetää.

No joo, Olli ja Kaki on olleet aivan uskomattomia sillä saralla :worship: Tämän vuoden viihde on ehkä kännisekoilut, riidat, mustasukkaisuus ja ristiin nussiminen.

Ajat muuttuu ja ihmiset sen mukana.

Tämän vuoden viihde on ehkä kännisekoilut, riidat, mustasukkaisuus ja ristiin nussiminen..

Siltä se ikävä kyllä näyttää. :(

Toivottavasti joku noista uusista vähän pelastaisi tilannetta.

Hah! Vähän nauratti mulkosilmän kommentti noiden uusien mimmien ulkonäöstä :D kuulemma "zero". Ikävä kyllä molemmat heistä pesee hänet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom