Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa toi tuotantotiimin törkeä peli. koskaan tällee oo tuotu esille tiettyjä tyyppejä. 24/7 dc1 on aina niko tai marianna, ja koosteessa on pelkästään nikoa ja andyä. mutta Missä on marko, missä on marko. Aika paljon hyviä jkuttuja jääny markosta pois koosteissa. Harmi koska 24/7 seuranneena marko on edelleen mun suosikki mutta yleisö ei ton koosteen perusteella oikein pääse kyllä sisään talobn todellisiin tapahtumiin

Illalla oli Markon piinapenkki aluksi keittiössä mut ohjaaja vaihtoi dc1 kamerasta johonkin muualle, kaikki oleellinen jätettiin näkemättä kaapelikanavan katsojille sen työurasta ja urheilutaustasta. Kovaa manipulointia tuntuu olevan tuotannolta, muistakaa laittaa plussaa Markolle, ens viikolla toivottavasti joku muu äänestyksessä Markoa vastaan esim Maria tai Marianna tai Ade..

Mitä ne oikeen kuvaa tota kakka-Mariaa.. sillä on samat jutut kun oli day-1 ja vieläkin sen kakkajutut näyttää kameramiehiä kiinnostavan.

Oma veikkaus uusista asukkaista ovat:

- Niclas 19-vuotias vaatemyyjä Helsingistä.
- Santtu 20-vuotias urheiluvälinemyyjä Helsingistä.
- Carol 18-vuotias opiskelija Helsingistä.
- Noora 20-vuotias promoottori Vantaalta.

:jahas:

Oma veikkaus uusista asukkaista ovat:

- Niclas 19-vuotias vaatemyyjä Helsingistä.
- Santtu 20-vuotias urheiluvälinemyyjä Helsingistä.
- Carol 18-vuotias opiskelija Helsingistä.
- Noora 20-vuotias promoottori Vantaalta.

:jahas:

Mä luun et yks on 30-40 ikäluokkaa, mut muut on jotai hunkseja/dollsseja

Iltapaskan uutisankka. En näe mitään syytä sille etteikö joku Markon läheinen olisi voinut lähettää kirjettä lehteen. Päivittäähän muidenkin kilpailijoiden tietoja irc galleriassa sun muissa joku.

EDIT: Ja aika vitun tyhmästi uutisoitu muuten.

Tänne vielä tämä ja kyselen mielipiteitä, vaikka täällä olikin jo aiheesta kirjoiteltu.

"http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1586978 juttu markon tempauksesta. Wanha?

No joo, mutta tyttöystäväni kun on opettaja-alalla, luki tuon lehden kirjoituksen minulle jo perjantaina. Aika jännä tapa, mutta ymmärrän että virkansa puolesta on tuollaisen kirjoittanut. En tiedä pitäiskö tuota pitää rikkomuksena vai ei. Mitä mieltä itse olette? Periaatteessa kirje on kirjoitettu ennen taloon menoa, ja julkaistu vasta, kun talossa ollaan. Eli onko se nyt yhteyden ottoa talosta vai ei? :)"

Tänne vielä tämä ja kyselen mielipiteitä, vaikka täällä olikin jo aiheesta kirjoiteltu.

"http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1586978 juttu markon tempauksesta. Wanha?

No joo, mutta tyttöystäväni kun on opettaja-alalla, luki tuon lehden kirjoituksen minulle jo perjantaina. Aika jännä tapa, mutta ymmärrän että virkansa puolesta on tuollaisen kirjoittanut. En tiedä pitäiskö tuota pitää rikkomuksena vai ei. Mitä mieltä itse olette? Periaatteessa kirje on kirjoitettu ennen taloon menoa, ja julkaistu vasta, kun talossa ollaan. Eli onko se nyt yhteyden ottoa talosta vai ei? :)"

No eihän siinä saatana ole mitään yhteydenottoa ollut. Ja niinkun edellisellä sivulla sanoin jo niin kirjeen on voinut lähettää joku Markon lähipiiristä.

Mun mielestä täysin naurettavaa skandaalin hakuista juttua nää kaikki tyystin. Ihan vitun naurettavaa, pelkääkö ettei Markosta muuten päästä eroon. Koko formaatti alkaa tuntumaan kusetukselta.

Tekeekö tuo yks homo tuossa talossa muuta ku itkee? Aina ku kääntäny subille, niin se märisee. Ja samantien kanava vaihtoon.

oootteko huomannu että cherylin sisko ja veli ja äiti on täydellisiä, tieytsti myös cherylin elämä ja asunto sekä kaverit on myös täydellisiä. onnellinen nainen mahtaa olla C

tähän asti surkein kausi ever. ihme pentuja kaikkia paitsi tero ja marko tuolla joka näkyy käytöksessä. riidellään ja kyräillään koko ajan. kauheeta kiroilua naisten suusta etenkin sen tumman ryssän, todella naisellisen kuulosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom