Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
LOL :lol2:

Marianna ilmoitti Mariannelle ettei pidä uusia naisia minkäänlaisena uhkana hänen ja Johanin väleihin koska molempien tyttöjen ulkonäkö on "täysin zero... eli nolla... ei yhtään mitään!" ja näytti sormilla vielä nollaa...

Mariannen reagointi oli kyllä aika vaisu, taisi olla toista mieltä :D Syytäkin olis... Tämä Tuuli ei ainkaan ole mikään nolla Mariannan rinnalla.

Hyvä heittäkää kommenttia tänne mitä tapahtuu, en nää hetkeen 24/7.

No todellakin on Tuuli uhka Mariannalle. Eiköhän uus liha ole johanin mielessä helpommin. Ruoho on aina aidan toisella puolella vihreämpää ;)

musta tuntuu että johan on järkyttynyt andreaksen uutisista. taisi tulla oma tilanne mieleen, tietysti siis siinä tapauksessa että lehtijutut pitävät paikkansa ja myös johanista on tulossa isä.

"Antti tunnustaa Iltalehdessä, että hän pyrki mukaan taloon julkisuuden vuoksi. Rahastakaan ei ole pulaa

- Jotenkin raha tulee vaan mun luo. Ei ole siitä ollut pulaa, mies ylpeilee Iltalehdelle."

Vittu heti joku Riston kopio tulee. Veikkaan että tuo jätkä ei kauan pysy talossa.

Marianne vois kyllä ens viikolla kävellä tuolta ulos. :curs:

Katsoin että kaunis on tuo toinenkin tyttö. Kuvattiin äsken molempien kasvoja niin hyvännäkösiä ovat. Tuuli vaan on hieman näyttävämpi mun silmiin, johtunee siitä että mua ei lyhythiuksiset naiset säväytä. Mutta tosiaan, pointtini = kumpikaan ei todellakaan ole NOLLIA...

Tuuli on hyvissä massoissa. 169 cm/49 kg

Tuuli on hyvissä massoissa. 169 cm/49 kg

Joku pakko-oireinen käytöshän sillä varmaan on, liikuntahulluus, pakkosuorittaminen, toivottavasti ei syömishäiriötä. On se suht hälyttävää että salin henkilökunta käskee pitämään lepopäiviä kun ravaa liikaa urheilemassa.

Paska-Manta ärsyttää päivä päivältä enemmän ja Andreas myös

Tässä porukassa on kyllä enemmän ärsyttäviä ihmisiä kuin aikaisemmissa kausissa yhteensä.

Niko, Andreas, Manta, Mia, Marianna.

Marko johti koko viikon varjoäänestystä. Marko on hieno mies ja voittajasuosikki, minä sanon että tulosta on manipuloitu kovalla kädellä.. vai kuka oikeesti haluaa kattella patalappu-Cheryliä ja sen mitäänsanomatonta ulosantia?

Marko johti koko viikon varjoäänestystä. Marko on hieno mies ja voittajasuosikki, minä sanon että tulosta on manipuloitu kovalla kädellä.. vai kuka oikeesti haluaa kattella patalappu-Cheryliä ja sen mitäänsanomatonta ulosantia?
Samaa sanon minä, että tulosta on muutettu. Kuten jokaista ohjelmaa ohjaa ohjaaja, niin myös tätä. Sitä nyt on vaan vaikea todistaa ja näyttää että tulosta muutettu. Näin silti uskon :)

vai kuka oikeesti haluaa kattella patalappu-Cheryliä ja sen mitäänsanomatonta ulosantia?

Indica.

Terolle propsit siitä että puolusti äsken Markoa kun juorukerho puukotti talosta poistunutta ihan kympillä.

mitä ne sano?
Marko sanoi videotervehdyksessä, että lopettakaa se paskanpuhuminen. Johon Paska-Manta joukkoineen sitten sanoi, ettei se ollut paskanpuhumista vaan omien mielipiteiden esiintuomista.

mitä ne sano?

Kuinka se manipuloi ja halusi riitoja asukkaiden välille ja jne. Sellaista perus juoruakkalauma meininkiä. Siinä sivussa nämä selkään puukottajat muistivat mainita useasti etteivät harrasta selkään puukottamista.

Suositut

Back
Ylös Bottom