Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo mullakin alkaa vanne kiristämään aivan hervottomasti kun tuo Mia avaa suunsa, tuota kun joutuisi kuuntelemaan livenä talossa niin voi olla että kävelisin noista seinistä läpi.
En edes pystyis panemaan sitä kun ottaa aivoon niin paljon, vaikka ulkoisesti on ihan hyvä.

Ei jumalauta tota Mariannan vaaleanpunaista yläosasta 3 numeroa liian isolta ja alakropasta 3 numeroa liian lyhyeltä näyttävää yöpukua jättimäisellä kaula-aukolla. Voiko epäseksikkäämpää riepua ollakaan... Ilmeisesti muotia, vaan aivan hemmetin järkyttävän näkönen. Virttyneen näköinen kolttu.

:urjo:

Ei jumalauta tota Mariannan vaaleanpunaista yläosasta 3 numeroa liian isolta ja alakropasta 3 numeroa liian lyhyeltä näyttävää yöpukua jättimäisellä kaula-aukolla. Voiko epäseksikkäämpää riepua ollakaan... Ilmeisesti muotia, vaan aivan hemmetin järkyttävän näkönen. Virttyneen näköinen kolttu.

:urjo:
Kyl mä tykkään..:rolleyes:

Eikö noi nyt saakkaan sitä viinaa "loputtomasti"?

Noi Harrin silmät on kyl aika karut.

Kyl mä tykkään..:rolleyes:

Ai :wtf::eek:

No tarvii sitten kai käydä jostain kirpparilta ostamassa ylisuuria 80-luvun yöpaitoja ja heittää joku vyö siihen lanteille :D Mulla kun on vaan semmosia tiukkoja ja satiinisia seksihepeniä... :evil:

Tosin, en mä taida sittenkään ostaa...

Kauhia :lol2:

Mia älä jooko laula! :curs: Just tuommoinen teini joka luulee olevansa joku mahtava laulaja.

Mia älä jooko laula! :curs: Just tuommoinen teini joka luulee olevansa joku mahtava laulaja.

Mua ärsyttää myös se jännä puhetyyli... En osaa selittää mitä tarkoitan, mutta se kun "esitetään" ja aletaan puhua erilailla. En kestä.

En osaa selittää mitä tarkoitan, mutta se kun "esitetään" ja aletaan puhua erilailla. En kestä.

Uskon että ymmärrän mitä tarkoitat koska itseäni ärsyttää todennäköisesti sama asia.

Alkaa risomaan tuo Mia jo siinä määrin että olen alkanut vähentämään 24/7 seuraamista.

Ei jumalauta tota Nikon tarinaa kuinka kaikki BB-kilpailijat syntyi :D Jotain tyyliin:

"Cheri kun syntyi niin ekana iltana tuli pelkkä tukka ja mie jo ajattelin että tuleeko sieltä lasta ollenkaan..."

"Manta kun syntyi niin ei tullu pää eeltä vaan perse eellä, siellä näky persereikä ja heti isä kattoi että onpas isänsä näkönen poika vaan ei ollut kun Manta. Aluksihan se hylättiin hetkeksi mutta takaisin otettiin, pakkohan se oli kun naapurit aina toi..."

:lol2:

Joo ja Mantahan siis ei tykänny ollenkaan siitä et puhutaan selän takana...

Mietin just että Manta on kyllä pahin backstabber... Haukkuu jopa liittolaisensa Mian... :rolleyes:

Ymmärrän sen että voi olla tarve kommentoida muita ja jutella eri ihmisistä, mutta suoranainen selkäänpuukottaminen ja negatiivinen arvostelu sucks big time.

Manta kyl sais painuu menemään visvasine tisseineen..

Ja BB ei anna mitään rankkuja vaikka kuinka noi puukottaisi selkään, pulsuManta kertoo taas kelle voi antaa ensviikon pudotuspisteitä, Cheryllkin pääsi haukkumaan ja jopa sanomaan Johanista et tämä on ignoorannu kaiken aikaa sitä, hui kauhia, Cheryll on nyt sisäpiirissä. :D
Harri viettää taas tosi railakasta iltaa eli on ihan jumissa ja masentunut, katsoo kun muut bailaa, normi ilta siis. :D

Niko räyhää saunassa Johanille et se nuolee perseitä, mielistelee kaikkia, kovaa huutoa Nikolta.
Mame, Mia, Ade, Cheryll myös saunassa kuuntelemassa Nikon huutoa.
Kova on purkaus, vittu sana tulee aika monta kertaa. :D ainakin 5 min jo huutanu :D

Cheryll lähti ulos, ei jaksanu enää kuunnella. Cheryll yrittää jotain sanoa mut Niko sanoi et älä lässytä nytte. :D

Ehkä n10min täyttää huutoa.

3.55 loppui huuto. :D

3.59 Manta tuli jauhamaan saunaan et nytte sanotte suoraan mitä mieltä kenestäkin on ja kiroili mennessään. :D
Mantahan se suoraan aina sanookin asiat..pahin paskanpuhuja ja selkään puukottaja koko BB historiassa ylivoimaisesti.

Talon suurimmat paskanpuhujat ja selkäänpuukottajat on juuri ne jotka valittaa että toiset vaan puhuu paskaa ja puukottaa selkään ja vaatii et sanois vaan suoraan. Pubiruusuun kyl hajoilen päivä päivältä enemmän ja enemmän..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom