- Ikä
- 45
Ahaa... ok! Just sain taas toimimaan ja Niko + Mia röökillä puhuivat jostain tuohon liittyvästä. Kiitos päivityksestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahempaa on se, että se luulee osaavansa laulaa. Eli ei sen kailotukselle ole loppua. Lisäksi sen laulaminen on sellasta ihme hinkumista. Kun ei osaa laulaa, sen täytyy laulaa sellasella kähisevällä, mukamas seksikkäällä, äänellä. Hirveetä. Paitis onni onnettomuudessa se laulaa paremmin kuin minna, joka hoilotti pelkästään sitä yhtä ja samaa kamalaa biisiä. Se jäi kyl pahasti soimaan päähän pitkäksi aikaa.
Oikeesti?Mä tiedänkin kuka menee taloon seuraavaksi. ;)
Oikeesti?
Mua on ruvennu ärsyttämään toi Juhan, ylimielisen olonen kaveri.
No oikeesti. Mutta mulle ei kerrottu, koska. Veikkaisin silti lähiviikkoina.
Ei ei! Minäkin tahdon Tuksun taloon. :dance:Kerro se täällä niin käy hyvällä säkällä samanlailla kuin sille yhdelle joka ei sopimusrikkomuksen mukaan päässytkään taloon kun kertoi tutuilleen ja ne kailotteli sitä eteenpäin :lol2:
Kuka on Tuksu?Ei ei! Minäkin tahdon Tuksun taloon. :dance:
Kuka on Tuksu?
voi jumankekka :hyvä:Tukiainen :hyvä:
BB:n pääohjaaja Kim Sainion mukaan yhteisö voi tänä vuonna odottaa tuotannolta miltei mitä tahansa. Tästä esimerkkinä voidaan mainita esimerkiksi ensimmäisen viikon valenimeämiset, valehäätö sekä annettu salatehtävä.Miten ne kaikki mahtuu nukkumaan tonne samaan makkariin? mut parempi et jengi tulee ajoissa taloon 1 lähtee ja 4 tulee eli kokonais saldo 14?
Jos Marianna lähtee nii sitte olisi 13 kuten alussakin oli.