Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin joo Markohan sen pisti myyntiin. Aivan niin! :D

"Ystävien lämmin vastaanotto rohkaisi miestä julkaisemaan kirjan laajemmin."

Kukapas kirjansa myisi jos ei kirjailija itse :D No näin ne ihmiset tykkäävät eri asioista. Mun mielestä Marko on urpo. Mutta tarttee toki pitää talossa tappiin asti. Eikä tämä tarkoita sitä etteikö muut olisi vielä urpompia.

Mitä tulee BB taloon pääsemisen vaikeudesta ja sen vaikutuksesta tulevaisuuteen niin...Onhan siellä Nikot ja Minnatkin heiluneet. Varmaan yhtä loistava tulevaisuus niillä. Pääseävät vaikka Pertun ja Kola-Ollin kanssa sittariin juontamaan :D Marko voi olla vaikka turvamiehenä, kun sillä on sitä muukalais legioonaa, painimitalia, kirjaa, pelisilmää ja kaikkee.

Ketkä sopii parhaiten kelle??
Mun arvio.

Tero ja MariannE. Aika hyvä osuma kummallakin.
Cheryl ja Harri, täydellinen etten sanois.

Omasta mielestäni Marko ja Marianna on täydellinen kokonaisuus. Marianna on kuin Marko, paitti että on nainen, eli täysi biatch :P

Ketkä sopii parhaiten kelle??
Mun arvio.

Tero ja MariannE. Aika hyvä osuma kummallakin.
Cheryl ja Harri, täydellinen etten sanois.

Omasta mielestäni Marko ja Marianna on täydellinen kokonaisuus. Marianna on kuin Marko, paitti että on nainen, eli täysi biatch :P

Mia&juuhan :)
Harri&Mia tai Harri&Cheryll
Tero&Marianne
Marko&Marianna

Marko on melko pieni järjestys/turvamieheksi. 168/74
Hei spede, tässä sulle Markon saavutuksia painin puolelta. Voittanut mm. vapaapainissa yhteensä 27 SM-kultaa. Lisäksi on edustanut Suomea miesten EM-kisoissa ja sijoittui poikien EM-kisoissa parhaimmillaan neljänneksi ja MM-tasolla seitsemänneksi. Ja mitä nyt Mamea on ovella nähnyt niin ei siinä agressiiviset asiakkaat ole paljoa vastusta antanut.

No mitäs :david: tai spedeä se on jos toteaa ääneen faktan: Marko on pienikokoinen. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä osaa ja mitä ei, pienikokoiset järjestyksenvalvojat yleensä tunnustaa sen itsekin että ns. "kokeilijoita" riittää enemmän kuin kookkaammilla [edes normaalikokoisilla] työtovereillaan. Koko on myöskin yksi osa vieraille ihmisille ulospäin näkyvää auktoriteettia.

Hei spede, tässä sulle Markon saavutuksia painin puolelta. Voittanut mm. vapaapainissa yhteensä 27 SM-kultaa. Lisäksi on edustanut Suomea miesten EM-kisoissa ja sijoittui poikien EM-kisoissa parhaimmillaan neljänneksi ja MM-tasolla seitsemänneksi. Ja mitä nyt Mamea on ovella nähnyt niin ei siinä agressiiviset asiakkaat ole paljoa vastusta antanut.
Mitä ihmettä, ei mikään turhan päivänen äijä, vaikka suosikki ollut alusta asti, mutta kovat on pojalla saavutukset jos totta puhuit :thumbs:

No mitäs :david: tai ...Plaa plaa...ja mitä ei, pienikokoiset järjestyksenvalvojat yleensä tunnustaa sen itsekin että ns. "kokeilijoita" riittää enemmän kuin kookkaammilla [edes normaalikokoisilla] työtovereillaan. Koko on myöskin yksi osa vieraille ihmisille ulospäin näkyvää auktoriteettia.

Voi juku.

Tunnin olivat äsken sisällä. Sitten pääsivät ulos ja siellä ei ollut mitään muuta, kuin kookospähkinä keskellä pihaa. Hauskaa, miten pieni pähkinä sai isot ihmiset sekaisin. Eivät uskaltaneet koskea siihen, tuijottelivat vaan ties kuinka kauan. Lopulta ade otti sen käteen ja laitto takas paikoilleen. Siinä pihan kuistilla se pähkinä vieläkin töröttää. Nyt niko ja mia ihmettelee sitä.

No tuohan oli varsin avartava kommentti. Thanks...

Mulla pätkii just toi lähetys, netti lagaa. Mikä kookos juttu siellä on meneillään? Banaaneilla leikkivät aiemmin...
Verhot on ollut pitkän aikaa kiinni, porukka odottelee kovasti bileitä, verhot nousevat, pihalla ei ole tapahtunut muuta kun että kookospähkinä on ilmestynyt ulko-oven eteen eikä kukaan uskalla koskea siihen.

Suositut

Back
Ylös Bottom