Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Woot? Eikö serilli edes yhtään? :wtf:
Kumpikin sillointällöin, mutta olen kyllä niitä harvoja varmaan, jotka jossain määrin ymmärtää (vaikkei pitäisikään siitä) Cherryn käytöstä.

Kumpaakin joku/jotkut talossa vihaa, mahdollista draamaa siis tiedossa. Marko on aika tapetti lopulta kuitenkin, vaikka on reilut pari viikkoa annettu jo tilaisuus nousta esille. Toisaalta fiksuhkon oloinen kaveri ja Cherry hieman tyhjäpää. Toistaiseksi aivan sama, kunnes joku mulle hyvin perustelee kumman pitäisi lähteä tai jotain uutta ja mullistavaa tapahtuu talossa.

Itse olisin häätänyt pissakakka-Marian tai pissaliisa-Mian tai pissapää-MariannAn :rolleyes:

Edit: Ceryllin pysymistä kyllä puoltaisi se, että kun noita vihamiehiä on, voi syntyä vielä hyviä catfighteja. Marko taas on sen verran rauhallinen, että kestää vihanpurkauksiakin varmasti suhteellisen hyvin.

Nyt siellä alkaa tapas-bileet - vain miehille. Saa nähdä millainen on tarjoilu ja siitä mahdollisesti seuraava hässäkkä.. kateellisia naisia? itkua ja hampaidenkiristelyä? :evil:

Nyt saattaa alkaa naisia kiristämään jos tulee hyvät pirskeet.

Ois miehille kunnon Tequila shotteja tarjolla, mutta ei taideta talossa tarjota väkeviä :(

Pakko poistua lenkille.

Edit1: Mariannan asenne ainakin ihan syvältä, naama norsunvitulla tuntuu olevan.

vit mitä paskaa toi on ollu nyt vimosen viikon. kuukaudeksi ostin ton 247:n ja uusimaan en ala
Hei urpo, kannattaisiko olla realistinen? En usko, että semmoisia ihmisiä tuonne taloon koskaan saadaan jotka osaa olla viihdyttäviä päivästä toiseen ja vieläpä ilman viinaa.

Ihanan iloista seurattavaa toi Marianna. Iloinen, hymyileväinen, ystävällinen, hyväsydäminen, suorastaan lämminhenkinen nainen :haart:

:jahas:

Sehän on oikea positiivisuuden perikuva.

Joo. Todellakin :love:

Mä en tajua miten ihminen PYSTYY olemaan niin sitruunan nielleen näköinen että... Muut piti hauskaa ja tanssi, kaikki muut naisetkin vaikkei ne pääse tuosta juhlinnasta hirveemmin nauttimaan, niin eikös tää yks saatana istu nurkassa naama nurinpäin ja mökötä eikä tule mukaan vaikka muut kannustaa.

Olen huomannut että muutoinkin kun on jotain juhlintaa [laulamista, tanssimista tms mihin muut osallistuu joukkohengessä niin tää yks vaan hiljaa seuraa taustalta...]

Nytkin kamera oikein zoomailee Mariannaa vähän väliä, muut naiset osaa ottaa vitsillä ja kaiketi jokseenkin tajuavat viikkotehtävän idean. Naureskelevat, juttelevat, hymyilevät. Varmasti voi myös vituttaa mutta tollanen kunnon PISSED OFF-ilme ois parempi pitää poissa...

Edit: Äsken meinasin kuolla myötähäpeästä kun Marianna nousi pöydästä ja Johan kysyi jotan Mamen kanssa baariin lähtemisestä ja Marianna sanoi aivan helvetin halveksivalla ja negatiivisella äänensävyllä "No vittu en todellakaan!" tms... :rolleyes: Olipa kiva Markon ilmekin, oikeesti näytti hetken jopa hämmentyneeltä/nololta/surulliselta. Tosi törkeä wnb-jotainmuitaparempaa-Marianna :down:

Edit2: En todellakaan tajua tota jatkuvaa huulikiillon mukana pitämistä. Nytkin näköjään on huulikiilto kädessä. Mariannaa olis helppo imitoida jossain pikkujouluissa: Vitullinen tekorusketus, huulipielet kokoajan alaspäin, piikitteleviä kommentteja välillä [silloin se muuten hymyilee kun se vittuilee] ja sitten huulikiiltoa 15min välein huuliin ja kokoajan se perkeleen kiiltotuubi kädessä.

Ite oon pettyny kyllä tähän kauteen! Paras oli se missä oli sari,kaki & olli. Tässä kukaan ei tuu toimeen kenenkää kans, kokoajan seläntakana puhumista ja muutenki negatiivistä meininkiä. Ruikuttavat vaan kokoajan, teinidraamaa. En oo edes melkein kolmeen päivään seurannu ku on nii tylsä! Tänää vaa oli pakko kattoo se että kuka äänesti ketä, vaikka tässä vaiheessa ihan sama mulle kuka tänki voittaa.

Ahahaha :hyper: :huutonaurua:
Katsokaa MariannAn perustelut, miksi antoi Cheryllille yhden nimeämispisteen.. Sisältää muunmuassa seuraavat huomionarvoiset päätelmät: "Ihan liian 'blondi' mun makuun", "liian minäminäminä-tyyppi", "meikkaa ja laittautuu jatkuvasti" ja "tosikko".

Vai peilikuvan henkilönkö piirteitä se kuvailikin?

Joo kyllä nyt on viime päivinä tuntunut että hukkaan meni rahat kun ostin kaksneljäseiskan.
Ihme joojoo porukkaa, välillä vähän riidellään ja sen jälkeen puhutaan kolmesta viiteen tuntia tunteista sohvalla.

Tuntuu olevan hiton löysä asenne porukalla kaikkeen, kaikinpuolin aika väritöntä menoa.

En tiedä voiko tää tunne johtua vaan siitä että tää BB ei oo enää mikään uusi juttu ja aika on kullannut muistot, joten vanhemmat kaudet tuntuu sen takia aina vaan paremmilta.

Tää viikko on kyllä ollu tähän mennessä toodella tylsä. Ja tota myrtsiyden ja flegmaattisuuden määrää.. Tonne sais tulla lisää Mariannen asenteella varustettuja naisia noiden nykyisten sitruunoiden tilalle.

Yks pikkujuttu mikä ärsyttää, talon suunnittelija ei oo kelannu juttuja ihan loppuun asti. Esim. toi piha, vesisateella tossa on vain toi pieni kaistale joka ei kastu, viime viikolla hyvillä säillä porukka pystyi paremmin jakautumaan osiin juttelemaan. Mutta ku syksy jatkuu tällasena niin paljo noista fatboysta tai koko pihasta oleskelupaikkana tuu olemaan paljo mitään iloa.. KUN siellä vois olla katettu osa, korituolit, pöytä, lämmittimet jne.

Joo. Todellakin :love:

Mä en tajua miten ihminen PYSTYY olemaan niin sitruunan nielleen näköinen että... Muut piti hauskaa ja tanssi, kaikki muut naisetkin vaikkei ne pääse tuosta juhlinnasta hirveemmin nauttimaan, niin eikös tää yks saatana istu nurkassa naama nurinpäin ja mökötä eikä tule mukaan vaikka muut kannustaa.

Olen huomannut että muutoinkin kun on jotain juhlintaa [laulamista, tanssimista tms mihin muut osallistuu joukkohengessä niin tää yks vaan hiljaa seuraa taustalta...]

Nytkin kamera oikein zoomailee Mariannaa vähän väliä, muut naiset osaa ottaa vitsillä ja kaiketi jokseenkin tajuavat viikkotehtävän idean. Naureskelevat, juttelevat, hymyilevät. Varmasti voi myös vituttaa mutta tollanen kunnon PISSED OFF-ilme ois parempi pitää poissa...

Edit: Äsken meinasin kuolla myötähäpeästä kun Marianna nousi pöydästä ja Johan kysyi jotan Mamen kanssa baariin lähtemisestä ja Marianna sanoi aivan helvetin halveksivalla ja negatiivisella äänensävyllä "No vittu en todellakaan!" tms... :rolleyes: Olipa kiva Markon ilmekin, oikeesti näytti hetken jopa hämmentyneeltä/nololta/surulliselta. Tosi törkeä wnb-jotainmuitaparempaa-Marianna :down:

Edit2: En todellakaan tajua tota jatkuvaa huulikiillon mukana pitämistä. Nytkin näköjään on huulikiilto kädessä. Mariannaa olis helppo imitoida jossain pikkujouluissa: Vitullinen tekorusketus, huulipielet kokoajan alaspäin, piikitteleviä kommentteja välillä [silloin se muuten hymyilee kun se vittuilee] ja sitten huulikiiltoa 15min välein huuliin ja kokoajan se perkeleen kiiltotuubi kädessä.

Mä nii-in tunnen ton ihmistyypin. En voi sietää hetkeäkään tollaisia ihmisiä. Mutta mähän ilmoitin kyllä mielipiteeni heti ko. neidin suhteen. Mä tiesin heti mitä tuleman pitää.. Mä TIESIN! :D

Mä nii-in tunnen ton ihmistyypin. En voi sietää hetkeäkään tollaisia ihmisiä. Mutta mähän ilmoitin kyllä mielipiteeni heti ko. neidin suhteen. Mä tiesin heti mitä tuleman pitää.. Mä TIESIN! :D

Mäkään en tykkää tuollaisista kyl lainkaan, mut vaikee kuvitella et juuri kukaan pitäis... Hirveen ylpeän, ylimielisen, nirson ym oloinen. En hirveesti keksi mitään hyvää sanottavaa Mariannasta vaikka onhan silläkin pakko olla jotain positiivisia piirteitä... ihan pakko... onhan sillä... onko?

:D

No ei se Marianna nyt läpeensä paha ole ;)

f_johamarim_aedefd4.gif

Heh. No emmä nyt tiedä saako tosta paljon säälipisteitä jos 10krt vetää esinahkaa eestaas? :D Mutta ok, Mariannan hyvä puoli on se että se uskaltaa runkata, ainakin hetken aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom