Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän siinä liikuttuis itsekin jos itselleen tärkein henkilö äänestetään veke, ja sen jälkeen näkee videotervehdyksen jossa mainitsee että just sua jää kaipaamaan eniten...

Tärkeä ja tärkeä. Miten tärkeäksi nyt joku ihminen loppupeleissä tuola voi tulla parin viikon aikana? Minna itkepillitti sitä kun joutu pois talosta ja koitti peitellä todellista syytä huutamalla "niko niko niko".

Mun mielestä aivan loistavaa että saatiin minna ulos talosta ja palautettua takaisin maanpinnalle. Mutta tuskin sitä nyt hirveesti harmittaa koska omian sanojensa mukaan tienaa sen 50 000e / kk ja vielä paikka playboihinkin jo lähes 100% varma :lol2:

"pientä" kuntokuuria edellyttäisi playboihin pääseminen. Jos jätetään siis asiaan liittyvät muut elämän realiteetit huomioimatta ja ajatellaan, että Minna ilman muuta heti pääsee lehteen kun on kuosissa. Onneksi rasvakudosta palaa 1-2kg yhdellä spinning tunnilla. Lisäksihän Minnalla on valtavan paljon itsekuria.

Mun puolesta seuraava putoaja sais olla Maria. Siitä ei oo mitään viihdykettä, jos ei pierukakka-juttuja lasketa. Nytkin koko ajan piereskelee tuolla... "Kärventyy kohta pillukarvat"... :jahas:
Joo ei tämä pubiruusu tuo taloon viihdettä oli se sitten päissään tai selvinpäin. Muutenkin ärsyttää ja kuvottaa suunnattomasti sen paska huumori..

eikö se ole päivänselvä asia? ainakin jos cheryllin liikkumista katteli...
On.

Pelottaa että Minnasta tulee uusi Tuksu...

Risto on kyllä älynjättiläinen. Voi jeesus noita kommentteja suorassa lähetyksessä studiossa. Oikea Mr. Tampere tosiaan. Haha Vappu pisti pahalla: "Mistäs mun pitäs sut tuntee, tunnen oikeesti paljon ihmisii" Ja Vappu takuulla tuntee paljon ihmisii.

Sanokos joku Cheryllille että "sanopa vielä että olo on kuin lottovoittajalla" vai missä yhteydessä toi tuli. Hieno häätö oli kyllä, oikeat henkilöt läksi. Loppupahan Minnan lauleskelu. "Teistä häädetään vielä yksi" "HEI MUN PUNASET KENGÄT HETI TÄNNE" :lol2: Hieman odotin Vapulta kysymyksiä Minnalle että paljonkos ne hänen tulonsa oikein ovatkaan kun verottajan mukaan ne ovat alle 8000e/vuosi. Minna Playboyhin, kuvia odotellessa :D :urjo:

On.

Pelottaa että Minnasta tulee uusi Tuksu...

Risto on kyllä älynjättiläinen. Voi jeesus noita kommentteja suorassa lähetyksessä studiossa. Oikea Mr. Tampere tosiaan. Haha Vappu pisti pahalla: "Mistäs mun pitäs sut tuntee, tunnen oikeesti paljon ihmisii" Ja Vappu takuulla tuntee paljon ihmisii.

Sanokos joku Cheryllille että "sanopa vielä että olo on kuin lottovoittajalla" vai missä yhteydessä toi tuli. Hieno häätö oli kyllä, oikeat henkilöt läksi. Loppupahan Minnan lauleskelu. "Teistä häädetään vielä yksi" "HEI MUN PUNASET KENGÄT HETI TÄNNE" :lol2: Hieman odotin Vapulta kysymyksiä Minnalle että paljonkos ne hänen tulonsa oikein ovatkaan kun verottajan mukaan ne ovat alle 8000e/vuosi. Minna Playboyhin, kuvia odotellessa :D :urjo:

Harri sanoi cherylille: olo on kuin lottovoittajalla

Huvittavaa että molemmat putoajat tuola talossa itkeee ja maailma kaatuu, mtu kun pääsee talosta pois niin toinen sanoo että "en mä noita diivoja olis jaksanukkaa kattoa" ja toinen rääkyy että "mulle on iha sama mitä vittua noi tuola talossa sanoo" :D

voiko se olla niin vaikeaa sanoa rehellisesti, että ottaa päähän, harmittaa, vituttaa putoaminen. Nolomman kuvan noista saa kun, esittää semmosta kovanaamaa, eikä vituta yhtään tippuminen ja ihan sama mitä muut musta puhuu, ku mä oon kaunein ja rikkain. hah kummatki "julkkikset" tippu ekana. hihi.

Siis Ristohan sano että ei kestäny olla diivojen kanssa kun siltä kysyttiin mikä meni pieleen. HEI nyt vähä ryhdistäytykää älkääkä puhuko paskaa.

Ja Mia itki hulluna kun Minna joutu ulos. Vastahan ne tappeli ja molemmat vihas toisiaan...

Viikkotehtävänä naiset joutuvat remontoimaan lisähuoneen.

edit. Lisäksi miehet eivät saa siivota, laittaa ruokaa tai tiskata viikkotehtävän aikana ;)

Hyvin dissataan Cheryliä pihalla :D , ennustan et Cheryll saa pojoja ensviikolla, vois muutaman euron uhrata et sen saa pois, okei heh heh. :P

Vois muutaman euron uhrata että talon ylivoimasesti kaunein tyttö pysyy kuolattavana vielä piiitkäään.

Se on nimittäin nyt niin että tän kauden bb:ssä ei oo ku yksi nainen. Cheryll on söötti, sulonen, söpö, nätti ja ihana. :kuola: :haart:

täytyy sanoa että panisin;)

Ei kyllä viimekauden ihkumariaa voita millään. Toissakaudella oli se yksi sienipää söpöliini kans tosi kovaa settiä.

http://www.sub.fi/bigbrother2006/kilpailijat.shtml/mia
http://www.sub.fi/bigbrother2007/asukkaat.shtml/maria

Tän vuotisista tytöistä ei kyllä kukaan muu ole yhtään mitään, kun Cheryll.

e: toi tän viikon viikkotehtävä nyt on imo kivaa käytännönelämän tasa-arvoa;)

ihkumarialla oli kyllä törkeen iso perse.

ihkumariaa ei kritisoida. Täydellinen nainen.:haart:

ihkumaria on kyllä imo suomen top-10 muijien joukossa. Ihan tavattoman upea nainen oli se. :haart: Osui kyllä mun naismakuhermoon. Osuu Cheryllkin, aikalailla sellanen mistä tykkään kyllä. Senlisäksi upeakroppanen nainen. Tissiosastokin on imo ihan kiva, ei täydellinen, mutta mun mielestä ihan kivat, kyl niitä hiplaisi;):haart:
Mut kyllä Maria ol paras bb-muija ever. Tai yleesäkkään paras muija mitä on kuunaan telkassa ollut.

e: tiiän toki että mun naismaku lynkataan kohta taas, mut mä nyt vaan tykkään aika tontyyppisistä tytöistä, ku viimevuoden bb-maria, tänvuoden kisassa kaikki muut on ihan sieltä, paitsi Cheryll. Eli toivottavasti se on vielä pitkään talossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom