Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

:offtopic: Nyt Indica jukolauta ala julkaisemaan se sun joka toisessa viestissäs hehkuttama TOP10 listas!:offtopic:

Ja olihan ne Cherylin tissit melkoiset rukkaset, kyllä pienet tisut on yleensä paremman näköiset kun Cherylin omat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: Nyt Indica jukolauta ala julkaisemaan se sun joka toisessa viestissäs hehkuttama TOP10 listas!:offtopic:

Ja olihan ne Cherylin tissit melkoiset rukkaset, kyllä pienet tisut on yleensä paremman näköiset kun Cherylin omat.

Makunsa kullakin :rolleyes: pistäppä oma lista tulee.

Makunsa kullakin :rolleyes: pistäppä oma lista tulee.

Mistä päättelit että mulla sellainen on? Vai oonko hehkuttanut jossain kyseistä listaa?

Ja vähän asiaakin.
Toivottavasti noi äijät sais ihan hillittömät bileet tuonne, alkais napsahtelemaan noilla muijilla varmasti jossain vaiheessa. :)

ihkumariaa ei kritisoida. Täydellinen nainen.:haart:

Voi vittu Indica! Et nyt alota tota taas. Sää terrorisoit tolla mariiiapaskalla viime vuonna koko tredin, elä enää viitti.

Mä kun en antenniin saa 24/7, niin tsekkailen tapahtumia täältä(kin). Loistavista analyyseistä kiitos etenkin Evelle :haart:

Siellä ne nyt ovat saunassa eikä olutta kai ole juuri purkkia enempää. Ei tapahdu. Tuotantoyhtiö hei toimintaa! Saako rahat takaisin tästä paskasta?

No nyt tapahtuu: mitähän salkkareissa tapahtui? Eero vai Aaro? Aaaragh. Jenni vai Isabella? Mitä Ossi haluaa? Hyvä kun asioista puhutaan.

Oli kyllä hyvä veto laittaa naiset tekeen remppaa ja kieltää miehiltä kaikki muu paitsi hauskanpito :) Ei tunnu oikeen noi naiset sisäistävän sitä että siivous todellakin on kiellettyä miehiltä..

En kuullut tätä, mutta luulen, että tarkoittaa kauppaa nimeltä Sirus. Löytyy ainakin Kampin keskuksesta ja joskus muinoin oli Aikatalossa, en oo varma onko siellä enää liikettä.

Edit: http://www.sirus.fi/

Siruksen kauppa on nykyään kampin keskuksessa. Tuli itsekin ostettua sieltä aikanaan vaattehiha, mutta ovat kyllä suhteellisen hintavia

Jep, jep. Luulen kans, että Cheryll tippuu. Näistä kahdesta mulle aika sama oikeastaan, kumpi lähtee. Kumpikaan ei vihastuta eikä ihastuta kovin paljon tällä hetkellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom