Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Ai niin juu! Mulla on toinen suosikkinainen... Nimittäin Marianne :haart:
Nätti, hyvä vartalo, ja oma kuvaus kuulostaa ihanan naiselliselle :love:

559508.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No juu, tuohon on se 10+ kg kiloa tullut. Mut on se näköjään aina ollut tuommoinen runsasmuotoisempi yksilö... Ei mikään tikkukoipi!

Ai niin juu! Mulla on toinen suosikkinainen... Nimittäin Marianne :haart:
Nätti, hyvä vartalo, ja oma kuvaus kuulostaa ihanan naiselliselle :love:

559508.jpg

Tuo osui munkin silmään, kun katselin noita esittelykuvia. Luonnossa näen vasta huomenna joten vahvistan sitten mielipiteeni.

Mikäs mimmi tää yks on kun tuntuu että kaikki tuntee sen? Komeet tissit jos ei muuta.

Tuo osui munkin silmään, kun katselin noita esittelykuvia. Luonnossa näen vasta huomenna joten vahvistan sitten mielipiteeni.

Toistaiseksi vaikuttaa myös mukavalle ja järkevälle persoonalle. Ulkonäön lisäksi.

Minna on Lamourettes-tanssija siis. Ja vissiin aika WNB-julkkis.

MissEvilEve taal tääl ihan tulessa, kerro vaan kaikki, en ees uskalla ostaa 24seven, ostaa 3kk elämää ei saatana :) No, juu seuraan kans tarkasti.

Mä tykkään vielä kaikista. Johan miellyttää muuten vaan. Muut vielä suht pimennossa mulle.

Kiitos, miekin tykkään susta ja megasta ;) hahaa.. Onneksi en oo BB:ssä, sattais olla hurjaa..

Minnalla ollu selkä tohjona eli ilmeisesti vaan bailannu ja juonnu vuoden eikä ole liikkunu/tanssinu yhtään niin saahan sitä kiloja helposti.

Ex-lamourettes, aloitti tanssimisen rafloissa kun oli 15v-16v.

http://www.myspace.com/supergirls_ uusi ryhmä mut en tiedä onko sekään enää toiminnassa vai jo telakalla.

MissEvilEve taal tääl ihan tulessa, kerro vaan kaikki, en ees uskalla ostaa 24seven, ostaa 3kk elämää ei saatana :) No, juu seuraan kans tarkasti.

Kiitos, miekin tykkään susta ja megasta ;) hahaa.. Onneksi en oo BB:ssä, sattais olla hurjaa..

Heh. Mä oon liekeissä :hyvä:

Minnalla ollu selkä tohjona eli ilmeisesti vaan bailannu ja juonnu vuoden eikä ole liikkunu/tanssinu yhtään niin saahan sitä kiloja helposti.

No näinhän se monella tuppaa käymään. Viina on yks parhaita turvottajia ever. Helposti hankkii sen 10-20kg pöhöä itteensä kun lopettaa treenaamisen ja ryypiskelee aikansa...

...

Kovat aloitusbileet kyllä. Mun mielestä hyvä aloitus. Niko ja Minna on eniten pellit. Voisivat kyllä kohta mennä nukkumaan :D Veikkaan että on mukava herätys porukalla huomenna, voi hieman krapulaa pukata...:kippis1:

Joo, jotain järjetöntä kimppasuutelua oli siellä. Mia ja Minna mun mielestä suuteli, ja sitten Niko tunki sinne väliin jne. En enää ole varma kuka suuteli ja ketä. Mut siinä olin oikeassa että muuten niin hiljainen ja rauhallinen Mia on aivan toista maata kun vetäsee kunnon kännit :lol2:

Edit: Minnalta avattiin bikinien yläosat ja jätkät huutaa että kohta seisoo ja lollot esillä. Ja kuka pistää vielä paremmaksi. No perkele se Mia taas :D Saunan ikkunaa vasten tissit esille. TIESIN! Mä NIIN tunnen ton naistyypin mitä Mia edustaa. Muahaha. :hyvä:

Edit2: Ok. Mia näytti vielä perseenkin...:jahas:

Edit3: Ok. Nikolta jalat auki ja housut ylös niin että persvaon lisäksi näkyi kivekset... :rolleyes:

Edit4: Helvetin taipuisa tuo Minna. Niin meni nätisti spagut ja seisoma-asennossa jalkapohjasta kii ja jalka pään yli ym vääntelyitä. Huomaa että jotain voimistelua on tullut harrastettua... Varmaan hyvät stillkuvat tuli kun bikineissä veti haarat levälleen :D

Joko ne on ohjattu nukkumaan?

Mielenkiintoista muuten huomata, että onko alkoholia tarjolla viime vuotta enemmän nyt kun Siwa on ilmeisesti pääsponsorina. Muistelisin, että Ärrä yritti vähän jarruttaa menoa.

Ei vielä, yhessä kamerassa Minna kertoi ettei ole tyytyväinen rintoihinsa, haluaisi ilmeisesti silarit ja kohotuksen ja kertoi jotain lihomisestaan kun lopetti treenaamisen kokonaan ja poreammeessa vetää Tuksua halvalla.

Minna kokonaan alasti poreammeessa ja miehet myös.

Todellakin Alatalo... Tuttuja on... Toivottavasti ne ei anna viinaa sille sielä... =) On pikkasen tullu ton kaverin kans sekoiltua pitkin suomea vuosien varrella... =)

Tais olla vähän räväkämpi alku kun viime vuosina, nyt niitä KUVIA!:whip:

Ja sehän on lähes varmaa, että noita rajumpia vetoja ei Subilla näytetä.:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom