Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minna, Tero ja Marianne puhuu siitä kuinka tekopyhä Cheryll on. Minna sanoi "painu huora vittuun" ja Tero ja Minna nyökyttelee kuorossa että tollasta ei heidän kaveripiirissä kateltais. Harri sanoo että "tosi paska temppu ym".

Kaikki on nyt sitä mieltä että Cheryll ja Harri omas jonkun jutun, ja se sama juttu häiritsee Ristoa. Nyt niitä jokaista vituttaa kuinka selvänä oleva Cheryll rupeaa roikkumaan kaikissa muissa miehissä kalunhimoissa ja käyttäytyy kuin halpa huora.

MUAHAHAHAH :D

Kaikkien sympatiat on Harrin puolella ja Cherylliä pidetään kunnon tekopyhänä lutkana [mikä se onkin!]

Näyttäs tuolla olevan kuvia lorttotisseistä ja kärpäslätkistä. Mia näyttäs tosin takaa ihan passelille. Mutta vittukö repesin tolle keskikohdassa olevalle kuvasarjalle Minnasta :hyper:

http://www.adults.fi/smf/index.php?topic=387.0

Hyvä kuvasarja. Täytynee analysoida [vaikka Johanin iloksi]...

Ymmärrän hyvin miksi alunperin Cheryll peseytyi urheilutoppi päällä. Yllättävän ruipat mummontissit tuon ikäiseksi [tyhjät ja roikkuvat nahkapussit] joita hän nyt humalassa on kehdannut esitellä. Mialla aika erikoisen muotoiset rinnat, mutta ihan ok. Minnalla muhkeat ja isot, eikä mitkään lattanat majavanhännät missä nännit sojottaa maata kohti. Selkeästi kaunein muoto! Yllättävää sinänsä että voittaa aika 6-0 huomattavasti pienemmät rinnat [yleensä pienemmät on kiinteitä kunnes ikää tulee, sitten nekin roikkuu ja helvetin paljon rumempina kuin isot, mutta vielä ois pitänyt olla etulyöntiasema!]

Mariannella on myös kauniit rinnat [jos muistan oikein]. Suht täyteläiset eikä semmoiset tyhjät nahkapussit. Mariannan rintoja ei ole pahemmin tainnut näkyäkään? Jos jossain kuvia niistä niin esille vaan, arvioin nekin rautaisella ammattitaidolla ;)

Huh huh mikä riita.

Minna ja Niko ja Marko juttelee makkarissa. Yhtäkkiä Mia vetää kilarit ja alkaa komentelemaan ja kiroilemaan että Minna on olevinaan aina oikeassa. Minna haistattaa Mialle vitut ja sanoo lehmäksi ja pikkupissikseksi. Mia raivoaa ja lähtee juoruamaan ulos.

Edit: Mia juoksi kantelemaan ja Manta alkoi huutamaan ammeessa että tuo se saatanan selkäänpuukottaja tänne ym. Kohta ne tappelee kyllä ihan fyysisesti.

Tiivistelmä makkarin tapahtumista:

Minnakin on tajunnut tänään että hän rakastaa yhtä ihmistä. Miakin sano että hänelläkin on joku ja tajuu Nikoa miltä tästä tuntuu. Minna sanoo ettei kukaan muu tiedä tätä juttua Nikosta kuin hän.

Mia: "älä vittu selitä ettei kukaan muu tiedä"
Minna: "anteeks Mia en mä vaan tiennyt että sulla on oikeesti joku"
Mia: "tajuuksä että sä oot aina oikeessa, sun tarvii aina olla oikeessa"
Minna: "vittu mitä sä lehmä mulle kiukuttelet, mulle on aivan vittu sama mitä kiukkuat painu vittuun lehmä siitä. Sun naamaas, ei jaksa kattella tommosta vitun pientä pissaliisaa"
Mia: "ymmärräksä Minna että mulla menee hermo suhun"
Minna: "mua ei vittu kiinnosta"

Minna:"toi Mia tuolla kerää joukkoja mua vastaan, onks ne kaikki mua vastaan, mitä toi huora tuolla musta sanoo?"

No vois nyt ihan rehellisesti kattoo Minna ite sinne peilii ja ihmetellä kuka se porsas tai lehmä sielä talossa on! Turha wnb julkkis taas.

Vittu tää on viihdettä.

Minna: "Mitä vittuu mä teen tääl kun mä tienaan saman verran kuukaudessa".

Sviitissä koitetaan vääntää jotain panohommia.

Cheryl alkaa olee liian selvinpäin... ei heru enää. Alkuillast olis tullu melaa mekkoo joka käänteest, mut ei enää.

Risto ilmotti ensin, että hän ei pane talossa ja samalla putosi paineet niskasta. Nyt ennakko-odotus on, että Risto ei pane ja kaikki siitä eteenpäin on plussaa. Ja näin Riston kikkeli herääkin yllättäen :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom