Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
risto taitaa olla varsinein ori :D Pitää varmaan koht ostaa toi vitun kortti vaik en seuraa ees koko ohjelmaa :D
Joo VARSINAINEN ORI. Osaa vittu mitään. Kaveri tekee kaikkee muuta kun asiaa muijan kans, nyt puhuu että harria harmittaa kun ei saa pimpsaa ja ristolla itellä mahkut. "mulla on paha fiilis..."

Voi veljet, olisi ottanut Nikon tonne pumppaamaan. Taitaa olla ainut sonni tuolla talossa. Noi muut jätkät vaan juttelee henkeviä kun eukot on ronttoset kuumina.

Riston frendit on varmaan ylpeitä :D Jossain jäätävä kotikatsomo ja kaikki huutaa että "Mene nyt jo saatana" , "tee se" ... !!

Se hinttikin pumppais jo :(

EI jumalauta. oikeasti. voiko selvemmin mies kierrelllä ettei joudu hommiin..

"oon tosi tyytyväinen et oon nähny yläkerran"

vittu kaverille on pimppa ihan näppäimillä

mua vituttaa kunnolla. EI. pitäskö käydä nukkumaa

Ihan vitun hyvää komediaa kyllä toi Ristoreipas. Sillä kyllä tekee mieli muttei osaa käydä asiaan.

Ja eikun takan näppäimiä räpläämään..

"Hei hiillos ..pshhh"

Ei helvetti :D hajoo pää tuota seuraamisessa, tekis tuo Risto nyt JOTAIN

edit: ja eukon ilme kertoo kaiken :D:D

Ahahahahah vitttu tää on parasta viihdettä ikinä :D :hyvä:

Ristolla pahat paikat ku ovi lukos eikä pääse karkaamaan mihinkää. Ja hirvee vitutus päällä :D

onkohan koskaan saanu naista? cherylin on alettava räpläämään itteään enneku tää tajuaa. varmaan lähtee paskalle jos näkee että C alkaa riisuutumaan

Ei kukaan oo noin toope. Jos muija odottaa haarat auki lasikädessä jortikkaa reisiin. mitä tekee ristoreipas, räplää telkkaria, takkaa ja kaikkea muuta kun muijaa sängyssä, vaikka muija on selvästi halukas hommiin. No jos ei kostea ilta maistu vaihtakaa mut sinne :D

Joo kohta saatana nukkuun, kun joku on noin ääliö. :D:dance:

failed.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom