Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
venntailuacu4.jpg

Ristoa ei vaan hirveesti kiinnosta Cheryll, niinhän se aiemmin jo valitti. Oli huolestunut Cheryllin muuttuneesta käytöksestä ja koki että "vie Harrin naisen".

En mäkään tota Cherylliä panis. En antais. Trashy slut hiuslisukkeineen.

Ehkä Risto ei halua mokata ja nolata itseään miljoonien edessä. Tarvis varmaan aika paljon enemmän viinaa että sortuis. Tai voi olla että jossain vaiheessa Cheryll saa vieteltyä sen... onhan se kuitenkin vain mies.

Saa nähdä, mut mun mielestä Risto on enemmänkin voittaja jos ei pane tota "yhyy oonxmä läski"- pikkuriipputissin ja tuhat taulussa kännisen lutakon kanssa kuin että jos panee. Mulle yhtä viihdettä on Cheryllille pakit kuin se että Risto sitä tuikkais tuolla.

Luulen että sekin vaikuttaa että Risto on suht särmässä kunnossa vaikka on humaltunut, mutta Cheryll on ollut aika vastenmielisessä humalassa. Semmosen kännisen silmiään luppaavan, ja hitaasti tuijottavan ämmän paneminen ei varmaan mikään vuoria järisyttävä kokemus ole.

Anteeksi viiltävä analyysini, mutta nyt olen ILG.

joo kyllähän cheryl on nolannu ittensä kanssa, enemmän ku risto. roikku jokaisessa kalun omaavassa miehessä altaalla ja nyt luul saavansa seksiä ristolta:D

ei cherylkää nyt haluis seksiä. ei sen takia valinnu ristoa.EIPÄ. selittelyä. noloa

joo se siitä. nukkuun. tai kameran vaihto. Risto sano että ei harrasta seksiä talon aikana suoraan cherrylle.

Parasta komediaa olis ku molemmat just vakuutti ettei pane talossa

"joo en mä"

"en mäkää"

ja kohta armoton rynkytys päällä.

niko ja harri tonne ois pitän laittaa. tai marko marianna, marianne ja tero. Mut ilmeisesti tuotantotiimi luuli myös että C on kuumana. vaan eipä näköjään ollut.

vaikee uskoa jotenki etteikö cheryl olis kalu mielessä tonne mennyt.

En vaan usko.
"synttärilahja"

Tasan tarkkaan halusi pamppua, pelasti vaan Ripan pahasta paikasta kun huomasi ettei hommasta tule mittän. C joutuu räpeltää itte kun ei Ripa oikein hallinnut noita hommia.

Tasan tarkkaan halusi pamppua, pelasti vaan Ripan pahasta paikasta kun huomasi ettei hommasta tule mittän. C joutuu räpeltää itte kun ei Ripa oikein hallinnut noita hommia.

Jep. Kyllä sen pettyneestä ilmeestä näki(sillonku ripa korjaili telkkuu), et tekis ny tuoki tunari alotteen.

cheryl on äänestyksessä kyllä. risto antaa 2 ääntä ettei joudu vastaavaan tilanteeseen uudestaan. Raukka on tosi hädissään,

nyt ku käyn nukkumaan niin risto tietysti repäsee jostain SS uniformun ja alkaa heiluttamaan pamppua oikein kunnolla.

EI teeveetä eikä mitään viihdykettä että varmasti kävis toistensa kimppuun, mutta ei.

Tero ja Minna vetelivät kielisuudelmaa. Vakuuttivat että ihan "kaverisuudelma". Tero ylistää Minnan suutelemista ja kehuu helvetisti vaikka Marianne vieressä. "Minna osaa... jumalauta että Minna osaa... Minna on todellakin kielinaisia..." ja oikeesti vaikuttaa aika tyytyväiseltä. Marianne nauraa että Minnallahan oli samalla nuuskat huulessa. Jep :D Taitava suutelija siis kun täytyy noin ylistää ;) Ja nuuskatkin pysyi huulessa!

Voi jumalauta. Erehdyin katsomaan hetken sviittiä niin eka mitä kuulen on Cheryll kysyy jotain Ristolta "Oonxmä niin ruma?"

Huoh.

Ja aiemmin kyseli muilta "oonxmä läski?"

Argh... :wall:

risto niinku tuputtaa muita äijiä cherylille ku ite ei oikein uskalla tai halua. Mut ei cheryl niin ruma ole, tossa tilanteessa laittaisin. tai ei tiedä miten kamerat vaikuttaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom