Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Armeijatarinoinnin lopuksi Niko kertoi myös vierailustaan helsinkiläiseen homosaunaan.

- Vedin poppersia ja olin aivan kujalla. Ja sitten siellä oli plus 54-vuotiaat, jotka kähmivät. Ja en mä sitten tiedä, että raiskattiinko mut sinne, Niko tunnusti ohimennen.

Ilta oli nuorukaisen mukaan niin pimennossa, ettei tapahtumien kulusta ollut tarkempaa tietoa.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200808308191480_bb.shtml

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mia tisssit:

http://jaatiedostosi.com/WcIa/bscap0226.jpg

Peba:

http://img182.imageshack.us/my.php?image=kuva1xn8.png

Murosta lainattu:

Niko käsilaukkuineen painaa nippanappa 40kg mut tehdääs kootut sekoilut mitä kaikkea se onkaan tehny
-polttanu navetan ja melkein itsensä. alle15v
-murtautunu kauppaan ja kussu nurkkiin mut ei jääny kiinni. alle 15v
-välttyny intiltä muuttamalla mieltä moneen kertaan intin ja sivarin väliltä ettei nämä ole ottaneet yhteyttä sen jälkeen
-kertonu suurimman osan henkilötiedoistaan, puh numeron talossa ollesssaan
-sanonu kelalle ilmeisesti väärän osoitteen missä asuu
-joutunu ehkä raiskatuksi homosaunassa ollessaan kännissä
-kertonu nämä kaikki julkisuuteen

Mitäs muuta vielä?

Tilanne nyt:

Liitteet

• minnasairaalassa988.jpg
    minnasairaalassa988.jpg
    105,6 KB · Katsottu: 725
vähän meipi off topic...
Mutta onko tuollainen miesten kulmakarvojen tuunaus nyt kuuminta hottia siellä isoissa kaupungeissa?
Kun oon katellut noita BBTeronkin kulmakarvoja, niin silläkin näkyy olevan toinen kulmakarva poikki?!

Ja onhan noita vastaavia näkynyt kaikille viimmesen päälle muotitietoisilla meteoriitti-seksuaaleillakin jossain Tv:ssä ja lehdissä ja irc-kalleriassa ja sitä rataa...
että siis nypitään/höylätään tuollainen poikkiviiva kulmakarvoihin, onko se nyt miehillä in tällä milleniumilla? vai mikä tossa on juju.
En tohtisi sanoa että on kovin hienon näköisiä. Mutta mitäpä ei muodin tähden. :whip:

Saatana kun ei vain täällä peräkylällä tuollaisia ole näkynyt :david: , tänne kun tulee kaikki villitykset vuosia myöhässä. Titanickin tuli vasta viime viikolla elokuvateatteriin.

Minä oon käsittäny että jos haluaa ottaa siihen silmäkulmaansa lävistyksen, niin niitä karvoja on vähän pakko sheivata siitä.

Ja se ei todellakaan ole muodikasta (varsinkaan enää), mutta se Terohan on Lapista kotosin, että eiköhän se selitä asiaa :D

Minä oon käsittäny että jos haluaa ottaa siihen silmäkulmaansa lävistyksen, niin niitä karvoja on vähän pakko sheivata siitä.

Ei muuten ole.. saanen nauraa.. :D

Ei muuten ole.. saanen nauraa.. :D

No saanet nauraa, sillä en kuitenkaan koskaan ole mihinkään kulmaläväreihin (tai ylipäätänsä miesten läväreihin) sen enempää tutustunut, sillä ne on jotain niin törkeän tyylitöntä. Se olikin mutuna heitetty

:jahas:

LOL

Pojat katselee Teron lihaksia ja ihailee niitä kunnes Johan toteaa että voisi treenata itselleen samanlaiset mutta ei ole motivaatiota. On kiinnostunut enemmän kestävyyslajeista.

Minna Terolta: Ootko ihan puhtaasti vetäny?
Tero Minnalle: Siis eihän mulla ees oo isot lihakset.
Harri ja Johan: Sillä on vaan hyvät geenit.

Jep jep. Terolla onkin niin lihaksikas kondis ettei tota natuna saavuteta :lol2:

No saanet nauraa, sillä en kuitenkaan koskaan ole mihinkään kulmaläväreihin (tai ylipäätänsä miesten läväreihin) sen enempää tutustunut, sillä ne on jotain niin törkeän tyylitöntä. Se olikin mutuna heitetty

:jahas:

No niin no.. google on keksitty. :)

LOL

Pojat katselee Teron lihaksia ja ihailee niitä kunnes Johan toteaa että voisi treenata itselleen samanlaiset mutta ei ole motivaatiota. On kiinnostunut enemmän kestävyyslajeista.

Minna Terolta: Ootko ihan puhtaasti vetäny?
Tero Minnalle: Siis eihän mulla ees oo isot lihakset.
Harri ja Johan: Sillä on vaan hyvät geenit.

Jep jep. Terolla onkin niin lihaksikas kondis ettei tota natuna saavuteta :lol2:
Kyllä noihin Teron lihaksiin on käytetty ainakin roheinia! Se on varma. Mikä hemmetin kuva toi minna sairaalas on :D

Ja se ei todellakaan ole muodikasta (varsinkaan enää), mutta se Terohan on Lapista kotosin, että eiköhän se selitä asiaa :D

Itsellänihän lakkasi ne karvat siitä kohin kasvamasta :E Vuosi sitten luovuin siitä homohoukuttimesta eikä oo kulmakarvoja vieläkään siihen kasvanut. :D

No nyt se Niko puhuu että oli viime vuonna 91 syntyneen kanssa jonka oli löytänyt netistä, meni vähän ohi että millä tavalla oli ollut. Mutta jos ajatellaan että "sillä" tavalla, niin eikös tuo ole jo aika laitonta?

Vai miten ne lait menee?

Eipä tuo Niko hirveästi mieti mitä puhuu :) mikä taas sopii katsojille.

No nyt se Niko puhuu että oli viime vuonna 91 syntyneen kanssa jonka oli löytänyt netistä, meni vähän ohi että millä tavalla oli ollut. Mutta jos ajatellaan että "sillä" tavalla, niin eikös tuo ole jo aika laitonta?

Vai miten ne lait menee?

Eipä tuo Niko hirveästi mieti mitä puhuu :) mikä taas sopii katsojille.
-91 on täyttänyt viime vuonna 16, joten aivan laillista tuo on.

Ihan vitun magee tehtävä Markolla. Voi niitä ihmettelyjä, kun Marko tuleekin ens viikolla ja kertoo olleensa koko ajan talossa.:hyper:

Niko on parhautta! Voittaja-ainesta :dance:
Huippua kun vetäs kahdesta lasista drinksutkin äsken.

Hei247!!! Mitä se Marko tekee siellä?

Ihan tiltissä 24/7 nyt. Jengi rynnii linjoille katsomaan Markoa, vittu kun ei näe mitään!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom