Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Housemixissä vilautettiin äsken yläkertaa, vissiin testaavat...
Voi kökkö, meni ohi, kattelin kakkosta. Nyt house päällä jos vilauttas vähän lisää :P

Toivotaan että ei saa ihan hirveesti ruokaa, mutta saa kuitenkin jotain. Sen verran kuitenkin että pitää lähtee liikkeelle ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mittees sitten, kun tulee kuulutus; ''Marko, tulisitko päiväkirjahuoneeseen?'';) Ei vissiin tarvii siellä käydä kerran päivässä. Tai sitten, kun ''menkää pihalle!'' käsky?

Äijä vetää banaania ja kattelee muita töllöstä, ja repeilee helvetisti :D

On kyllä aika tyytyväisen näköinen mies ny... Mitäköhän tekemistä se tuolla keksii. Vai tuleekohan siitä niinkuin minä: kattelee koko hereilläoloajan BB:a ja syö ;)

Ei voi ku repeillä tolle Markolle, kun se on hymy korvissa siel sängyllä siemailemassa mehua ja juttelee yksikseen! :rock:

Edit: Ihan paras toi vessassa käynti!

Ei voi ku repeillä tolle Markolle, kun se on hymy korvissa siel sängyllä siemailemassa mehua ja juttelee yksikseen! :rock:

Edit: Ihan paras toi vessassa käynti!

Nyt syö raejuustoa. Missasin sen wc-käynnin joten updatea?

Sinänsä mielenkiintoista syödä ja katella bb:tä, jossa tyyppi syö ja kattelee bb:tä. On tää elämätä....:rock:

Marko on ollu mun suosikkeja alusta asti (fiksuhkon oloinen) niin oon tyytyväinen, että se saa ny enemmän aikaa kameroissa ja siihen "pääsee tutustumaan paremmin". Toi se sitten esille hyviä tai huonoja piirteitä siitä.

Edit: Nyt pitäs kyl pystyy kattoo 24/7 kahdesta eri lähteestä, niin näkis mitä läppää muut heittää ja miten Marko reagoi niihin

Tämän markon tehtävähän on siistein mitä oon kuulu bb:ssa koskaan olleen! Hitto just niitä mistä syystä vois jopa itte vähän haluta olla talossa. Markona siis ;) Ja vaan tästä syystä. Vaikuttaa kyllä niin parhaalta jekulta.

Nyt Marko väsää omista boxereista kommandopipoa? toivottasti on sentään pesty ettei ole suoraan jalasta otettu. :D Saa nähdä kuinka kauan joutuu odottamaan ennenkuin pääsee alakertaan seikkailemaan kun osa asukkaista vielä höpisee sängyissään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom