Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veilä kun tulis pumppulaulu niin kaikki olis täydellistä. :)

Minnan avautumista.

Minna kertoi nuuskanneensa vuodesta 2001 saakka. Hän kertoi myös rasvaprosentistaan.

– Kun tanssin aktiivisesti, oli rasvaprosenttini yhdeksän. Nyt se on 99. Olen nykyään kauhea valas, hän sanoi.

vähän meipi off topic...
Mutta onko tuollainen miesten kulmakarvojen tuunaus nyt kuuminta hottia siellä isoissa kaupungeissa?
Kun oon katellut noita BBTeronkin kulmakarvoja, niin silläkin näkyy olevan toinen kulmakarva poikki?!

Ja onhan noita vastaavia näkynyt kaikille viimmesen päälle muotitietoisilla meteoriitti-seksuaaleillakin jossain Tv:ssä ja lehdissä ja irc-kalleriassa ja sitä rataa...
että siis nypitään/höylätään tuollainen poikkiviiva kulmakarvoihin, onko se nyt miehillä in tällä milleniumilla? vai mikä tossa on juju.
En tohtisi sanoa että on kovin hienon näköisiä. Mutta mitäpä ei muodin tähden. :whip:

Saatana kun ei vain täällä peräkylällä tuollaisia ole näkynyt :david: , tänne kun tulee kaikki villitykset vuosia myöhässä. Titanickin tuli vasta viime viikolla elokuvateatteriin.

vähän meipi off topic...
Mutta onko tuollainen miesten kulmakarvojen tuunaus nyt kuuminta hottia siellä isoissa kaupungeissa?
Kun oon katellut noita BBTeronkin kulmakarvoja, niin silläkin näkyy olevan toinen kulmakarva poikki?!

Ja onhan noita vastaavia näkynyt kaikille viimmesen päälle muotitietoisilla meteoriitti-seksuaaleillakin jossain Tv:ssä ja lehdissä ja irc-kalleriassa ja sitä rataa...
että siis nypitään/höylätään tuollainen poikkiviiva kulmakarvoihin, onko se nyt miehillä in tällä milleniumilla? vai mikä tossa on juju.
En tohtisi sanoa että on kovin hienon näköisiä. Mutta mitäpä ei muodin tähden. :whip:

Saatana kun ei vain täällä peräkylällä tuollaisia ole näkynyt :david: , tänne kun tulee kaikki villitykset vuosia myöhässä. Titanickin tuli vasta viime viikolla elokuvateatteriin.
Meillä päin yks semi-homo sälli vähän muotoili kulmiaan tuossa männä vuonna. Sai kyl niin vitusti kuittia ettei oo sen jälkeen siihen lähteny.

Eli lyhyesti: se ei oo in KOSKAAN!

Minnan avautumista.

Minna kertoi nuuskanneensa vuodesta 2001 saakka. Hän kertoi myös rasvaprosentistaan.

– Kun tanssin aktiivisesti, oli rasvaprosenttini yhdeksän. Nyt se on 99. Olen nykyään kauhea valas, hän sanoi.
Oho, hyvä ettei totuus ole sentäs unohtunut! :hyvä:

Minnan avautumista.

Epäilen vahvasti mitä olen nähnyt kuvia hänestä tanssiajoilta;)

ns.sikabulkki

Tähtää lavoille 2010.

Miten kukaan voi turvota noin paljon ja noin lyhyessä ajassa.. kunnon bulkki ? :D

Helposti.

Puolessa vuodessa saa moni helposti vaikka jo sen 10kg läskiä kun ei vaan harrasta liikuntaa, syö päin vittua, käyttää paljon alkoholia jne. Jotkut saa kesäloman aikanakin esim 5-10kg lisää painoa.

Ei todellakaan siis vaikea homma, ellei ole mallia "läpipaska" ;)

Mä en eilen päässyt katsomaan liveä paljoakaan. Seurasin jonkin verran yöllisiä keskusteluja kun Marianne, Minna ja Tero juttelivat ja imeskelivät jotain jäisiä hedelmiä. Toivottavasti toi Minnan flunssa ei tartu kaikkiin muihinkin, ei varmaan kovinkaan kivaa sairastaa tuolla talossa.

Hemmetillisiä noi on kyllä pieremään. Voin kuvitella kuinka paha haju tuolla makkarissakin on kun lähes kaikki pieree vuorotellen :urjo: :D

Voi LOL että toi Niko on pölvästi. Tunnustaa että on kusettanut jotain osoitetietojaan tms Kelalle [kaiketi saadakseen tukia] ja muut yrittää vaientaa sen ku ei tajua että tuolla ei kannata semmosia paljastaa :D Ja jostain hiton tuhopoltostakin myönsi tuolla rivien välissä, ei helevatti miten se on huolimaton höperö :D

Miten perkele ihminen on niin ajattelematon? tai sit haluaa "leveillä" omilla jutuillaan :D

Miten perkele ihminen on niin ajattelematon? tai sit haluaa "leveillä" omilla jutuillaan :D

Ei tossa kyllä mitään leveilyä ollut. Mun mielestä se alkoi selittää sitä asiaa ihan niiku nyt just jossaa kaveriporukas voi myöntää, mut ei oikein tajunnu että ne ei ole keskenään tuolla vaan puol Suomee katselee... :hyvä:

Niko on vaan niin hupakko! :love:

Perkele. Ois pitäny kattoa toista kameraa kun puhuvat ketkä talosta miellyttää eniten seksuaalisesti, vähän tyyliin :panisin:. Piti yrittää valita joku omasta sukupuolesta ja kaksi vastakkaisesta.

Ne mitkä ehdin kuulla oli:

Marko: Cheryll ja Marianna ja pitkän mietinnän jälkeen Johan

Johan: Minna ja Marianna ja Andreas

Marianna: Naisista Minna tai Mia

Tero: Mia ja Marianna ja Harri

Niko: Minna ja Maria ja Andreas ja Johan

Harri: Cheryll ja Mia ja Andreas ja Tero

Minna: Niko ja Andreas ja Marianna

Maria: Marianna ja Andreas

Risto: Niko [kuvaili likaisesti kuinka pistäisi Nikon rautoihin ja panisi sen hiljaiseksi, johon Niko totesi että nyrkillä sisään vaan. Ja kun pyydettiin Ristoa sanomaan vielä naisehdokkaat niin Niko kielsi valitsemasta itseään uusiksi vaikka pitäisi korsettia] :D

Mia: Marianna ja Marianne

Cheryll: Harri ja Risto

Suosituimmat naiset näytti olevan Marianna, Minna ja Mia... Miehistä Andreas :D

ja siis oon nauranut ihan kippurassa viimeisen puoli tuntia. nikon ilmeet ja läpät on muutenkin tänään ollut koko päivän ihan huiput :)

Homoja täys koko talo.

Siitä tulikin mieleeni.. jos pistäs kuus täysumpikieroohomoo ja sitten kuus vannoutunutta heteronaista samaan kämppään niin mikä ois saldo kolmen kuukauden päästä? Kuus nymffoa muijaa ja kuus erittäin tyydytettyä homomiestä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom