Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä päin yks semi-homo sälli vähän muotoili kulmiaan tuossa männä vuonna. Sai kyl niin vitusti kuittia ettei oo sen jälkeen siihen lähteny.vähän meipi off topic...
Mutta onko tuollainen miesten kulmakarvojen tuunaus nyt kuuminta hottia siellä isoissa kaupungeissa?
Kun oon katellut noita BBTeronkin kulmakarvoja, niin silläkin näkyy olevan toinen kulmakarva poikki?!
Ja onhan noita vastaavia näkynyt kaikille viimmesen päälle muotitietoisilla meteoriitti-seksuaaleillakin jossain Tv:ssä ja lehdissä ja irc-kalleriassa ja sitä rataa...
että siis nypitään/höylätään tuollainen poikkiviiva kulmakarvoihin, onko se nyt miehillä in tällä milleniumilla? vai mikä tossa on juju.
En tohtisi sanoa että on kovin hienon näköisiä. Mutta mitäpä ei muodin tähden. :whip:
Saatana kun ei vain täällä peräkylällä tuollaisia ole näkynyt , tänne kun tulee kaikki villitykset vuosia myöhässä. Titanickin tuli vasta viime viikolla elokuvateatteriin.
Oho, hyvä ettei totuus ole sentäs unohtunut! :hyvä:Minnan avautumista.
Minna kertoi nuuskanneensa vuodesta 2001 saakka. Hän kertoi myös rasvaprosentistaan.
– Kun tanssin aktiivisesti, oli rasvaprosenttini yhdeksän. Nyt se on 99. Olen nykyään kauhea valas, hän sanoi.
Minnan avautumista.
Minna kertoi nuuskanneensa vuodesta 2001 saakka. Hän kertoi myös rasvaprosentistaan.
– Kun tanssin aktiivisesti, oli rasvaprosenttini yhdeksän. Nyt se on 99. Olen nykyään kauhea valas, hän sanoi.
Epäilen vahvasti mitä olen nähnyt kuvia hänestä tanssiajoilta;)
Miten kukaan voi turvota noin paljon ja noin lyhyessä ajassa.. kunnon bulkki ? :D
Miten perkele ihminen on niin ajattelematon? tai sit haluaa "leveillä" omilla jutuillaan :D